LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Downloaden van video en audio bestanden
Downloaden van video en audio bestanden
Ik wil klagen over de belachelijke prijzen van CD's en Films.
Een beetje CD en DVD kost al gauw rond de 20 euro (44 gulden!!!!)
Geen wonder dat het downloaden van video en audio zo populair is...en de muziek- en filmbranche maar zeuren hierover.
Kortom, de prijzen moeten drastisch omlaag.
Download hier al het spul waar u geen 20 euro voor over hebt.
http://www.kazaa.com
Lang leve het downloaden!!!
Een beetje CD en DVD kost al gauw rond de 20 euro (44 gulden!!!!)
Geen wonder dat het downloaden van video en audio zo populair is...en de muziek- en filmbranche maar zeuren hierover.
Kortom, de prijzen moeten drastisch omlaag.
Download hier al het spul waar u geen 20 euro voor over hebt.
http://www.kazaa.com
Lang leve het downloaden!!!
Re: Downloaden van video en audio bestanden
Dus artiesten gaan minder aan de consument verdienen, waardoor de prijzen nog verder omhoog gaan. Vervolgens worden mensen weer boos en gaan nog meer downloaden, artiesten gaan nog minder verdienen enz. enz.Kortom, de prijzen moeten drastisch omlaag
Nee, dit zal het probleem oplossen.
downloaden op Kazaa????????
hahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahaha
artiesten verdienen sowieso niet veel aan de verkoop: het zijn de platenmaatschappijen die geld verdienen...artiesten gaan minder aan de consument verdienen
Dat is een erg intelligente opmerking ......NOT!!!!downloaden op Kazaa????????
hahahahahahahahahahahaha
Met Kazaa downloaden gaat prima, maar schrik niet dat er iedere keer weer reclameboodschappen over je scherm flitsen!,
Kazaa is een smerig programma, doorspekt met spyware en reclamebanners,
Zoek even verder naar een ander programma om je mp3's binnen te halen!,
Dan heb je die rommel niet in je computer zitten!.
Kazaa is een smerig programma, doorspekt met spyware en reclamebanners,
Zoek even verder naar een ander programma om je mp3's binnen te halen!,
Dan heb je die rommel niet in je computer zitten!.
KazaA is de grootste troep wat er is.Al heb je de spywarevrije lite versie dan stikt het nog van de virussen en nepbestanden.
Dat zegt ik al jaren.
Dat er nog steeds mensen daar komen begrijp ik nog steeds niet.
Kan je beter Emule met een goede edonkey link nemen .
Of Winmx al moet je daar de juist wegen weten om goed te kunnen downloaden
Dat zegt ik al jaren.
Dat er nog steeds mensen daar komen begrijp ik nog steeds niet.
Kan je beter Emule met een goede edonkey link nemen .
Of Winmx al moet je daar de juist wegen weten om goed te kunnen downloaden
Laatst gewijzigd door Inter op 30 mar 2005 04:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooiste oplossing is een ander, schoon programma wat verbinding kan maken met de servers van Kazaa.
Op de Mac gebruik ik Poisoned... Dat is 1 programma, waarmee ik op bijna alle p2p netwerken tegelijk kan zoeken, EN downloaden. En bang voor virussen of spyware hoef ik niet te zijn... dat is er niet voor de Mac..
Op de Mac gebruik ik Poisoned... Dat is 1 programma, waarmee ik op bijna alle p2p netwerken tegelijk kan zoeken, EN downloaden. En bang voor virussen of spyware hoef ik niet te zijn... dat is er niet voor de Mac..
als je kazaa gebruikt zou ik maar heel vaak ad-aware spybot en je virusscanner in stelling brengen voor een complete check van je pc anders kun je voor "leuke" verrassingen komen te staan.
waar kan ik dan veilig downloaden?
En wees een beetje specifiek aub.
http://www.museekster.com/waar kan ik dan veilig downloaden?
Bij p2p .
http://www.museekster.com/filesharerstest.htm
Zelf meestal Emule die ook in het NL is .
Wat daar staat klopt dus niet.
Maar ook wel eens WinMX.
Nog nooit MTV Cribs gezien zeker?artiesten verdienen sowieso niet veel aan de verkoop: het zijn de platenmaatschappijen die geld verdienen...
http://www.mtv.com/onair/dyn/cribs/seri ... tid=117615
De arme stakkers en klagen dat zij hard moeten werken voor hun geld, nee de rest van de wereld zit rustig op hun reet heel de dag te niksen!!! Nou goed.
Nou eigenlijk wel het is belachelijk dat mensen nog via kazaa downloaden er zijn namelijk zat andere bronnen waar je veel sneller kunt downloaden en de kans op k*t virussen is daar ook veel minder. (ben er eerlijk gezegd nog geen 1 tegen gekomen sinds ik van kazaa af ben)Quote:
downloaden op Kazaa????????
hahahahahahahahahahahaha
Dat is een erg intelligente opmerking ......NOT!!!!
En dan willen ze alle servers in de hele wereld gaan controleren op illegale bestanden haha wat een onzin dat kan helemaal (nog) niet. Er worden toch steeds nieuwe methodes uitgevonden om bestanden met elkaar te delen, en anders hebben we het ouderwetse cd-r tje nog
Nee ik kan er geen traan om laten al zie ik alle andere ellende in de wereld dan zouden die artiesten die er iets van zeggen daar maar eens naar moeten kijken.
http://www.stopwar.org.uk/photos/war/dead02.jpg
http://www.punjabilok.com/misc/terrorism/cases03.htm
enz.
-
misterx, je vervreemd je van de realiteit. MTV Cribs is gebaseerd op een klein deel van de musici die flink binnen zijn gelopen door enorme verkopen in de VS en de rest van de wereld. Als je kijkt zal het minder dan 1% zijn van de musici die er warmpjes bij zitten.
realiteit is dat een muzikant een percentage verdient van de opbrengsten, daar gaan vervolgens nog eens de kosten van reclame en promotie van af, die kosten worden meestal bij de muzikant gelegd door de producenten. Als je dus een hot item zoals een idolsterretje hebt die in een korte tijd in Nederland naar de top schiet, dan moet je in je achterhoofd houden dat dit sterretje een magisch bedrag van enkele duizenden euro's overhoud (als zijn cd'tje teminste aanslaat, bij een flop kan het zelfs zo zijn dat de muziekant er geld op toe moet leggen) en de rest word door de platenmaatschappij weer gebruikt om zijn aandeelhouders blij te maken en nieuw talent te promoten (die dan weer daar de kosten voor moeten dragen... enz enz enz)
Wat betreft de ellende in de wereld, tja... ik zie jou nog niet veel ertegen doen, beetje de pot en de ketel -verhaal.
Als je dan zo falikant tegen de hoge prijzen van CD's en DVD's bent, doe eens origineel, boycot ze lekker... Ik doe dat met Sony music, deze willen zelfs de prijs voor online muziek omhoog gooien omdat men niet snel genoeg geld verdient.
realiteit is dat een muzikant een percentage verdient van de opbrengsten, daar gaan vervolgens nog eens de kosten van reclame en promotie van af, die kosten worden meestal bij de muzikant gelegd door de producenten. Als je dus een hot item zoals een idolsterretje hebt die in een korte tijd in Nederland naar de top schiet, dan moet je in je achterhoofd houden dat dit sterretje een magisch bedrag van enkele duizenden euro's overhoud (als zijn cd'tje teminste aanslaat, bij een flop kan het zelfs zo zijn dat de muziekant er geld op toe moet leggen) en de rest word door de platenmaatschappij weer gebruikt om zijn aandeelhouders blij te maken en nieuw talent te promoten (die dan weer daar de kosten voor moeten dragen... enz enz enz)
Wat betreft de ellende in de wereld, tja... ik zie jou nog niet veel ertegen doen, beetje de pot en de ketel -verhaal.
Als je dan zo falikant tegen de hoge prijzen van CD's en DVD's bent, doe eens origineel, boycot ze lekker... Ik doe dat met Sony music, deze willen zelfs de prijs voor online muziek omhoog gooien omdat men niet snel genoeg geld verdient.
Kazaa bestaat nog? 70 procent van de zooi daar is corrupt of besmet of vals.
Zijn zoveel anderen die wel goed zijn.
Zijn zoveel anderen die wel goed zijn.
michellangelo heeft natuurlijk gelijk dat het slechts een klein percentage van alle musici betreft die kan lopen patsen met hun mooie huizen,inboedel en auto's. Die rijkdom hebben ze enkel en alleen bereikt door een goede reclamecampagne van hun cd/dvd. Dit door de platenmaatschappij, uiteraard eigen belang. Overigens strijken de platenmaatschappij en wellicht ook een slimme manager een veelvoud op van wat de artiest verdient. De meeste muzikanten (profs) moeten hard werken om geld te verdienen, maar dat moeten "normale" mensen ook en wij kunnen , de meesten althans, niet zeggen dat wij geld verdienen met onze hobby. Ik download niet van Kazaa omdat ik het programma hoogst onbetrouwbaar / onveilig vind en niet omdat ik de muzikanten nu zo zielig vind. Feit is dat het grootste winstbedrag van een cd naar de platenmaatschappij gaat, dus als je geen cd koopt maar deze download, naai je vooral de platenmaatschappij, de zakkenvullers dus, vandaar dat deze ook zo flink in de weer zijn om dit illegale downloaden tegen te gaan. Ik zou zeggen lekker blijven downloaden/ uitwisselen etc todat de prijzen een normaal niveau bereikt hebben.
Wat is een betrouwbare site om films te downloaden?
ik donwloadde altijd van supernova, maar die is ook opgedoekt...
Nou volgens mij doe jij dat, want onbekenden artiesten worden toch niet of nauwlijks gedownload dus hebben zij er zeker geen last van. En ik vind dat de artiesten zich naar de platenmaatschappijen moeten keren en zeggen dat hun de prijzen niet zo achterlijk hoog moeten opdrijven. Nu kopen heel veel mensen geen cd's meer omdat ze gewoon weg te duur zijn. Als je dat niet begrijpt dan weet je misschien nog niet dat de euro is ingevoerd? Gisteren was er nog zoiets op tv dat steeds meer jongeren thuis gaan voordrinken voordat ze uitgaan vindt je gek met die achterlijke prijzen. Ze hebben gewoon het fl,- teken omgeruilt voor het € teken.misterx, je vervreemd je van de realiteit
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bittorent&meta=ik donwloadde altijd van supernova, maar die is ook opgedoekt...
Suc6