LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wti en nu uit denekamp de dagtochten

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
ageeth1

wti en nu uit denekamp de dagtochten

Ongelezen bericht door ageeth1 »

Hoi.

Ik wil iedereen ervoor waarschuwen. Sommige verkopers van hun misbruiken de shows van mercator reizen voor eigen verkoop. Omdat deze goed bekend staan bij de mensen. Deze organisatie en mercator/fortuna reizen horen niet bij elkaar. Je mag rustig in de zaal zeggen dat ze de naam van mercator/fortuna reizen en de shows niet mogen misbruiken. Ze denken dat de mensen het verschil niet weten. Ik toevallig wel en andere mensen ook.

Ageeth Balm

coolmira

Re: wti en nu uit denekamp de dagtochten

Ongelezen bericht door coolmira »

hoe ik wou wat vragen ik heb een brief ontvangen van hun om gratis een bus reis te maken is dat te vertrouwen groetjes en mail a.u.b terug bedankt

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Coolmira,ik zou er zeker grote vraagtekens erbij zetten.Ga niet zo met ze in zee. het lijkt leuk,maar bezind eer ge begint!

ageeth1

Ongelezen bericht door ageeth1 »

Hoi. Je kan de dagtocht rustig meemaken. Maar let op dat ze niet in de war raakt met mercartor reizen als ze over de shows beginnen. Neem wel geld mee voor de maarltijd. Maar trap niet in het feit dat je met een verloting reischeques heb gewonnen. Je bent duurder uit als bij anderen. En het gratis reisje wat ze aanbieden kost 30 euro administratiiekosten. En later een waarborg van 20 euro. En als je met de excursies meegaat, reken op 100 euro. Ageeth

Gesloten