Etalage Online
Geplaatst: 14 apr 2005 17:18
Voor mijn beginnend "bedrijfje" had ik bij www.etalageonline.nl een bestelling geplaatst bestaande uit verpakkingszakjes, cadeaulinten en prijskaartjes. Gelukkig kon ik aan de chauffeur betalen bij aflevering dus ik heb niets van te voren betaald. Na 2 weken had ik het nog niet in huis terwijl er op hun site staat dat ze binnen 7 dagen leveren en anders bericht geven dat het later wordt, dit laatste hebben ze nooit gedaan.
Dus na nog wat dagen gewacht te hebben, heb ik een e-mail naar hun gestuurd, via hun site geven ze aan dat er dan binnen 48 uur contact met je opgenomen wordt, ik kreeg een bevestiging van mijn email en een bericht dat er dus binnen 48 uur contact met mij opgenomen zou worden. Die 48 uur duurde wel erg lang want ik kreeg geen reactie.
Mijn eerste sieradenparty zat er aan te komen dus moest de spullen hebben dus ik heb ze gebeld. Een vrouw vertelde me dat de bestelling zo spoedig mogelijk toegestuurd zou worden en ik hing weer op. Daarna beseffend dat ze niet eens mijn naam of bestelnummer hebben gevraagd, dus hoe weten ze nou wat mijn bestelling uberhaupt is!!
Afijn, na een week nog niets ontvangen te hebben heb ik weer gebeld, kreeg een andere dame aan de telefoon en die vertelde mij dat sommige producten tijdelijk niet leverbaar waren en dat de productlijn werd aangepast bla bla bla. Waarna ze beloofde dat mijn bestelling binnen een week bezorgd zou worden. Nou, u voelt 'm al, na een week nog niets! Ik heb vervolgens een boze fax gestuurd en aangegeven wat mij dwars zat en tevens mijn bestelling geannuleerd. Ook had ik nog verzocht om een bevestiging van de fax via mijn e-mail. Uiteraard heb ik deze tot op heden nog niet ontvangen.
Onbegrijpelijk dat bedrijven zo omgaan met kleine en/of grotere ondernemers, zeker als ze beweren de grootste leverancier van de Benelux te zijn!! Ondernemers die voor een laag bedrag bestellen zoals ik zijn waarschijnlijk niet belangrijk genoeg, maar 1 ding: wat ben ik blij dat ik niet zo dom ben geweest om vooraf te betalen!!!
Dus na nog wat dagen gewacht te hebben, heb ik een e-mail naar hun gestuurd, via hun site geven ze aan dat er dan binnen 48 uur contact met je opgenomen wordt, ik kreeg een bevestiging van mijn email en een bericht dat er dus binnen 48 uur contact met mij opgenomen zou worden. Die 48 uur duurde wel erg lang want ik kreeg geen reactie.
Mijn eerste sieradenparty zat er aan te komen dus moest de spullen hebben dus ik heb ze gebeld. Een vrouw vertelde me dat de bestelling zo spoedig mogelijk toegestuurd zou worden en ik hing weer op. Daarna beseffend dat ze niet eens mijn naam of bestelnummer hebben gevraagd, dus hoe weten ze nou wat mijn bestelling uberhaupt is!!
Afijn, na een week nog niets ontvangen te hebben heb ik weer gebeld, kreeg een andere dame aan de telefoon en die vertelde mij dat sommige producten tijdelijk niet leverbaar waren en dat de productlijn werd aangepast bla bla bla. Waarna ze beloofde dat mijn bestelling binnen een week bezorgd zou worden. Nou, u voelt 'm al, na een week nog niets! Ik heb vervolgens een boze fax gestuurd en aangegeven wat mij dwars zat en tevens mijn bestelling geannuleerd. Ook had ik nog verzocht om een bevestiging van de fax via mijn e-mail. Uiteraard heb ik deze tot op heden nog niet ontvangen.
Onbegrijpelijk dat bedrijven zo omgaan met kleine en/of grotere ondernemers, zeker als ze beweren de grootste leverancier van de Benelux te zijn!! Ondernemers die voor een laag bedrag bestellen zoals ik zijn waarschijnlijk niet belangrijk genoeg, maar 1 ding: wat ben ik blij dat ik niet zo dom ben geweest om vooraf te betalen!!!