wie helpt mij even verder gaat over durion
Geplaatst: 18 apr 2005 20:50
ik heb een heel stuk al op het forum gezet met de tekst durion in samenwerking met intrum justitia
wie kan mij het adres geven van de geschillencomissie want nu ga ik een klacht indienen ik word helemaal gek van ze dus voor de mensen die weten welke wegen ze allemaal kunnen bewandelen graag u hulp ik weet het niet meer
wie kan mij het adres geven van de geschillencomissie want nu ga ik een klacht indienen ik word helemaal gek van ze dus voor de mensen die weten welke wegen ze allemaal kunnen bewandelen graag u hulp ik weet het niet meer