Ik kan helaas aan de hand van het emailadres niet herleiden om welke klant het gaat. Bij deze het vriendelijke verzoek aan de klant om contact op te nemen met ondergetekende om de kwestie nader te onderzoeken en toe te lichten.
Volgens mij gebruikt topicstarter een e-mailadres als gebruikersnaam.
Dan kan toch een e-mailtje gestuurd worden naar dat adres (@zonnet.nl) met het verzoek om meer gegevens/informatie.
Zomaar een idee....
Geen ervaring hiermee .Maar ik betaal ook nooit vooruit bij online winkels .
Zeker niet met een creditcard als je weet hoe slecht sommige sites zijn beveiligd .
En verder met vervangende inkt is niks mee .Gebruik het al jaren voor me Canon Printer met 6 verschilende inktpatronen .
Daar heb ik nog nooit een storing mee gehad dus dat is grote onzin
Al zijn er wel veel fabrikanten die dat wel de schuld geven als er wat aan de hand is.
Bij veel gebruik onderhouds patronen gebruiken maar dat moet je met dure cartridges ook doen .
Een site waar je snel de prijzen van verschillende online winkels kan vergelijk is wel handig, ik gebruik altijd http://www.inktvergelijker.nl een andere site die ik zelf ook handig vind is http://www.cartridge-advies.nl maar die kijkt meer globaal naar de prijzen, dus niet voor een specifiek product.
Nou Joost daar kijken we in ieder geval niet want jij irriteert en dat wil ik als klant niet dus "wiebelen" met die pagina's van jou mensen ga gewoon naar de Bruna, zeker zo goedkoop en geen verzendkosten
Heb zelf een Epson cx3000 kleurenprinter.
Inktpatronen werken electronisch kan je
zogenaamd niet meer vullen.Heb bij Conrad
Electronic een reset apperaat gekocht.
Kosten 16 euro tevens navulset aangeschaft
kosten 18 euro.Heb al drie keer nagevuld
heb nog over een keer kleuren drie keer
zwart. Uitgespaard tot nog toe met de originelen
patronen ruim 120 euro.DUS????????