LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cheaptickets.nl niet zo cheap

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
petermichiel

cheaptickets.nl niet zo cheap

Ongelezen bericht door petermichiel »

Via cheaptickets.nl een vliegreis naar Porto gezocht. De site werkt vrij snel en overzichtelijk en geeft van verschillende maatschappijen de prijzen voor de gewenste datum.
Tot zover alles prima, totdat je verder gaat met boeken en de extra kosten tevoorschijn komen:
administratie 20 euro, kan ik mee leven, maar dan "customer service tax": nog eens 20 euro. Nog nooit van gehoord. Vervolgens bij het invullen van m'n creditcardnummer zie ik toevallig dat er vanwege de card nog eens 1,5% geheven wordt.
Toen heb ik de boeking afgebroken en heb dezelfde vlucht gezocht via atp.nl
Resultaat: zelfde vluchtprijs en administratiekosten van 15 euro. Verder geen kosten.
Mijn vraag: valt de "customer service tax" onder de noemer misleiding? (Aangezien een ander reisbureau de tax blijkbaar niet hoeft te heffen)

chocci

Re: cheaptickets.nl niet zo cheap

Ongelezen bericht door chocci »

Je kunt ook beter kijken bij wegolo.nl, omdat deze de prijzen van verschillende maatschappijen incl. alle overige kosten zoals luchthavenbelasting. Dan kun je het veel beter vergelijken.

Gesloten