LVOW betrouwbaar???
Geplaatst: 30 mar 2005 14:01
In september 2004 las ik een advertentie in de krant over thuiswerk via LVOW. Informatie opgevraagt...Als ik me bij hen aan zou sluiten, zou dat betrouwbaar, snel en goed geregeld zijn. Op 28-9-2004 stuurde ik mijn aanvraagformulier op. Op 12-10-2004 schreven zij mij het bericht dat ze mijn aanvraag per 1-11-2004 accepteren en dat ik na deze datum volop gebruik kan maken van hun diensten. Middels een code kan ik inloggen op hun website voor actuele informatie !!!, waar continu enkele oude !!! advertenties staan. Ook hun accountmanagers ??? zouden voor mij actief op zoek gaan naar passend thuiswerk. Per maand betaal ik hier een bedrag voor van 8,95 dat ik minimaal een jaar lang dien te betalen.
In januari nog steeds niets van hen gehoord en bel voor informatie. Er vallen lange stiltes en als ik hier iets van zeg, wordt er geantwoord dat mijn (toch simpele) vraag niet begrepen wordt.Dit tot drie keer toe. "De accountmanagers zijn druk op zoek en zodra er iets passends voor u gevonden is krijgt u bericht."was dan toch het antwoord. Ik vroeg of het normaal was dat het zo lang duurde zonder tussentijds bericht. Nu weer een heeeeeeeele lange stilte, waarna de verbinding zonder eindwoord beeindigt werd. Een mysterieus gebeuren dat niet goed voelt. Tuurlijk begrijp ik dat ik geduld moe(s)t hebben, maar nu na 5!!! maanden heb ik nog niets gehoord. Wel moet ik tot en met oktober het maandelijkse bedrag blijven betalen van 8,95 aangezien ik een overeenkomst getekend heb. Kan ik die betaling in dit geval stop zetten??? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
Ik zou uw hulp erg op prijs stellen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.
In januari nog steeds niets van hen gehoord en bel voor informatie. Er vallen lange stiltes en als ik hier iets van zeg, wordt er geantwoord dat mijn (toch simpele) vraag niet begrepen wordt.Dit tot drie keer toe. "De accountmanagers zijn druk op zoek en zodra er iets passends voor u gevonden is krijgt u bericht."was dan toch het antwoord. Ik vroeg of het normaal was dat het zo lang duurde zonder tussentijds bericht. Nu weer een heeeeeeeele lange stilte, waarna de verbinding zonder eindwoord beeindigt werd. Een mysterieus gebeuren dat niet goed voelt. Tuurlijk begrijp ik dat ik geduld moe(s)t hebben, maar nu na 5!!! maanden heb ik nog niets gehoord. Wel moet ik tot en met oktober het maandelijkse bedrag blijven betalen van 8,95 aangezien ik een overeenkomst getekend heb. Kan ik die betaling in dit geval stop zetten??? Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
Ik zou uw hulp erg op prijs stellen. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.