LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Djummy
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2006 17:06

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Djummy »

Ik ben zelf gebant wegens iets wat ik dus niet heb gedaan..
Tja, ik was met mijn neef op de pc en toen moest ik met de hond uit, hij mwou per se bij mij thuis blijven en was zo op zijn habbo gegaan en had daar habbo's seksueel misbruikt. Nu kan ik dus niet op habbo. Ik heb al een bericht gestuurd die kunnen ze elk moment gaan beantwoorden.
8)

Boycot Habbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2006 14:20

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boycot Habbo »

Beantwoorden! :x
Dat kan maanden duren hoor! :x
Ze geven op bijna geen enkele vraag andwoord!
Dat is pas niet normaal!

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Ja geld binnehalen.
Zo kun je het makkelijk verdienen ja :twisted: :evil:

Boycot Habbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2006 14:20

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boycot Habbo »

Waarom moet Cristain Batist nou zo nodig oplichterij plegen :?: :!:
Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit vinden hoor!
En ik hoop ook dat Cristain zich een beetje normaal gaat gedragen!
Ik hoop ook dat "Boycot Habbo" een suc6 wordt hoor!
Wandt dat heb ik hard nodig!

Boycot Habbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2006 14:20

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boycot Habbo »

Ik ga zo hard lachen als Cristain door heeft dat ze geboycot wordt! :lol:
Dat wordt echt onbetaalbaar!! :twisted:
Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met Boycot Habbo!! Het wordt echt lachen! :wink:

puntjepanter
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 sep 2005 12:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door puntjepanter »

Mijn dochter zat vroeger op Habbo en elke keer werd ze zonder reden geband. Ik heb wel 10 emails gestuurd maar nooit antwoord gekregen.
Een paar maanden geleden kreeg ik reclame in mijn email van Habbo en toen heb ik ze denk ik wel meer dan 100 emails gestuurd (gewoon adres copy ben je snel klaar) dat ik geen reclame van hen wenste. Grappig toen reageerde ze erg snel. Mijn dochter zit af en toe op habbo maar koopt niets en als ze wilt hacken doet ze haar best maar. :twisted:

diana1950
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2006 10:41

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door diana1950 »

Dat komt natuurlijk ook door de mensen, ze gaan steeds grotere eisen
stellen voor hun koters en daar word op ingespeeld, en dan krijg dit soort evenementen, want daar lijkt het wel op. 8) :roll:

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door puttputt »

Ik snap dus niet dat al die Habbo gebruikers niet doorhebben.
Dat de makers ervan.
Hun geld erg gemakkelijk verdienen.
De jeugd is stom genoeg om al hun geld in zo`n belachelijk hotel te stoppen en zei hoeven er niks voor te doen.

mensen denk toch eens na en doe nuttiger dingen met je geld.
Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden

BabyAngel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2006 12:09

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door BabyAngel »

Hoi :(

Ik was ook eerder op het habbo hotel tot voor kort kreeg ik de Ip ban die ik niet verdiende. Ik zal het vertellen.. ik was net nieuw in September 2005, na veel aanleiding en zeuren om een eigen computer kreeg ik eindelijk mijn zin om dan op het Habbo hotel te kunnen. Ik had er keihard voor gewerkt en kon ook de eerste week al leuke meubels kopen. Ondertussen toen ik me kamertje had ingericht ging ik in de openbare ruimtes naar vrienden om ook in me nieuwe kamer lekker bij te praten. Echter kwam ik al vanaf de eerste keer dat ik naar een volgens mij leuk uitziende groep, in een hel terecht. Ik werd vernederd, dat ik niet mocht zitten door een vrouw van 44.. ik was zelf 21 en dacht omdat ze zei dat ze 44 was toch een volwassen was en dat we leuk met elkaar konden communiceren. Echter schold deze Mevrouw X me uit en stuurde jongens tussen de 15 en 25 richting mij op. Met deze jongens heb ik relax lopen praten maar echter bleken ze ook onder andere toen ze me op msn hadden toegevoegt dat ze waren ingehuurd om uit te zoeken wie ik was door Mevrouw X. Het was zo raar dat ze alles voor Mevrouw X deden maar het bleek dat ze hun goed had geholpen, dat was leuk voor hun atans maar ze bleef mij uit schelden.. tot ik op het idee kwam om als jongen op het habbo hotel te komen. Dus opeens was ik wel geliefd bij haar tot ik haar vertelde dat het dus ook op deze manier kon met elkaar comminuceren en dat ik dus de gene was de ze zo uitschold.
Gelijk begon mevrouw X en haar vrienden me te dreigen. Ik was niet welkom en ik zou nooit welkom zijn. Ik dacht nou ja habbo hotel zit toch vol andere mensen weet je tot ik weer op een keer in de ruimte kwam dus er waren mensen bij haar in de buurt die ze niet kon uitstaan zei Mevrouw X oh daar heb je weer die ene troela waar ik een hekel aan heb ze zijn al op zoek naar haar het gaat niet zolang meer duren. Ze duide ook duidelijk mijn habbo naam aan en ik kwam verhaal halen dat ik haar ook compleet met rust laat en dat ze dat ook moet doen. Uit woede heb ik een paar vrienden met haar laten praten omdat zij dat ook met mij deed. Wat bleek Mevrouw X begon te liegen en zei onder andere dat ze aan kanker leed en dat ik haar die pijn gaf.
Ik heb haar weleens aangesproken ervoor dat ze daarmee moet ophouden mij zwart te maken en op den duur begon ik naarmate zij mij uitschold haar terug uit te schelden want het ging tenkoste van mij. Op den duur verdween Mevrouw X uit het habbo hotel en zei dat het allemaal mijn schuld was en dat ze me niet meer aankon. Ook dit had ze weer met mijn naam gedaan. Echter had ik het niet door maar toen ik met iemand in de ruimte sprak, werd er op me msn gelijk gedreigt van het is jou schuld enzo.. en als ik je nog een keer hier ziet ben je dood geloof me ik ga je te pakken nemen. Ik weet veel over je je bent er straks niet meer.
Na een paar weken kwam ik echter erachter dat Mevrouw X de boel weer had opgenaaid en ze kwam lekker onder een andere karakter op habbo hotel. Een paar mensen checkte het en ja waarempel shes back dacht ik en dan zo traumatisch doen en alles mij de schuld geven. Ik heb uit woede dingen tegen haar gezegt dat ze een scheinheilig onzielig persoontje is en dat ze maar alleen mensen kan manipuleren. Ik kreeg de schuld van habbo en kreeg een maandban. Toen bleek er dingen over de nieuwe naam van Mevrouw X op google gezet. Ook die site heeft ze laten weten dat ik het was terwijl ik het niet eens gedaan heb. Maarja die site gaf haar gelijk en ze begon ook nog dingen van mij op die site te gooien onder andere een nep borste foto en een foto van me gezicht en een filmpje die ze van een vriendensite van gestolen heeft. Ik kwam ja verhaal halen en zei dat ze er nou mee moet ophouden en dat ze een hipocrite trut was. Ik heb gelijk een IP ban gehad. En kan er tot 2018 niet op. Zelfs bellen en mailen naar habbo hotel om het verhaal uit te leggen heeft niet geholpen.. Maar echter Mevrouw X kan er nog op en heeft het nog elke dag over me en zegt nog dat ik gepakt zou worden. Mevrouw X kent nog mensen die werken bij habbo hotel dus ik zou er ook niet terug kunnen komen.

Groetjes BabyAngel

BabyAngel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2006 12:09

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door BabyAngel »

sommige kindjes geven hier hun hele zakgeld aan uit!!! hoe kan iedereen dat toelaten. ja de kinderen laten inzien dat ze hun geld ook anders beter kunnen uitbesteden dan deze rommel te kopen. :roll:

Het ruilen is net een echte baan, maar het levert maar alleen virutele meubies op het schaat dus want je verdient er geen cent aan. Je kan je account ook niet verkopen want dat is weer fraude. Moet je nagaan dat habbo hotel in alle opzichten aan je verdient.

1. ding heb heeft habbo hotel goed gedaan achteraf me onterecht verbannen dan verdienen zse niets meer aan me.. Lekker me btg in me mobieltje houden Jippie :twisted:

BabyAngel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 sep 2006 12:09

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door BabyAngel »

heeft habbo hotel geen klanten meer :lol:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Wubo »

Heb het al eens eerder gezegd, dat je toch echt een klap met een schep moet hebben gekregen met zoiets als Habbo mee te doen.

Tis een en al ripperij, maja een spelletje...

ach weet je wat lamaar, tis gewoon te zielig om nog op te reageren.

Kappe met die zooi, en koop een knappe spelcomputer of een skelter, zijn ze veel zoeter mee.

habbogirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2006 17:41

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door habbogirl »

Ik vindt dat radar een beetje overdreven doet.

Ten eerste die ruilwaarde sites zijn nep. ten tweede je kan ook een superzeldzame meubi winnen als je meedoet aan een gedichten wedstrijd.
Ten derde ik heb ook wel eens gehad dat ik dacht dat ik verbannen was instaleer shockwave gewoon eens op nieuw dan doet hij het meestal weer!
Ten vierde verander je wachtwoord eens in de week zo voorkom je scammers!
Ten vijfde laat de positive dingen eens zien, hebben ze daar verteld dat op sinterklaas 1 miljoen habbo´s 5 gratis credits krijgen? Nee!
Ten zesde habbo is voor 13 jaar en ouder en anders moet je toesteming van je ouders hebben.
Ten zevende lees de regels en hou je er aan.
Ten achtste let op voor scammers vul nergens anders je wachtwoord in ALLEEN in het login scherm

Bedankt voor u tijd en begrip!

smile62
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2006 14:32

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door smile62 »

Het gehele gedoe rond het habbo hotel snap ik niet en zeker niet de op merkingen dat je van de helpdesc van het habbo hotel geen reacties krijgt.

oke je moet lang op je antwoord wachten maar antwoord heb ik nog altijd gehad.

verder wordt je heel netjes en correct behandeld.
zelfs al heeft je kind domme foeten gemaakt, met een duidelijke uitleg van het probleem krijg je alle medewerking die je nodig hebt.
mijn zoon had bij zijn aanmelding hele grove en domme fouten gemaakt, zonder dat ik daar iets van wist.
dit alles heb ik de organisatie van het habbo hotel gemailt met naam en code's en alle info die ik over alles wist, (hij was nammelijk geband)
ik kreeg als ouder duidelijke aan wezingen en hulp zodat we de fouten van mijn zoon veranderen konden zodat hij nu volledig lid is en verder kan met zijn kamer.

ik ben in ieder geval vol lof over het habbo hotel en hun medewerkers,
klagen is gemakkelijk, voor oplossingen moet je wel wat doen
een tevrede moeder over het habbo hotel

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door minimoke »

He he eindelijk iemand met een positief bericht ik heb ook al vaker geschreven dat habbo wel reageerd op vragen van habbo's.
Ik (mijn dochter) heeft nu twee maal een probleempje gehad en het is beide keren binnen een week opgelost.
Ik denk dat het probleem is dat als kinderen als verbannen zijn ze dat natuurlijk niet vertellen tegen hun ouders dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden. en als ouder denk je vaak "nee mijn kind doet niets wat niet mag"
Tip aan ouders lees de hele site goed en leer hoe je op de goede manier vragen moet stellen aan habbo en maak zelf een poppetje aan en loop regelmatig zelf eens door het hotel dan weet je waar je kinderen mee bezig zijn.
het is natuurlijk heel makkelijk om habbo zwart te maken als je eigenlijk niet weet hoe het allemaal werkt :? .

Groetjes van een moeder van een tevrede habbo speelster
:D

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Kan iemand het positieve en negatieve van Habbo omschrijven. misschien handig na 15 pagina,s tekst. :shock:

renegeed
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:08

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door renegeed »

iedereen staat te zeggen dat habbo de schuld is maar dat is niet zo als je gehackt ben is dat je eigen stome schuld!

je geeft zelf je wachtwoord werknemers van habbo niet

je geeft zelf je wachtwoord op andere websites stom zo hacken ze je zo


ik had het zelfde nou mooi 5 euro weg maar het was mijn eigen schuld

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Habbohotel (bewuste oplichting van kinderen???)

Zeg, hallo Habboverdedigers.........

IK ben het wel geweest om dat Habbo aan te gaan vallen op al die berichten over onterechte verbanning en het kwijtraken van vaak veel eigengespaard zakgeld en dat in Habbohotel gestoken.

Als echte criminelen zorgen jullie er tot op heden voor dat een adres, (of adressen)telefoonnummers ontbreekt waar klachten naar toe kunnen worden gestuurd en zelfs de inschrijving bij een Nederlandse Kamer van Koophandel ontbreekt waardoor ook die weg om een klacht te kunnen deponeren er niet is.

Daarom, voordat jullie verder gaan met het schofterig opereren door juist kinderen het slachtoffer te laten zijn/worden eerst dan hier openlijk HET adres waar al die kinderen die ten onrechtte zijn verbannen hun klacht kunnen neerleggen en waarbij ouders bij een aangifte doen wegens verduistering/oplichting naar dat adres kunnen wijzen.

Ik speel geen Habbohotel! Wist niet eens wat het was!!
Maar ben in aktie gekomen door de vele klachten van kinderen en als Grootvader gaan die mij zeer aan het hart.

Foei

DiscoBooBaby
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2007 15:53

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door DiscoBooBaby »

Mevrouw X? Hoe heten die op Habbo dan?
Ik vind dat echt heel stom van die X. Is het misschien gewoon ''X''?
Want die is namelijk verbannen. En wat is die site van die neppe foto's en zo, BabyAngel? Wil je het gewoon weten. Maar als je 21 bent is Habbo toch helemaal niks meer voor jou? Ga je later nog Habbo spelen als je ban is afgelopen?

DiscoBooBaby
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2007 15:53

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door DiscoBooBaby »

Ik speel Habbo al 1 jaar. Ik heb daar leuke vrienden en zo..
Maar nadeeltje: Als ik ruzie heb, ga ik daar altijd op in. Mezelf verdedigen en zo. Geef ik hun aan krijg ìk de schuld! Maar ik vind het wel zonde van al die centen die ik er in gestoken heb. En mijn vrienden dan, die ik moet achterlaten?
Ik zit er niet zo vaak meer op.. :?
Ik heb meestal dat ik bel en dan ontvang ik geen credits, bellen we opnieuw krijg ik die 20 cr. Oplichters, jonge. Ik zweer het je!
Nep habbo's leek me nog wel leuk, maar wat blijkt: honderd virussen.
Habbo vinden ze allemaal wel leuk, en ik ook nog een beetje maar als ik toch telkens een domme ban krijg, verliezen ze wel bezoekers. Veel mensen zijn gestopt. En ja, hoe komt het? Als ik een ban heb of zo, mail ik. Krijg ik dit: Kijk maar eens in de FAQ. Kijken. Nee, staat geen antwoord. Meld ik dat, telkens maar: FAQ. Ze doen zich allemaal wel aardig voor, maar gemeen dat ze zijn. Ik ben de enige uit mijn klas die het speelt, maar nog zijn mensen zo dom.. Ik geef mijn zakgeld er weinig aan uit en ik heb veel tijd voor mijn huiswerk. DUS NIET. Rekeningen, altijd te laat met huiswerk. Ik probeer te minderen maar dan word ik zenuwachtig en al.. Ik ben er gewoon aan verslaafd. Mensen, begin er nooit aan, je kan een slechte carriere verwachten, ik heb mazzel dat ik slim ben, anders was ik er nu wel geweest. Veel te dure prijzen in cato. Ik ga alleen maar door met Habbo wegens mijn vrienden daar op. Ik mag geen onbekende uit msn of zo. Ze zijn heel veel ouder dan mij, maar ik ben net zo wijs.. Dus.. Anders was ik al lang gestopt.

Gesloten