Hallo,
Ik heb een aantal zeer slechte ervaringen gehad tijdens mijn wintersportreis naar Les Menuires, Frankrijk georganiseerd door Sportura.
-Bij aankomst bleek er geen beddengoed aanwezig te zijn in ons appartement. Bij de organisatie ter plekke was dit ook niet verkrijgbaar. Uiteindelijk bleek in zeer kleine letters in de reisgids te hebben gestaan dat op sommige locaties beddengoed niet aanwezig zou zijn.
-Er was mij bekend dat ik pas aan het eind van de middag (terwijl we 's ochtendsvroeg arriveerde) het appartement kon betrekken. In de tussentijd werd voor de bagagestalling wel even €1,50 per bagage-item gevraagd. Met een koffer, een tas voor ski's en een rugtas was dit voor de dag van aankomst en vertrek toch even €9,-. Het meest schandalige was het bordje op de deur van de stalling (gewoon 's avonds een kroeg, weinig ruimte, stank) dat men zich vrijwaarde van enige verantwoordelijkheid n.a.v. geleden schade of diefstal. Waar betaal je dan voor?
-Tijdens de reis kwamen mensen van de organisatie meerdere malen vooral zo rond etenstijd op vrij intimiderende wijze allerlei promoties aanbieden, zoals BBQ's en nachtelijke uitstapjes naar het nabij gelegen Val Thorens.
-Aangezien we met een groep jongeren waren, zagen we een uitstapje naar het peperdure Val Thorens wel zitten. Het idee van indrinken leek even verloren te gaan toen de reisleiding doodleuk kwam vertellen dat de bus naar Val Thorens 1 1/2 uur eerder vertrok. Dit hebben we na veel misbaar op de oude tijd kunnen handhaven.
-Het ergste is nog wel dat klachten bij Sportura officieel kunnen worden aangekaart als er ter plaatse met de reisleiding een klachtenformulier wordt ingevuld. Dit is iets waar de reisleiding ter plaatse uiteraard niet op wijst, net als dat je bij boeking niet expliciet op dit punt in de algemene voorwaarden wordt gewezen.
Godzijdank scheen de zon en was de sneeuw en het gezelschap goed, maar Sportura kan wat mij betreft een ijskoude douche krijgen voor deze wanprestaties en klantONvriendelijkheid,
Er zijn ongetwijfeld meer mensen met slechte ervaringen met deze touroperater. Dus deel je frustraties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Sportura
Re: Slechte ervaring met Sportura
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie