Abuse van Casema luisterd niet
Geplaatst: 29 mar 2005 14:22
Ik word soms niet erg lekker van mijn mailbox.
Ik krijg nu zo'n gemiddelt 2 virussen per dag binnen op mijn mailbox.
Doordat mijn virusscan up to date is blijft mijn pc schoon.
Maar ik wil van die mails af, alleen het e-mail adres waar op ze verstuurd zijn kloppen niet.
Het zijn deheletijd andere e-mail adressen, maar als ik de "properties" van een mail bekijk valt het kwartje, het heeft allemaal het zelfde IP.
Het is een klant van Casema Breedband Internet die vele personen (dus ook ik) virussen toestuurd, en het e-mail adres van een ander uit de zijn grabbelbak toverd.
Eerlijk gezecht, ik heb het al vaker gehad, ook bij andere providers, ik stuur dan de "properties" van de mail op naar het "abuse"adres van een provider (bv [email protected] of dus nu [email protected]).
En mijn klacht werd serieus genomen, en ik kreeg in een keer geen virusmails meer binnen.
Maar nu met Casema is het wel ernstig, ik stuur hun al een maand lang meldingen van virusmails via hun netwerk (gemiddeld 2 per dag).
Alleen naar een maand lukt het hun nog eens niet om te antwoorden.
Ik word gek van Casema, en hun zogenaamde service, ik krijg elke dag nog virrussen binnen, en krijg na een melding alleen maar een standaard mail binnen dat mijn mail ontvangen is.
Maar het probleem oplossen HO MAAR.
Iemand ook een probleem met abuse meldingen????
Ik krijg nu zo'n gemiddelt 2 virussen per dag binnen op mijn mailbox.
Doordat mijn virusscan up to date is blijft mijn pc schoon.
Maar ik wil van die mails af, alleen het e-mail adres waar op ze verstuurd zijn kloppen niet.
Het zijn deheletijd andere e-mail adressen, maar als ik de "properties" van een mail bekijk valt het kwartje, het heeft allemaal het zelfde IP.
Het is een klant van Casema Breedband Internet die vele personen (dus ook ik) virussen toestuurd, en het e-mail adres van een ander uit de zijn grabbelbak toverd.
Eerlijk gezecht, ik heb het al vaker gehad, ook bij andere providers, ik stuur dan de "properties" van de mail op naar het "abuse"adres van een provider (bv [email protected] of dus nu [email protected]).
En mijn klacht werd serieus genomen, en ik kreeg in een keer geen virusmails meer binnen.
Maar nu met Casema is het wel ernstig, ik stuur hun al een maand lang meldingen van virusmails via hun netwerk (gemiddeld 2 per dag).
Alleen naar een maand lukt het hun nog eens niet om te antwoorden.
Ik word gek van Casema, en hun zogenaamde service, ik krijg elke dag nog virrussen binnen, en krijg na een melding alleen maar een standaard mail binnen dat mijn mail ontvangen is.
Maar het probleem oplossen HO MAAR.
Iemand ook een probleem met abuse meldingen????