LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRINTERINKT-PATRONEN

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan helaas aan de hand van het emailadres niet herleiden om welke klant het gaat. Bij deze het vriendelijke verzoek aan de klant om contact op te nemen met ondergetekende om de kwestie nader te onderzoeken en toe te lichten.
Volgens mij gebruikt topicstarter een e-mailadres als gebruikersnaam.
Dan kan toch een e-mailtje gestuurd worden naar dat adres (@zonnet.nl) met het verzoek om meer gegevens/informatie.
Zomaar een idee.... 8)

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Geen ervaring hiermee .Maar ik betaal ook nooit vooruit bij online winkels .
Zeker niet met een creditcard als je weet hoe slecht sommige sites zijn beveiligd .

En verder met vervangende inkt is niks mee .Gebruik het al jaren voor me Canon Printer met 6 verschilende inktpatronen .
Daar heb ik nog nooit een storing mee gehad dus dat is grote onzin
Al zijn er wel veel fabrikanten die dat wel de schuld geven als er wat aan de hand is.
Bij veel gebruik onderhouds patronen gebruiken maar dat moet je met dure cartridges ook doen .

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ha ien probleem mei myn printer, der moat sa'n ny lint yn, mar ik kin die linter net meer keapje,

Witte jim nog winkels yn Fryslân wa ik die linten krije kin, ik soe bliid weze, as de âlde printer it wer dogt,

alfast bedankt, en groetnis fan Abe Toeter.
En praat is gewoon Nederlands .Heb niks tegen Fries maar ga dan op een Fries Forum zitten .

joost_again
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 jan 2006 11:46

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door joost_again »

Een site waar je snel de prijzen van verschillende online winkels kan vergelijk is wel handig, ik gebruik altijd http://www.inktvergelijker.nl een andere site die ik zelf ook handig vind is http://www.cartridge-advies.nl maar die kijkt meer globaal naar de prijzen, dus niet voor een specifiek product.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Sjors_B »

jaja joost mag t weten, leker de boel spammen op dit forum.
Joost heeft een winkeltje en die loopt niet zo best denk ik.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Nou Joost daar kijken we in ieder geval niet want jij irriteert en dat wil ik als klant niet dus "wiebelen" met die pagina's van jou :o mensen ga gewoon naar de Bruna, zeker zo goedkoop en geen verzendkosten :lol:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb zelf een Epson cx3000 kleurenprinter.
Inktpatronen werken electronisch kan je
zogenaamd niet meer vullen.Heb bij Conrad
Electronic een reset apperaat gekocht.
Kosten 16 euro tevens navulset aangeschaft
kosten 18 euro.Heb al drie keer nagevuld
heb nog over een keer kleuren drie keer
zwart. Uitgespaard tot nog toe met de originelen
patronen ruim 120 euro.DUS????????

Gesloten