Pagina 1 van 1

Eneco Energie goed in de gaten houden

Geplaatst: 23 mar 2005 08:52
door Rick
Hallo Lezers.
Graag wil ik ook het een en andere kwijt over Eneco. Ik woon alleen gebruik nog geen 2000 Kva aan stroom in 3 jaar mijn gas verbruik is per jaar nog net geen 300cube en mijn maand rekening is bijna 200 honder euro per maand. Mijn vraag is dan ook waar ligt dit aan zijn ze nou echt zo dom bij eneco.Jammer heb ik het programma gemist maar hoop dat ze het nog eens oppakken want dan wil ik er bij zijn.

Re: Eneco Energie goed in de gaten houden

Geplaatst: 23 mar 2005 18:52
door harrie112
Hallo Rick, als je zo weinig gebruikt is je maandbedrag natuurlijk veel te hoog vastgesteld. Via de website van Eneco kun je dat niet verlagen (wel verhogen!) Helaas dan maar gaan bellen via hun 0900 nummer.
Ik verbruik 1400kWh per jaar en 960m3 gas en betaal 94 per maand.
Hoe kwamen ze aan dat maandbedrag, schatting afkomstig van verbruik vorige bewoners? Niets doen als je Eneco een leuke spaarpot vindt, helaas dan geen stuiver rente! Tijd voor aktie.

Re: Eneco Energie goed in de gaten houden

Geplaatst: 23 mar 2005 19:12
door visje
Het ligt eraan in welke stad je woont in Rotterdam zitten er diverse andere dingen bij o.a. water, televisie.
Daardoor kan het maandbedrag hoger zijn.