ID code energiebedrijf zegt ook al niets, wat nu????
Geplaatst: 30 mar 2005 12:59
Ik ben al jaren klant bij gewoonstroom, energiebedrijf.com, die iedere maand netjes voorschot innen en járen later nog geen jaarnota sturen. wel beloven, maar niet doen, overigens.
Nu kwam er iemand van greenchoice en heb ik een overstap gedaan. De brief is eind dec 2004 verstuurt. Zij zouden vanaf 17-1-2005 stroom geleverd hebben. Op 11-2-05 heb ik opgezegd, want ik betaalde nu driedubbel: aan gewoonstroom, aan essent en aan greenchoice.
Nu zeggen zowel greenchoice als gewoonstroom dat zij de leverancier zijn. Greenchoice incasso's zijn teruggeboekt, nu dreigbrief ontvangen, stroomaflsuiting. Greenchoice belt netwerkbeheerder, essent en deze zou beaamt hebben dat zij de stroom leveren.
Gewoonstroom heeft een ID code, greenchoice ook, beide zeggen mij te bewijzen dat zij leverancier zijn. Rara hoe kan dit
Nu essent een bewijs gevraagd en tig email naar gewoonstroom
Ik denk dat een persoonlijk bezoek aan gewoonstroom niet gek is.
Ik betaal greenchoice niet, afsluiting kan, zie ik dan wel. Ik ga niet dubbel betalen, straks ben ik mijn geld kwijt
Je staat machteloos als klant dus STAP NOOIT OVER het is een louche, ongeorganiseerde branche
WAT KAN IK NU DOEN? behalve essent vragen op schrift te zetten wie de huidige stroomleverancier is
Ik kan namelijk de incasso's van gewoonstroom niet stopzetten (zij stuurden mij een brief dat de rode kaart ter opzegging niet kon, en storneren kan ook niet volgens algemene voorwaarden)
Nu kwam er iemand van greenchoice en heb ik een overstap gedaan. De brief is eind dec 2004 verstuurt. Zij zouden vanaf 17-1-2005 stroom geleverd hebben. Op 11-2-05 heb ik opgezegd, want ik betaalde nu driedubbel: aan gewoonstroom, aan essent en aan greenchoice.
Nu zeggen zowel greenchoice als gewoonstroom dat zij de leverancier zijn. Greenchoice incasso's zijn teruggeboekt, nu dreigbrief ontvangen, stroomaflsuiting. Greenchoice belt netwerkbeheerder, essent en deze zou beaamt hebben dat zij de stroom leveren.
Gewoonstroom heeft een ID code, greenchoice ook, beide zeggen mij te bewijzen dat zij leverancier zijn. Rara hoe kan dit
Nu essent een bewijs gevraagd en tig email naar gewoonstroom
Ik denk dat een persoonlijk bezoek aan gewoonstroom niet gek is.
Ik betaal greenchoice niet, afsluiting kan, zie ik dan wel. Ik ga niet dubbel betalen, straks ben ik mijn geld kwijt
Je staat machteloos als klant dus STAP NOOIT OVER het is een louche, ongeorganiseerde branche
WAT KAN IK NU DOEN? behalve essent vragen op schrift te zetten wie de huidige stroomleverancier is
Ik kan namelijk de incasso's van gewoonstroom niet stopzetten (zij stuurden mij een brief dat de rode kaart ter opzegging niet kon, en storneren kan ook niet volgens algemene voorwaarden)