LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keramische kookplaat
keramische kookplaat
ik heb een keramische kookplaat gekocht bij de witgoedmarkt .
de verkoopster zei dat er maar 1 standaard maat is.
ik heb dat ding gekocht. kom ik thuis, past hij niet, te klein.
Terwijl ik nu ook een "standaard" gasfornuis heb.
ik terug; niet goed, geld weg, ik krijg een tegoed bon, maar die wil ik niet want ik wil noooooooooit meer iets kopen bij hun, plus ik heb niks nodig.
Rechtsbijstand ingeschakeld; nope. ik had naar huis moeten gaan om te gaan meten.
heeft iemand een oplossing?
de verkoopster zei dat er maar 1 standaard maat is.
ik heb dat ding gekocht. kom ik thuis, past hij niet, te klein.
Terwijl ik nu ook een "standaard" gasfornuis heb.
ik terug; niet goed, geld weg, ik krijg een tegoed bon, maar die wil ik niet want ik wil noooooooooit meer iets kopen bij hun, plus ik heb niks nodig.
Rechtsbijstand ingeschakeld; nope. ik had naar huis moeten gaan om te gaan meten.
heeft iemand een oplossing?
Re: keramische kookplaat
Beste moniekje.
Voor je gaat kopen moet je eerst de maat opnemen,en daarna gaan kijken of hun die maat hebben en dan pas tot koop overgaan.Dat zijn nu eenmaal de regels wil je niet in de problemen komen.Dus heeft de geschillen commissie gelijk.Maar de verkoper had misschien iets meer coulance kunnen tonen aan jou,maar is dat niet verplicht. Zo werkt dat nu eenmaal in die wereld. Dus voortaan eerst meten voor je tot koop overgaat. gr.
Voor je gaat kopen moet je eerst de maat opnemen,en daarna gaan kijken of hun die maat hebben en dan pas tot koop overgaan.Dat zijn nu eenmaal de regels wil je niet in de problemen komen.Dus heeft de geschillen commissie gelijk.Maar de verkoper had misschien iets meer coulance kunnen tonen aan jou,maar is dat niet verplicht. Zo werkt dat nu eenmaal in die wereld. Dus voortaan eerst meten voor je tot koop overgaat. gr.
hallo gast,
wij hadden de maat opgenomen.
die was 52 cm. maar als je dan in de winkel komt en de verkoopster zegt; er is maar 1 standaard maat en die is 50 cm, dan denk je oke, ik heb niet goed gemeten, er bestaan nl geen andere maten.
wij hadden de maat opgenomen.
die was 52 cm. maar als je dan in de winkel komt en de verkoopster zegt; er is maar 1 standaard maat en die is 50 cm, dan denk je oke, ik heb niet goed gemeten, er bestaan nl geen andere maten.
Hallo moniekje.
Ik zal het eens vragen aan onze dochter want die heeft zo;n keramiek kookplaat.En dan zal ik het melden.Maar na je bericht over de verkoper heeft hij het niet goed aangepakt en zit jij nu met de gebakken peren. Niet netjes van hem.Hij had dan als coulance je te gemoet kunnen komen,dat had een stuk netter gestaan. Groetjes.
Ik zal het eens vragen aan onze dochter want die heeft zo;n keramiek kookplaat.En dan zal ik het melden.Maar na je bericht over de verkoper heeft hij het niet goed aangepakt en zit jij nu met de gebakken peren. Niet netjes van hem.Hij had dan als coulance je te gemoet kunnen komen,dat had een stuk netter gestaan. Groetjes.
Hallo allemaal
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de zaak verloren.
Ik heb de kookplaat gewoon in de garage staan en zie wel wat ik er mee doe.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de zaak verloren.
Ik heb de kookplaat gewoon in de garage staan en zie wel wat ik er mee doe.
Ik ga er vanuit dat het om de inbouwmaat gaat.
Er is wel degelijk verschil in de omlijsting
Er is wel degelijk verschil in de omlijsting
Toch allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties,
Fijn zo'n forum, dan zie je dat je er niet alleen voor staat.
Een vriend kwam vanmiddag langs, zag de kookplaat en zocht er net zo een.
Nou daar zijn we dus redelijk goed vanaf gekomen.
Allemaal bedankt voor julie reacties.
Groetjes
Fijn zo'n forum, dan zie je dat je er niet alleen voor staat.
Een vriend kwam vanmiddag langs, zag de kookplaat en zocht er net zo een.
Nou daar zijn we dus redelijk goed vanaf gekomen.
Allemaal bedankt voor julie reacties.
Groetjes