LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL livebox Wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dollekens
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2005 23:07

ADSL livebox Wanadoo

Ongelezen bericht door Dollekens »

Wij hebben sinds kort de live box van Wanadoo. Op dit moment nog zonder telefonie. Toch ondervinden wij problemen met onze telefoonverbinding. Soms zijn we niet bereikbaar of kunnen we zelf niet bellen. We hebben een geheim nummer en dat kan nu weleens zichtbaar zijn voor anderen. Nummerherkenning werkt niet. Bellen met KPN leverde niets op. De lijn is ok. Bellen met Wanadoo gaf meer duidelijkheid maar geen oplossing. De problemen liggen inderdaad aan de live box. Wanadoo doet haar best om de problemen op te lossen. Ondertussen duren de problemen al zo'n 4 weken. Bij KPN betalen we natuurlijk de volledige abbonementskosten met nummerweergave. Logisch, want zij kunnen er niets aan doen. Bij Wanadoo betalen we de abbonementskosten voor de live box. We hebben aangegeven dat we door Wanadoo geen gebruik kunnen maken van bepaalde diensten en wat ze daaraan kostentechnisch kunnen doen. Wanneer het probleem opgelost is (hopelijk snel) dan kunnen we met de administratie bellen (10 cent p/m) en wellicht kunnen zij iets aan de kosten doen. Zijn er meer mensen die dit verhaal herkennen? :?

Radar
Site Admin
Berichten: 5521
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: ADSL livebox Wanadoo

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten