LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Last minute top 10

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Fan

Last minute top 10

Ongelezen bericht door Fan »

Ik heb even een vraag!

Ik kijk regelmatig op het internet bij D-reizen.

Ze hebben op hun website ook een lastminute top 10.
Ook staat die top 10 in hun advertentie in de zaterdagkrant. Het is dezelfde volgorde, maar sommige prijzen zijn anders. Over het algemeen op het net duurder, dan in de krant. Uitgezonderd deze week Kreta, die is in de krant goedkoper.

Wat is het verschil? Zo te zien zijn het dezelfde advertentie's alleen de prijzen verschillen hier en daar. Wat zijn de juiste prijzen?

Wie weet het?
Groetjes Fannie

Gast

Re: Last minute top 10

Ongelezen bericht door Gast »

Als je twijfelt zou ik als ik jou was contact opnemen met D-tours.Dan moeten zij aan jou uitleggen waarin het verschil zit.Dan weet je het.

Fan

Dat wil ik juist niet.

Werk jij bij hen? Kun jij het toch ook wel even zeggen!

Groetjes,Fannie

Gast

Ik werk absoluut bij geen enkele touroperator. Ik heb net het lijstje met de krant vergeleken en er zijn nog een paar bestemmingen die niet overeen komen met internet lijstje zodoende zeg ik het je.Drie andere prijzen kloppen ook niet.Als ik er belang in dat lijstje zou hebben zou ik het willen weten hoe hun dat kunnen rijmen met die twee prijzen.Er is toch aardig verschil.Misschien dat er iemand kan reageren op jou vraag.s6

Gast

Hallo,

ik werk wel bij D-reizen. Dat de prijzen in de top 10 niet altijd overeen komen met de krant komt door het volgende.
De top 10 voor in de krant moet al voor vrijdag worden aangeleverd, maar de reizen zijn al vanaf vrijdagochtend 08.00 te boeken. Dus kan het voorkomen dat bepaalde reizen al zijn uitverkocht. Daar worden gelijk andere reizen naar het zelfde land voor in de plaats gezet. En soms zijn die voordeliger of duurder dan de eerste aanbieding.
Internet en teletekst worden dan ook gelijk aangepast, helaas is dat niet mogelijk met de krant.
De top 10 wordt elke week nieuw aangeleverd, MAAR dagelijks aangepast aangezien er maar beperkte plaatsen zijn kunnen aanbiedingen binnen een dag uitverkocht zijn.
Is een aanbieding vol dan wordt er dus iets anders gelijkwaardigs voor in de plaats gezet.
Wilt u weten of een aanbieding nog beschikbaar is, kunt u het beste even bellen of bij 1 van onze winkels langsgaan.

met vriendelijke groeten,

Yvonne

Gast

Hallo Yvonne

Bedankt voor je duidelijke en heldere uitleg. Nu snap ik het waarom!

Ik dacht eerlijk gezegd, eerst weer van dat het bekende "addertje"onder het gras, maar nu niet meer.

Nogmaals bedankt en wie weet, tot op èèn van julie reizen.
Goede revaring mee! ( Pakketreizen)

Fannie. :wink:

Gast

Goede ervaring mee! :oops:
Groetjes

Gast

Als je zulke goede ervaringen hebt ,waarom die vraag dan over de top 10 ??En dat het niet de bedoeling is om even te informeren bij D-tours zelf daarover. En ook nog tegen gast zeggen of die bij hetreisbureau werkt ??Jij durft Fannie!!.Maar je hebt de info voor gekauwd gekregen,zodat je het alleen nog moet doorslikken.Veel plezier.

Fan

Nouja zeg gast, wat heb ik jou gedaan dat jij zo tegen mij tekeer gaat? Ik had de behoefte niet om D-reizen te bellen erover en aangezien hier ook wel vaak mederwerkerkers van hun zitten, had ik ook op hun uitleg gehoopt. ( En ook gekregen )

En jij had toch ook een van die mederwerkers kunnen zijn! Jij vraagt hiet toch ook weleens wat?

Nou, maak er een fijne dag van vandaag en maak je niet te druk! :wink:

Groetjes Fannie

Ps. Topic kan wat mij betreft nu wel gesloten worden. Het antwoord is gegeven en anders wordt het weer 'zo'n item wat nergens over gaat. Ik was deze topic begonnen en wil 'm eigenlijk ook maar weer sluiten

Bedankt voor de aandacht. 8)

Gast

Inderdaad kan het beter afgesloten worden.Ben ik met je eens.Ik stelde geen vraag hier.En als ik een medewerker zou zijn(wat ik niet ben)Hoefde ik geen vraag te stellen.Want een ding valt op dat de aan-
biedingen van D tours zo weg zijn als je wilt boeken.Dat is bekend.Gelukkig weet je dat er geen adders zijn onder het gras.Het enigeis dat je niet naar de bekende weg moet vragen als je goede ervaringen hebt.Blij dat je geslaagd ben en ook een prettige dag nog !!!

Gast

Beste gast.

Volgens mij begrijp jij de vraagstelling niet helemaal. Maar laat maar!

Alsnog een hele fijne dag gewenst hoor! Wat ik weten wilde, weet ik nu dus ! Happy end!

:lol: Groetjes en calimero of zoiets. :wink:

Gast

O,nee Hasta lavista!! :wink:

Gast

Fan,je zit ernaast!!

Gast

Waar naast beste gast?

Gast

Begint het gechat van de bekende "figuren" weer?!

Gast

Met jou als goede oude bekende erbij! :P

Gast

Een vraag aan Yvonne.
Waarom als je de top 10 naloopt en je wilt boeken naar jou favoriet.is het veel keer dat het weg is als je belt.Daar hebben ze een handje van..En dat beschouw ik als een addertje onder het gras.Komt heel veel voor!!Thanks !

Gast

Beste gast,

zoals ik al eerder heb uitgelegd, er is maar beperkt aanbod.
Dus als je iets ziet wat jou aanspreekt moet je echt snel wezen.
Elke vrijdag om 0800 uur wordt de top 10 aangepast, vaak moeten wij rond het middag uur de top 10 alweer aanpassen, omdat de aanbiedingen alweer uitverkocht zijn.
Ook moet de aanbieding natuulijk wel aan uw verwachtingen voldoen, niet alle aanbiedingen voldoen aan ieder zijn/haar wensen. Bijv. de vertrekdatum, sommige aanbiedingen zijn maar op 2 vertrekdatums van toepassing. Tja dan moet je natuurlijk wel kunnen vertrekken op die datum. De prijs is ook VANAF. Dus andere vertrekdatums kunnen duurder zijn ( vooral in schoolvakanties kunnen de prijzen totaal anders zijn).
Het heeft dus niets met adertjes te maken!!

Elke D-reizen ( niet te verwarren met D-tours) winkel kan u deze informatie geven,maar ook onze telefonische afdelingen kunnen u dit uitleggen.
Hopelijk weet u nu voldoende !

veel succes

Yvonne

Gast

Yvonne heel hartelijk bedankt daar voor.Nu weet ik dat er altijd v.a erbij staat.Maar het gaat zo vlug dat ik me soms echt af vraag of ze wel bestaan hebben die aanbiedingen.Ik heb daarover al heel veel gehoord.Sudtours heeft ook wel eens creazy deays aanbiedingen gehad en als we er op reageerden dan hadden wij ook die reis voor een
leuk prijsje.En die waren ook wel vlug weg. Maar daar hadden ze toch
wel aardig wat accomodaties.Het gold ook voor een bepaalde tijd..En v.a is ook v.a Maar ik weet het nu en bedankt .D.J

Gast

Graag gedaan D.J. enne snel zijn he ! als je iets leuks ziet.
De crazy Days van Sudtours zijn er dit jaar ook weer.

groetjes Yvonne

Gesloten