Wanadoo klacht
Geplaatst: 17 apr 2005 10:27
Sinds 7 februari maken wij gebruik van Wanadoo ADSL + Telefonie. Dit hebben we laten installeren door een professional, om geen problemen te hebben.... maar we hebben alleen maar problemen, nog geen week fatsoenlijk kunnen internetten!!!
In het begin begon het al met gesprekken die weg vielen, maar ach een opstartprobleempje dachten we, we bellen wel opnieuw is toch gratis.
Maar vervolgens viel ook steeds onze internet verbinding weg. Dus belden we met de helpdesk a 10 cent per minuut en wat denk je ook deze verbinding viel tot 2x toe weg. Eerste keer na 55 minuten en de tweede keer na 33 minuten.
Hoe moet je het dan nog oplossen als je ze niet eens te pakken krijgt.
Ook via hun site waarop je je eigen vragen kon stellen hebben we vragen gesteld (21-2) maar tot op heden nog geen reactie terug gehad.
Telefonie is ook slecht; verbinding valt weg, we zijn slecht te verstaan of we zijn niet bereikbaar. Nummerweergave werkt niet, de probleem zou in maart opgelost worden.
Op een gegeven moment konden we helemaal niets meer; niet internetten, niet bellen via adsl maar ook niet meer via KPN.
Via het werk de helpdesk toch kunnen bereiken, zij adviseerden alle software er af te halen en alles opnieuw te installeren en dan met de usb kabel ipv met de ethernet kabel. Ik vroeg of ze ons terug konden bellen, maar dat deden ze niet! Nee ik moet vervolgens weer een uur in de wacht hangen om hun te bereiken.
Inmiddels heb ik een klacht ingestuurd op 6 april. Maar tot op heden niet meer ontvangen dan een ontvangstbevestiging.
Ik heb er veel van geleerd, ken alle resetprocedures inmiddels uit mijn hoofd, kan de software blindelinks installeren, maar of ik hier nou zo blij mee ben...... NEE!!!!!!!!!
Marieke en Jeroen
In het begin begon het al met gesprekken die weg vielen, maar ach een opstartprobleempje dachten we, we bellen wel opnieuw is toch gratis.
Maar vervolgens viel ook steeds onze internet verbinding weg. Dus belden we met de helpdesk a 10 cent per minuut en wat denk je ook deze verbinding viel tot 2x toe weg. Eerste keer na 55 minuten en de tweede keer na 33 minuten.
Hoe moet je het dan nog oplossen als je ze niet eens te pakken krijgt.
Ook via hun site waarop je je eigen vragen kon stellen hebben we vragen gesteld (21-2) maar tot op heden nog geen reactie terug gehad.
Telefonie is ook slecht; verbinding valt weg, we zijn slecht te verstaan of we zijn niet bereikbaar. Nummerweergave werkt niet, de probleem zou in maart opgelost worden.
Op een gegeven moment konden we helemaal niets meer; niet internetten, niet bellen via adsl maar ook niet meer via KPN.
Via het werk de helpdesk toch kunnen bereiken, zij adviseerden alle software er af te halen en alles opnieuw te installeren en dan met de usb kabel ipv met de ethernet kabel. Ik vroeg of ze ons terug konden bellen, maar dat deden ze niet! Nee ik moet vervolgens weer een uur in de wacht hangen om hun te bereiken.
Inmiddels heb ik een klacht ingestuurd op 6 april. Maar tot op heden niet meer ontvangen dan een ontvangstbevestiging.
Ik heb er veel van geleerd, ken alle resetprocedures inmiddels uit mijn hoofd, kan de software blindelinks installeren, maar of ik hier nou zo blij mee ben...... NEE!!!!!!!!!
Marieke en Jeroen