LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Detlef
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:41

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Detlef »

Ik heb het incasso bureau de correspondentie tussen speedlinq en mijzelf toegestuurd (wel alleen correspondentie vanmijzelf speedlinq laat mooit zoveel van zichzelf horen)
Het incasso bureau heeft contact opgenomen met speedlinq en die blijven bij hun standpunt.
Blijft weinig over dan een rechtzaak.
Ik houd jullie op de hoogte

karel1
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2005 22:24

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door karel1 »

Hallo allemaal,

Na heel veel omwegen heb ik het nu eindelijk bij het rechte eind.
Ik ga niet meer terug komen op wat er allemaal is gebeurt, want dat kun je hierboven wel lezen.
Ook het incassobureau op mijn dak gehad en niet betaalt het zover laten komen dat er een dagvaarding kwam.
Ik speedlinq gebelt en gezegt van of we komen nu tot een fatsoenlijke overeenkomst of ik zie jullie bij de rechter, nou dat maakte klaarblijkelijk indruk, want ze belden me nog geen uur later terug, mijn schuld is kwijtgescholden, speedlinq gaf toe fout tezitten, ik mocht het verleden vergeten en krijg deze week van hen een nieuwe modem en mijn modemkosten terug !!!!!
Yes het is geen rechtszaak geworden!! en ook belangrijk speedlinq heeft toegegeven dat zij fout zaten en fouten hebben gemaakt.

Voor mij dus goed bericht! Ook bij mij leek het erop dat het een rechtszaak zou worden, ik had al jurist en advocaat ingeschakelt maar het is gelukkig niet meer nodig.
Hopelijk ga ik komend jaar met veel plezier speedlinq internet gebruiken! Petje af!

Sterkte iedereen !!

Tip: neem contact op met de rechtswinkel en met rechtshulp is gratis en je krijgt nuttige adviezen en tips waarje zeker verder mee kunt.
Verstuur je brieven altijd aangetekend wel duur maar het is het waard, want zo weet je zeker dat speedlinq de brieven ontvangt!!!

bassie27
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2005 22:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door bassie27 »

Is het al iemand gelukt om contact te krijgen met Speedlinq?? Is het iemand gelukt om zijn contract (tijdig) te beeindigen??

Ik ga over een paar maanden verhuizen en wil geen 125 euro verhuiskosten betalen. Opzeggen is goedkoper als verhuizen!!

Ik heb al vele malen de formulieren via de site ingevuld, maar geen reactie. Ik heb via de site van kamer van koophandel wel een adres gevonden. Ik ga deze week een aangetekende brief versturen, maar als ik alle verhalen lees heeft dit ook weinig zin. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken??? :twisted: :evil:

Groeten Bassie

edv
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 mei 2005 11:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door edv »

Nee die oplichters reageren nergens op......wel op een aangetekende brief die naar BBNED was opgestuurd om de lijn zo snel mogelijk vrij te geven maar die zijn ook niet goed bij hun hoofd want die sturen de aangetekede brief aan hun geadresseerd door naar speedlinq terwijl ze door de telefoon toezeggen het probleem op te lossen...NOU NIET DUS.

De brief die dan ontvangen wordt van speedlinq wordt alleen ondertekend met Wouter.....Wat en PRUTSERS DAAR ZEG. :twisted:

Misschien dat het een keer handig is om met een paar man eens bij het hoofdkantoor af te spreken en ze dan eens hard handig uit te leggen wat de bedoeling is. :P

BEN echt BOOS NU :twisted:

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

Alle problemen zoals hier boven besproken hebben wij ook, ook binnen 7 dagen opgezegd, en op een onbeschofte manier te woord gestaan, ook wordt met een incassobureau gedreigd, we sluiten ons graag aan bij mensen die actie willen ondernemen tegen speedlinq

teovmy
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2005 08:57

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door teovmy »

Zoals zovelen ben ik ook helemaal gefrustreerd door dit bedrijf.
Het is gewoon waanzin wat hier gebeurd. na vele telefoontjes waar ze je als dom beschouwen of helemaal arrogant zeggen ' meneer dat regelen wij voor u' gebeurd er gewoon NIETS. Uiteindelijk de volgende brief gestuurd aan de directie, zelfs daar geen reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al enige jaren trouwe klant bij Speedlinq en heb nooit te klagen gehad. Aangezien Speedlinq veel doet voor nieuwe klanten te werven maar zeer weinig doet om bestaande klanten te behouden en een andere internetaanbieder een betere aanbieding deed, heb ik besloten mijn abonnement op te zeggen. 2 maart 2005 heb ik mijn abonnement opgezegd bij jullie doormiddel van jullie procedure. Deze brief is ook 2 maart 2005 verstuurd naar bovenstaand adres ter attentie van de Administratie. Contractueel zou dit inhouden dat ik 1 maand opzegtermijn heb en dan mijn contract per 1 mei 2005 beëindigd zou zijn.

10 maart 2005 kreeg ik per e-mail een bevestiging dat mijn brief was ontvangen en e.e.a in behandeling werd genomen. (Zie bijlage).
Echter treed er lange radiostilte op waardoor ik contact heb opgenomen met jullie op 23 maart 2005 omstreeks 08.30 uur. Ik werd verbonden met een medewerkster van u genaamd Patricia Versana van de afdeling administratieve helpdesk. Mij werd medegedeeld dat zij nog niets in haar systeem had staan en dat ik moest afwachten. Wederom heb ik gebeld 25 maart 2005 omstreeks 11.45 uur met Anita Sidontel. Mij werd weer hetzelfde meegedeeld en ik wachte af. 5 april 2005 weer gebeld omstreeks 13.45 uur met Sjoerd Kastelijn. Mijn verzoek om doorverbonden te worden met zijn leidinggevende of betreffende afdeling werd niet ingewilligd. Uw medewerker was zelfs kort door de bocht en vol onbegrip en wilde nergens op in gaan. Vervolgens heb ik nog enkele malen gebeld omdat ik graag een definitieve beëindigingdatum wilde hebben op schrift. Dit is naar mijn inziens een heel eenvoudige vraag. Niemand van uw medewerkers ging daarop in. Ik kreeg het gevoeld dat ik in het systeem stond als ‘lastige’ klant en zo ook werd behandeld. Door onderstaande medewerkers waarmee ik gebeld heb werd mijn vraag niet gehoord en werd ik tot grote ontzetting zelfs uitgelachen en geadviseerd om via internet een formulier op te sturen. Mijn vraag was; waarom is er dan een telefonische helpdesk. Uw medewerker vertelde en ik citeer: ‘om uw te verwijzen naar de site van speedlinq’. Onbegrijpelijk!
13 april 2005 met Mark Solomon
20 april 2005 met Sjoerd Kaselijn
20 april 2005 met Patricia Versana
20 april 2005 met Ewald
10 mei 2005 met Sandra

Na het telefonisch gesprek van 5 april heb ik nogmaals op advies van uw medewerkers een formulier ingevuld en dit opgestuurd (zie bijlage).
Hierin heb ik nogmaals mijn onbegrip en ontzetting aangegeven en gevraagd om per direct mijn internet verbinding op te zeggen omdat dit volgens de voorwaarden mogelijk was. Ook hierop heb ik bericht gekregen dat de vraag in behandeling zou worden genomen, maar het tegendeel was waar.
10 mei heb ik nogmaals contact gehad met een medewerkster genaamd Sandra, die mij vertelde dat mijn opzegging geregistreerd was van de brief van 2 maart 2005. ook zij zou dit in orde maken.

U begrijpt dat ik er geen enkel vertrouwen meer in heb dat dit op een nette en fatsoendelijke manier wordt afgehandeld en heb daarop ook het automatisch incasso stop gezet omdat ik het contract als beëindigd zie. Vervolgens krijg ik aanmaningen om te betalen en dat de incasso uit handen wordt gegeven omdat ik volgens voorwaarden in gebreke ben. Ik kan alleen mededelen dat volgens de voorwaarden U in gebreke bent.
Dit is gewoon onbegrijpelijk en ik zal dus ook mijn juridisch gelijk halen. Tevens ga ik dit voorleggen bij het televisie programma RADAR en de consumentenbond en zal aandringen om hier wat mee te doen. Ik kan u ook verzekeren dat ik niemand meer zal adviseren om Speedlinq als Internetaanbieder te nemen.

Ik richt mij nu tot u en ga er alsnog vanuit dat dit door u netjes wordt afgehandeld en dat ik schriftelijk van u bericht krijgt hoe dit opgelost wordt. Tevens wil ik dat de lijn per direct vrijgemaakt wordt zodat ik kan overstappen naar een andere aanbieder.

bassie27
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2005 22:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door bassie27 »

:shock: Onbegrijpelijk hoe Speedlinq kan blijven bestaan. Er is op geen manier contact met deze asociale toko te krijgen!! Erg frusterend. Ik ga ze niet meer bellen, zonde van t geld. Stuur 1x een aangetekende brief om op te zeggen en dan trek ik mn machtiging in. Als ik de boze reacties lees, lijkt dit de enige manier om contact te krijgen.

Is het al iemand gelukt om van ze af te komen, zonder dat ze met een incassobureau aankomen?

bassie27
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2005 22:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door bassie27 »

Heeft iemand van jullie ooit een opzegformulier gemaild gekregen van Speedlinq?? Ik heb dit namelijk al op 1000 manieren geprobeerd te krijgen (gebeld, gemaild en via hun STINKsite) maar geen sjoege.

Als er iemand is die t opzegformulier wel heeft gekregen, wil je deze dan naar mij mailen? [email protected]

Thanks!!

Raderix
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2003 23:56

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Raderix »

Hallo allemaal,

Hoe kan ik nou het beste mijn speedlinq verbinding opzeggen heb nou al 30 dagen achter elkaar het speedlinq opzeg formulier ingevult en nog steeds geen reactie, zou zeggen dat ze daar wel eens gek van moeten worden... ook heb ik 2 maanden geleden een klachten formulier (op aanraden van de helpdesk!) mogen invullen maar daar word gewoon weg niet op gereageert! :?
Als iemand een oplossing weet let me now please!

Gr Remco

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

wij hebben het opzegformulier ook 2 dagen achter elkaar ingevuld,
daarna aangetekend opgezegt, 3x gebeld weer eenaangetekende brief,
nooit iets van ze ontvangen, maar ook niets, geen modem nog geen
snoertje nix! als ze geld van de bank halen laat ik het onmiddelijk terug
pakken, ze dreigen nu met een incassoburo, maar dat interesseert mij
helemaal geen klap! laten ze er maar een rechtzaak van maken dan
kan ik er tenminste een te lijf gaan.

Raderix
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2003 23:56

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Raderix »

Oftewel ze willen helemaal niet dat je opzecht gewwon het formulier op sturen en als het contract is afgelopen de betaling stopzetten is de enige oplossing begrijp ik?

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

er is met dat volk niet te praten,aan de telefoon waar jij 70ct p.m. voor
moet betalen proberen ze, of je te bombarderen met woorden, of het zo lang te rekken dat je telefoonrekening als een komeet de lucht inschiet! ik reageer niet meer op brieven,of wat ze ook sturen, ook niet
op brieven van een incassoburo als ik die krijg.
het buro van rechtshulp heeft gezegd dat ik gewoon moet afwachten tot
ze een rechtzaak aanspannen, dan ga ik er wel met een advocaat tegen
aan! laat de sukkels maar opkomen,ik ben er nix bang voor!!

Detlef
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:41

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Detlef »

Ik zit ook te wachten op de rechtzaak.....
Dan is het eindelijk eens afgelopen...

En kan tros radar ze niet nog een keer op het matje roepen en dan niet die vent laten zeggen dat alles goed komt maar hard aanpakken

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

hoe is jouw ervaring met speelinq? en is het niet mogelijk met alle gedupeerden ze keihard aan te pakken , zijn we ineenkeer van die
**** verlost, groet valentijn 7

bassie27
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2005 22:52

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door bassie27 »

Ik zou graag meedoen, maar mijn contract loopt t/m november. Ik ben alleen op tijd met opzeggen (niet dat dat uitmaakt, want ze reageren NOOIT, maargoed). Ik betaal t/m november, en daarna stop ik mn betalingen. Dan zullen ze wel contact met me zoeken denk ik... :roll:

Rare-Swiebertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2005 23:15

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Rare-Swiebertje »

Hallo allemaal,ik zelf heb ook nare ervaringen met Speedlinq en heb ook veel moeite om met ze te communiceren,maar na een beeetje zoeken heb ik toch wat informatie gevonden over hun.

ADMINISTRATIE:

Speedlinq
Postbus 60163
1320AE Almere
tel:0900-7733354
fax:050-5200499

Ik zou zeggen probeer wat met deze informatie(is ook te vinden met Google btw).
Succes ermee :lol:

Detlef
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:41

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Detlef »

Kijk ook eens hier
Hun sturen ook direct de klachten door


http://www.boycot.nu/zwartelijst/speedlinq.htm

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

o.k. bedankt ik heb het op hun site gezet, bedankt dat je het ondekte
groet Valentij 7

Raderix
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 aug 2003 23:56

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Raderix »

Even terug te komen op het bericht van swiebertje ik heb het 06 nummer proberen te bellen en kreeg een meisje aan de telefoon en vervolgens een man die me voor L*L uitschold denk niet dat een goed nummer is beetje jammer :(

valentijn7
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2005 21:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door valentijn7 »

raderix
als je op Google intikt klachten over speedlinq weet je niet wat je ziet!

Gesloten