LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Starten met MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Wankeh
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 apr 2005 15:35

Starten met MLM

Ongelezen bericht door Wankeh »

Hallo iedereen, ik ben een student van 18 en nieuw hier. Ik heb interesse in MLM maar ik weet niet echt welke verhalen ik moet geloven en welke niet. Ik heb me er een tijdje geleden een beetje in verdiept, maar zou graag meer info krijgen over het concept, en het liefst van mensen met ervaringen met MLM.
Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe ik ermee begin, welke keuzes ik daar voor moet maken en hoe ik die het beste kan maken.
Ik heb wat rondgelezen op dit forum en zag dat de verdiensten erg afhangen van wat je ervoor doet, ik zou graag willen weten wat je dan precies meer of minder kan doen (dus hoe MLM in z'n werk gaat).

Dit lijkt misschien een beetje een chaotische post en zo is het ook, want overal lees ik andere meningen enz. over MLM, en ik zou wat concretere duidelijkheid willen, en info over het starten.

Nu maar hopen dat ik hier in heb gezet wat ik wilde en niet teveel hoef te editten..

Gast

Re: Starten met MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begrijp iets niet. Als je wilt weten hoe & waarom MLM werkt, is het raadzaam om eens een paar boeken over MLM te lezen. Als je dit forum wilt gaan gebruiken als bron, ben je al met je eerste stap in MLM verkeerd bezig.

Je hebt met Nederlanders te maken en je weet dat iedereen wel ergens een mening over hebt, maar de vraag is wat heb JIJ eraan. Helemaal niets!
Test het maar eens uit om op een verjaardag een gesprek te beginnen over een bepaald automerk. Je zult zien dat er direct voorstanders en tegenstanders uit een doosje komen. Wat heb JIJ eraan? Niets! Je kunt beter eens in die auto gaan rijden ( starten met MLM) en gaandeweg leer je of het iets voor je is of niet.