Ik zit nu 4 maanden bij E-Dentify, omdat ze de goedkoopsten zijn. Allemaal leuk en aardig, uploaden gaat lekker (kan er lekker veel op zetten

In totaal 2 dagen lang is mn site niet bereikbaar geweest. (© Webbuddy), wat volgens mij niet normaal is. Ze hebben al langer problemen, zoals ergens in dit forum is te lezen, bieden ze nouwelijks support en is hun server Phobos bagger, waar ik dus helaas op zit.
Ze zeggen dat ze daar niets tegen kunnen doen, omdat er mensen zijn met scripts die de tijdelijjke opslag volgooien en ze mailbommen ontvangen (support zit ook op die server). Wat ze echter wel kunnen doen, is hun excuses aanbieden (principieel...), minder accounts op Phobos zetten en mensen met rotscripts eraf gooien. Verder kunnen ze ons best informeren over de status van de server.
In totaal ben ik nu (statistisch gezien) ruim 50 bezoekers verloren, wat uiteraard op zal lopen als de server nog langer down is. Met mij zijn er nog tientallen anderen met problemen (http://www.chmod.nl/index.php/topic,1916.180.html), maar de problemen lossen zich niet op.
Misschien is het mogelijk dat ze eens op hun problemen worden gewezen ofzow, of iedereen tegemoet komen door een bedrag terug te storten, maar zo (geen support, geen informatie, geen sorry) kan het niet langer...