Pagina 1 van 1

wie helpt mij even verder gaat over durion

Geplaatst: 18 apr 2005 20:50
door jenny41
ik heb een heel stuk al op het forum gezet met de tekst durion in samenwerking met intrum justitia
wie kan mij het adres geven van de geschillencomissie want nu ga ik een klacht indienen ik word helemaal gek van ze dus voor de mensen die weten welke wegen ze allemaal kunnen bewandelen graag u hulp ik weet het niet meer

Re: wie helpt mij even verder gaat over durion

Geplaatst: 18 apr 2005 22:00
door Gast
Ik dacht dti

Kijk eens op de site van www.dti.nl

veel kracht toegewenst tegen deze hufters

Re: wie helpt mij even verder gaat over durion

Geplaatst: 18 apr 2005 22:02
door Gast
je bedoeld waarschijnlijk Dte (dienst toezicht electriciteits sector)

Geschillen commissie is www.sgc.nl

Re: wie helpt mij even verder gaat over durion

Geplaatst: 19 apr 2005 09:56
door lammert
Ik heb alles bewaard op mijn website
Kijk er maar eens doorheen, er staan volgens mij wel zaken in waar je iets aan hebt

http://www.dse.nl/~lammert/
onder de kop lijdensweg die energiebedrijf.com heet

Succes