Evolta fuseert in Oxxio: en wat nu als klant van Evolta????
Geplaatst: 15 apr 2005 12:52
deze week ontving ik een brief van Evolta, mijn energieleverancier. Daarin maakte ze kenbaar dat ik niet op een eerdere brief had gereageerd en dus per 1 mei 2005 geen klant meer van hen ben. Waarom? omdat ik net automatisch wil betalen (volgens Evolta dan). De brief waar ze op doelen heb ik nooit ontvangen. Dus heb ik ook niet kenbaar kunnen maken of ik wel of niet automatisch wil betalen.
situatie: Evolta is gaan fuseren in de nieuwe leverancier Oxxio.
en nu vanaf 1 mei? Evolta is zo vriendelijk geweest om voor mij (alsof ik dat niet zelf kan) een ander energiebedrijf te zoeken. Evolta is uitgekomen bij Energie Direct. Dit schijnt Essent te zijn???
zucht.... ik word hier moedeloos van. Eerst heeft het ons vier maanden gekost om uberhaupt iets gedaan te krijgen van Evolta en nu na 3 maanden betalen worden we zo behandeld.
Misschien maar goed dat we geen zaken meer doen met Evolta.
Wanneer stopt die 'ellende' van de energiemarkt nu eens?
situatie: Evolta is gaan fuseren in de nieuwe leverancier Oxxio.
en nu vanaf 1 mei? Evolta is zo vriendelijk geweest om voor mij (alsof ik dat niet zelf kan) een ander energiebedrijf te zoeken. Evolta is uitgekomen bij Energie Direct. Dit schijnt Essent te zijn???
zucht.... ik word hier moedeloos van. Eerst heeft het ons vier maanden gekost om uberhaupt iets gedaan te krijgen van Evolta en nu na 3 maanden betalen worden we zo behandeld.
Misschien maar goed dat we geen zaken meer doen met Evolta.
Wanneer stopt die 'ellende' van de energiemarkt nu eens?