LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel en eredivisie voetbal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
1llusion

Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door 1llusion »

Wij als verwend voetbal kijkers zien graag een bal rollen.
Er is niets mooiers dan een Live wedstrijd.

De nieuwe brenger van eredivisie voetbal is versatel.
Deze verkopen het voetbal echter alleen in combinatie met een ADSL internet abbonement. Zonder dit abbonement zal je geen voetbal kunnen kijken.

We zijn uiterst tevreden met onze huidige provider van internet en zijn absoluut niet van plan over te stappen.

Willen we echter voetbal zien dan zullen we wel moeten.
2 ADSL aansluitingen op 1 telefoonlijn is niet mogelijk.

Mag je mensen dwingen om een bepaald product waar men niet op zit te wachten te verkopen zodoende iets te kunnen krijgen wat je wel wil zien. (Koppelverkopen)

Snap niet

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Snap niet »

Nou ik snap dus niet dat een bedrijf zijn naam nog aan voetbal wil koppelen na wat zondag is gebeurt

1llusion

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door 1llusion »

Wat zondag gebeurd is heeft niets met voetbal te maken, Dit gaat niet over een stelletje raddraaiers.

it is een hele andere discussie, Gaarne on topic blijven.

chellogast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door chellogast »

ja hoor dat mag, ik heb chello internet hierdoor ben ik ook verplicht om tv via de kabel te kijken al heb je satteliet als je geen kabeltv neemt krijg je ook geen internet.(helaas)

Dus

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Dus »

ja hoor dat mag, ik heb chello internet hierdoor ben ik ook verplicht om tv via de kabel te kijken al heb je satteliet als je geen kabeltv neemt krijg je ook geen internet.(helaas
Dus omdat chello jou ook naait is het wel legaal om dit soort koppelverkoop praktijken toe te passen. het mag niet echter je hebt gewoon geen keuze.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ze zullen het echt niet op deze manier aan de man brengen als het niet mag lijkt mij. Zelfs als ze het niet van tevoren gecheckt hebben zouden ze meteen aangepakt worden als ze er mee naar buiten komen.

Versatel is nu eenmaal de eigenaar geworden van de voetbalrechten en mag er dus mee doen wat ze wil (binnen wettelijke grenzen).

Na het idiote gedoe van afgelopen zondag (ik heb zeker 3 uur vertraging gehad op mijn treinreis) zou geen enkel respectabel bedrijf zich meer met voetbal moeten bemoeien, maar dat is mijn overtuiging.

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry hoor, maar wat er afgelopen zondag is gebeurd heeft helemaal niks met voetbal te maken.
Dat waren een stel malloten die zich niet eens supporter zouden mogen noemen.
Ik ben zelf een ajacied en schaam mij ook diep voor wat er zondag weer is gebeurd.
Wat ik echter nog veel erger vind is dat iedereen dit meteen weer aan het voetbal en aan bepaalde clubs linkt.

gastboeffie

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door gastboeffie »

Weet iemand al iets meer over dat versatel??????

Miepje00

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Miepje00 »

Ik bekijk het van de andere kant: wat heerlijk dat wij, die niet van voetbal houden, nu eens gewone programma's kunnen volgen! Hoe vaak gebeurde het niet dat ik een van mijn favoriete programma's moest missen omdat er zonodig weer voetbal uitgezonden moest worden? Net of heel Nederland op dat domme spel zit te wachten...
Miepje00

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Niet zo miepen Miepje ;)

Een vraag die ik ook interessant vind, is wat je gaat betalen na dat eerste gratis jaar. Nergens op de site is dat te vinden.

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Ik bekijk het van de andere kant: wat heerlijk dat wij, die niet van voetbal houden, nu eens gewone programma's kunnen volgen! Hoe vaak gebeurde het niet dat ik een van mijn favoriete programma's moest missen omdat er zonodig weer voetbal uitgezonden moest worden? Net of heel Nederland op dat domme spel zit te wachten...
Miepje00
Niemand verplicht jou om naar voetbal te kijken.
Zet je toch lekker iets anders op.
Dat jij er geen verstand van hebt betekend ook nog niet dat het een dom spel is.
Misschien vind jij het leuk om te haken en zie ik daar het nut niet van in.
Iets meer nuanceren dus!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door karr-2 »

Voetbal is een dom spel, daar bestaat geen discussie over. Met 20 man achter een bal aan terwijl 2 man proberen hem tegen te houden. Briljant !!

Feit is alleen dat alles moet wijken als er voetbal op tv is. Series, films en andere dingen worden allemaal opzij gezet omdat zonodig voor de honderdste keer Ajax-Feyenoord aan de gang is.

Van die terreur zijn we nu eindeijk verlost en dat scheelt een stuk. Wil je voetbal zien? Dan zal je er ook voor moeten betalen.....

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Puzzels maken is ook dom, kaarten is ook dom, alle sporten zijn dan ook dom.
Maar daarom kan een ander er nog wel plezier in hebben.
Dat zal je moeten respecteren.
Er zijn tegenwoordig tig tv-zenders en nog lopen mensen te klagen dat er alleen maar voetbal is...
Grote bullsh*t.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Hier moet ik meneer of mevrouw Karr inderdaad gelijk geven. Er zijn dan weliswaar een stuk meer zenders dan vroeger, maar zelfs daar moet alles al wijken voor het voetbal. Het heeft geen enkele zin om er iets tegenover te programmeren als elke voetbalgestoorde vader van Nederland voor de buis zit.

Ik begrijp dat er mensen zijn die plezier beleven aan voetbal of welke sport dan ook. Maar in de huidige maatschappij zal je voor je pleziertjes moeten betalen, dus ook voor voetbal.

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Ach gossie, heb jij het dan zo moeilijk thuis, jochie...
Misschien dat je dan lekker op jezelf moet gaan wonen he, kan je lekker alles zelf bepalen.
Maar wat vind jij dan leuk om te zien op tv?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik woon al sinds mijn 20ste op mezelf en sinds enkele jaren samen met mij vriendin. We houden geen van beiden van voetbal dus bij ons speelt het probleem. omdat er dan meteen niets tegen over staat waar je wel naar kunt kijken.

Gast

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Gast »

Onzin, er zijn dan genoeg andere programma's waar je naar kunt kijken.
Misschien alleen geen programma dat jij toevallig leuk vind.
Moet dan alles alleen maar perfect afgesteld zijn op wat jij leuk vind?
Maar vertel nu eens, wat vind jij dan leuk om naar te kijken?

gastboeffie

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door gastboeffie »

Hallo.... jullie dwalen ween beetje erg af hoor. :lol:

De vraag is niet wie van voetbal houd of niet, en wat er allemaal op tv komt..

maar of iemand er al iets meer over weet??

En Radar gaan jullie er ook nog is naar kijken? (of is dat al gebeurd, kan er namelijk niks over vinden)

spyker65
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mei 2005 17:57

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door spyker65 »

Kijk! daar heb je het eerste gezeik met versatel alweer,

die mensen zijn zo ab-normaal veel aant adverteren, dat je voor de volle 100% mag veronderstellen dat een gigantische stroom van abonnees nooit goed kan gaan!

Mensen, eerst nadenken, dan abonnement afsluiten versatel zal in de toekomst veel problemen krijgen.

Mookie

Re: Versatel en eredivisie voetbal

Ongelezen bericht door Mookie »

Koppelverkoop is mensen verplichten te betalen voor een product met daaraan gekoppeld de verplichting om ook een ander product te kopen.

Je koopt bij Versatel het product TV over ADSL (of soortgelijke technologische hocus pocus). Dat je daarmee dan naar eredivisie voetbal kunt kijken (toch?), is gewoon strakke marketing en geen koppelverkoop, kortom een superstunt.

Overigens krijg je ook andere programma's erbij hoor...

Dahag...

Mookie

Gesloten