LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wacht op een uitzending van radar

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Anti UWV'tje

Ik wacht op een uitzending van radar

Ongelezen bericht door Anti UWV'tje »

Zou het nou niet eens tijd worden dat RADAR een uitzending besteed aan de misstanden van het UWV, ik denk dat ze er een avondvullend programma van zouden kunnen maken.
Gerechtigheid zou hier nou wel eens op zijn plaats zijn als je ziet waar het UWV allemaal mee weg komt.
Topsalarissen, verbouwingen van ik weet niet hoeveel miljoen, wat tenslotte ook betaald wordt over de rug van alle premie betalers......
Ja dan moet je wel mensen weigeren voor een WW uitkering want zulke bedragen moeten toch ergens vandaan komen.
Is het niet uit de lengte dan moet het maar uit de breedte.

Ik ben benieuw of radar hier wat mee kan.

karr-2

Re: Ik wacht op een uitzending van radar

Ongelezen bericht door karr-2 »

Voordat ze er een uitzending aan kunnen wijden moet er wel eerst iets mis zijn bij het UWV en dan bedoel ik niet iets wat te wijten is aan gezeik, gezeur of nalatigheid van de uitkeringstrekker.

Het zal mij benieuwen hoeveel materiaal er dan nog overblijft?[/i]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Topsalarissen, verbouwingen van ik weet niet hoeveel miljoen, wat tenslotte ook betaald wordt over de rug van alle premie betalers......
Topsalarissen, je haalt dingen door elkaar er is afgesproken dat in een publike dienst de directeur nooit meer mag verdienen dan de MP. Ik geef toe dat de MP een hoog salaris heeft, maar een topsalaris voor zo'n baan is het niet.

De verbouwing, daar heb je uiteindelijk dus de afloop niet van meegekregen. In de m2 berekening was de gehele parkeergarage niet meegerekend, waardoor de kosten hoger leken, dat is een staaltje van tendensieuze journalistiek. Dat er uiteindelijk in de kamer een debat over is geweest en dat het allemaal binnen de perken was wordt niet meer vermeld.

Gast

Die parkeergarage was zeker vergeten maar dat er op andere plekken teveel is uitgeven was wel degelijk waar.
Waarom moet men toch altijd zo nodig duur verbouwen ¿?

Niet alleen hier Vaak bij veel gemeentes ook .

Gast

De mensen die zeuren op het UWV hebben zelf geen dag gewerkt en gaan klagen op mensen die meer dan 40 per week werken, dat doen mensen in de top nou eenmaal, grappig. Lekker op je luie reet blijven zitten en klagen dat ze het geld niet met bakken tegelijk door je brievenbus komen proppen. Als ze dat soort mensen nou eens systematisch de noordzee in dumpen....dat scheelt ook een hoop geld, waarmee ze de echt hulpbehoeftigen mee kunnen helpen. Probleem opgelost.

Gast

he sukkel hierboven

je weet niet waar je het over hebt.
of iemand nu 40 uur werkt of 80 het draait erom dat er bij het uwv fout op fout gestapeld word en daar gebeurt niks aan.

maar verbouwen oja dat kan wel, waarom denk je dat het zo´n rel is geweest dat men gouden kranen wou hebben etc.

bedoel een beetje luxe ok maar dit is buiten alle proporties, als het nu goed zou lopen daar was het wat anders maar het loopt daar voor geen meter.

men maakt afspraken en vergeet ze gewoon, en als je daar dan over klaagt blijken ze ineens niets meer van iets af te weten en zeggen glashard ja dat hebben wij u niet gestuurd oid dat hebt u zelf getypt dan

ja ik heb hier dozen vol uwv papier staan he.

3/4 van wat daar werkt kan niet eens zelfstandig zijn naam schrijven.

afgelopen week ook ik moest er zijn afspraak om 13 uur ik ben er om 12.30 en meld me netjes aan de balie.

hij neemt mijn papier aan met mijn afspraak en ik denk o hij waarschuwt dat ik er al ben ofzo zie ik hem om 12.45 met zijn jas aan naar buiten gaan ging ie pauze houden.

zegt die andere waar staat u op te wachten meneer ik vertel het verhaal weer en zeg dat die andere het papier al had aangenomen.

hij kijken heeft die andere dat papier gewoon op de stapel gelegd en is gewoon pauze gaan houden.
heeft die andere meteen gebeld dat ik er was en hij zei ja das hier standaard ze beginnen aan iets en lopen dan gewoon weg

dat moet jijzelf eens doen ze korten je voor 100%

het is gewoon oplichting en verrijking over onze rug bij het uwv en niks anders

Gast

Het UWV maakt maar 1 fout en dat is uitkeringstrekkers klanten noemen. Het zijn geen klanten. klanten kopen iets. Deze mensen krijgen iets. Iets waar ze dankbaar voor zouden moeten zijn ipv te klagen.

Gast

Ik sluit me bij bovenstaande gast aan

Gast

Deze mensen krijgen iets. Iets waar ze dankbaar voor zouden moeten zijn ipv te klagen
En dat betekend dat iemand zijn werk niet goed heeft te doen.
Je krijgt niet eens antwoord op je vragen. Zelfs niet op je brieven.
Als ik zo bij mijn baas had gewerkt had hij mij op staande voet ontslagen.

En ik heb genoeg gewerkt meer dan die klojos van UWV.
Alleen heb ik nu de pech dat ik uitkering moet ontvangen omdat ik eenns overbodig was.Je hebt trouwens gelijk dat je geen klant bent daar .
Zo word ik in ieder geval niet behandeld .
En ik heb er trouwens jaren premie er voor betaald .En ja dat is een verplicht verzekering.

Gast

In Nederland krijg je niks tijdens je werk heb je er voor betaald en goed ook.
Al die mensen die nu zo afgeven over die werkelozen moeten gewoon hun werk afgeven aan die werkelozen en dan zelf het gedonder met die instantie´s over nemen misschien worden ze dan wat wijzer alhoewel ik dat betwijfel.
Het is nml. makkelijk penissen als je zelf goed zit.

karr-2

Het is ook makkelijk zeuren als je met je luie gat op de bank zit en verwacht dat het geld door je brievenbus gestort wordt.

Als je iets moet betalen is de wereld te klein, maar als je iets krijgt verwacht je het op een gouden schaaltje aan de deur gebracht.

Doe gezond en ga werk zoeken net als ieder ander.

Gast

Het is ook makkelijk zeuren als je met je luie gat op de bank zit en verwacht dat het geld door je brievenbus gestort wordt.

Als je iets moet betalen is de wereld te klein, maar als je iets krijgt verwacht je het op een gouden schaaltje aan de deur gebracht.

Doe gezond en ga werk zoeken net als ieder ander.
Dat hebben deze mensen ook jaren gedaan alleen hebben ze nu de pech dat het nu niet (meer) kan.
Of denk je al een uitkering bij het UWV krijgt na een paar dagen.
Na 5 jaar werken heb je bijvoorbeeld maar recht op een ½ jaar uitkering.
De WAO kom je niet haast meer in .Als je er in zit wordt je er nu als nog 50 jaar bent er uitgegooid.
Gedeeltelijk WAO`rs moeten allemaal werk zoeken wat er niet is.
Verdiep je eens wat meer in de werkelijkheid.

Dat men een klachten afhandeling hebt die nog erger is dan menig provider is vreselijk omdat je niet naar een ander kan.
Ja werken zeg je ,als alles zo voor het oprapen ligt dan zal dat makkelijk zijn.Met die tijdelijke banen bouw je ieder geval geen of nauwelijks een arbeidsverleden op en dat heb je toch echt nodig om een WW uitkering te krijgen.
Anders is het niet meer dan een WBB uitkering van de sociale dienst waar je ook tegenwoordig in veel gemeentes weer werk moet gaan doen om het krijgen .Dat hierdoor elders banen verloren gaan wordt er natuurlijk niet bij gezegd .

Gast

De WAO kom je niet haast meer in .Als je er in zit word je nu ,als je nog geen 50 jaar bent er uitgegooid.

Bedoelde ik.

karr-2

Mensen krijgen gewoon te makkelijk, te snel en te lang een uitkering. Werken wordt niet meer gestimuleerd, ga maar op je gat zitten en het geld stroomt binnen.

Kunnen we alle uitkeringen niet gewoon afschaffen of zo? Scheelt echt bakken met geld.....

Gast

En dat denk je echt zeker?,

Krijgen we weer getto's in de grote steden,

Wordt er ingebroken in je bedrijfje... computers weg, en andere waardevolle dingen,

Een "kat" in het nauw doet rare sprongen!,

Dan wordt het ieder voor zich, en God voor ons allen!,

Niet zeuren dat de criminaliteit, zeer hoog oploopt, op de politie hoef je dan niet te rekenen want die heeft het te druk met snelheidscontrole's en parkeerbonnen,

De politie kan ook heel goed rekenen, er wordt nu eenmaal meer verdiend aan verkeersboete's dan aan criminaliteit!...

karr-2

Snelheidscontroles en verkeersboetes zijn ze ook te slap mee, veel harder aan pakken die boel.

Ghettovorming zal wel meevallen denk ik, als iedereen aan het werk is hebben ze daar geen tijd voor. Want werken zullen ze als er geen uitkering meer is, dan kan het plotseling allemaal wel.

Gast

Karretje rijdt nog op een ouwe fiets, een auto is gevaarlijk!, dus aanpakken dat tuig!,

Misschien heeft Karr nog geitenwollen sokken aan!,

Karr, wordt parkeerwachter!, dan heb je altijd gelijk...

karr-2

Mijn fiets staat in de schuur, mijn auto op de parkeerplaats. Ik rij al jaren zonder ook maar 1 boete te hebben en dan kom ik toch door het hele land. Nou jij weer....

Gast

Re Karr: Want werken zullen ze als er geen uitkering meer is, dan kan het plotseling allemaal wel.

-------------------

Dan eerst die belastingen naar beneden, dan komt er vanzelf wel weer werk voor de mensen, die nu nog voor de gaskachtel zitten!.

karr-2

Alsof de hoeveelheid werk samenhangt met de hoogte van de belasting in dit land.....

Gesloten