Pagina 1 van 1

telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 31 mar 2005 09:21
door Gast
Ik werd gebeld door DNP te waalwijk of ik interesse had in 1 bon bestaande uit 3 coupons te besteden bij een schoonheidssalon hier in de buurt,bon 1 bestond uit een gezichtsbehandeling bon 2 uit een make-up advies of voetmassage en bon 3 zou een intensieve lichaamsmassage zijn, dit voor 29.95 euro + 1.50 extra kosten,nou dat wilde ik mijn eigen wel kado doen,ik machtig hun eenmalig om dit bedrag af te schrijven van mijn giro nr.
Enkele dagen later vallen de coupons in de bus en wat schept mijn verbazing bon 3 betaat uit 20% korting bij een besteding van 70 euro of meer, het was ook te mooi om het te geloven. helaas helaas.Heb meteen afgebeld bij DNP maar die waren gesloten ivm goede vrijdag en pasen, heb voor de veiligheid mijn giro laten blokkeren want anders zie ik het lijk al drijven.Heb ook nog contact opgenomen met de desbetreffende schoonheidssalon maar zei maakte er verder geen bezwaar van dat mensen verkeerd werden ingelicht,foutje van de telefoniste die in onze regio actief was.ik hoop dat mijn fout voor velen een voorbeeld mogen zijn om hier niet op in te gaan want er schuilt dus weer een addertje onder het gras.Groetjes en succes met jullie programma

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 12 apr 2005 11:27
door Gast
gewoon meteen het bedrag terug laten storten door de Postbank, Eigenlijk kan dit niet als het om een eenmalige machtiging gaat, maar als je de situatie uitlegt, als je aannemelijk kunt maken dat zij je blij hebben gemaakt met een dooie mus, dan storten ze het geld wel terug.

Heb ik ook kortgeleden gehad met een aanbieding van een vergelijkbaar bedrijf. Ze zeiden je een kado te geven van 25 euro, bleek een korting te zijn bij minimale besteding van 100 euro. Mooi niet dus.

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 06 okt 2010 15:01
door meervander
Hoi,
Ik vraag me af of je je geld terug gekregen hebt?
Zie mijn forumberichten over Certin incasso!!
Ik heb niets betaald, geen bon gekegen, maar krijg wel incassoburo op mijn dak!
DNP is een heel vervelend bedrijf, waar je niet mee in zee moet gaan!!!

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 06 okt 2010 17:11
door bodejosm43
Ik denk dat topicstarter (bovendien een niet geregistreerde) zich na 5,5 jaar niet meer echt druk zal maken over die schoonheidssalon.

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 11 okt 2010 23:44
door sassie100
hallo
opdit moment heb ik ook last van certin incasso
een paar maanden geleden is er een verkoper aan de deur geweest en heeft aan mijn man een soort van voordeel pas verkocht daar zouden wij bij veel dingen korting kunnen krijgen, maar nu het volgende we hebben helemaal geen pas maar ze willen wel hun geld ik krijg per email en telefonisch bedreigingen als ik niet betaal dan gaan ze naar de rechter
pff jeetje ik krijg daar de kriebels van wat moet ik nu doen moet ik nu betalen voor wat ik niet heb
wie heeft hier ook ervaring mee

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 12 okt 2010 00:35
door kaarsje69
Sassie onder geen beding betalen, laat je niet bang maken.

Gewoon helder en strak een brief opstellen, ik kan je daar evt wel bij helpen, maar onder geen beding betalen. Snuffel hier even rond en dan vind je meer, zoals die scheermesjes, die gratis waren, maar die achteraf zo duur bleken te zijn en de incasso kosten vooral. Gewoon blijven aftroeven die gasten, komt het wel goed.

Re: telefonisch verkoop van schoonheidssalonbonnen

Geplaatst: 18 nov 2010 13:55
door faayyaaz
Beste allemaal,

Ik vandaag voor de 2de keer gebelt door Cerstin Incasso.
Ik heb weer aangegeven dat ik geen bonnen heb ontvangen en dat ik dus niet over ga tot betaling.

Mevrouw wilde mij een voorstel doen om de bonnen te betalen en dat zei dan de bonnen voor mij wilde opsturen.
Ik wilde akkoord geven, totdat zei het bedrag doorgaf.
Ik heb 2 bonnen besteld a 35 euro per stuk en zei wilt dat ik 116 euro overmaakt.
Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord, omdat ik geen bonnen heb ontvangen.
Ik heb ook contact opgenomen met DNP, maar dit is het verhaal.

Wat moet ik doen?