Eneco Energie goed in de gaten houden
Geplaatst: 23 mar 2005 08:52
Hallo Lezers.
Graag wil ik ook het een en andere kwijt over Eneco. Ik woon alleen gebruik nog geen 2000 Kva aan stroom in 3 jaar mijn gas verbruik is per jaar nog net geen 300cube en mijn maand rekening is bijna 200 honder euro per maand. Mijn vraag is dan ook waar ligt dit aan zijn ze nou echt zo dom bij eneco.Jammer heb ik het programma gemist maar hoop dat ze het nog eens oppakken want dan wil ik er bij zijn.
Graag wil ik ook het een en andere kwijt over Eneco. Ik woon alleen gebruik nog geen 2000 Kva aan stroom in 3 jaar mijn gas verbruik is per jaar nog net geen 300cube en mijn maand rekening is bijna 200 honder euro per maand. Mijn vraag is dan ook waar ligt dit aan zijn ze nou echt zo dom bij eneco.Jammer heb ik het programma gemist maar hoop dat ze het nog eens oppakken want dan wil ik er bij zijn.