Pagina 1 van 2

BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 14:35
door magda
Ik waag hier even een nieuwe topic aan. Wat voor abonnement je ook neemt, laat het NOOIT lopen via BBned. Vraag hier naar bij het aangaan van een abo. Het is vragen om problemen, omdat BBned niet kan leveren, wat ze beloven. Let op, ik praat hier dus niet over de provider. Voorbeeld: HCCnet heeft zich hier ook in vergist en is wel abo's gaan leveren via dit netwerk. 1 grote brok ellende. Maar HCCnet geeft het wel zelf toe. Kijk op www.hccnet.nl.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 15:18
door Globetrotter
Wanadoo loop toch ook via BB-ned?

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 15:27
door magda
Dat moet haast wel met de vele klachten, maar zeker weten, doe ik het niet. Daarom nogmaals mijn advies: VRAAG HIER NAAR BIJ HET AFSLUITEN VAN EEN ABONNEMENT.
Bij BBned zijn het een stelletje prutsers 1e klas. Het zal wel een keer goedkomen, maar op dit moment, waardeloos.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 15:32
door Gast
Heb jarenlang Cistron gehad via BBned, maar nooit problemen gehad!

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 15:45
door magda
Heb jarenlang Cistron gehad via BBned, maar nooit problemen gehad!

Ik lees hier het woord "gehad", maar ik praat hier over de huidige situatie.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 18:14
door Gast
HCC informeert slechts haar klanten dan er gebleken is dat 1 product niet gelevert kan worden op dit moment omdat dat niet mogelijk is voor de lijnleverancier
ze geven ook aan dat er voor alle andere abonnementsvormen geen enkel probleem bestaat, die lopen bij hun ook via bbned of babyx

je maakt dus drukte om niets
laat me raden, je wilde die specifieke abo en bent nu kwaad omdat het even niet kan

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 18:32
door magda
Dan ben je toch slecht geinformeerd. HCCnet levert op dit moment via KPN of Tiscali. Tiscali kent ook zijn nukken, maar werkt redelijk. BBned wordt niet geleverd op dit moment, vanwege de vele problemen. En ik kwaad? Waarom zou ik kwaad zijn? Ik wil dit abo via BBned helemaal niet. Het netwerk van KPN werkt nog altijd het beste en daar stap ik voorlopig niet van af.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 18:37
door Gast
Mag ik vragen wat jou kwalificaties zijn om een technisch oordeel over dat netwerk te kunnen vellen?

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 19:06
door magda
Om persoonlijke redenen laat ik me daar niet over uit. Klinkt niet erg vertrouwenwekkend, begrijp ik best wel, maar nogmaals zo is de situatie nu eenmaal.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 19:33
door magda
Oh, en nog even voor de duidelijkheid, ik heb wel een abo via HCCnet via het KPN-netwerk. Hier nooit problemen mee en ook nooit gehad, afgezien van 1x een defect modem. Maar dat had ik al eerder gemeld in dit forum. En op de site van HCCnet wordt gesproken over "pro2", maar dat slaat dus op het netwerk van BBned. Maar kijk maar verder op dit forum, daar staat ook nog een hele thread over dit netwerk. Meestal krijgt de provider de schuld, maar over het gebruikte netwerk hoor je nooit iets. En daar ligt meestal de schuld.
En voor je het mocht denken, ik ben geen medewerker van HCCnet noch van KPN. Maar dit ook al eerder vermeld.

M

Re: BBned

Geplaatst: 19 apr 2005 23:21
door Gast
Ik blijf het gevoel te hebben hier met iemand van doen te hebben die geen idee heeft
bb levert niet als ze niet een bepaalde standaard kunnen garanderen, dat zal er bij hcc wel aan de hand zijn
verder staat dit netwerk er om bekend dat ze bijvoorbeeld een lagere overboeking hebben, dat is in het voordeel van de klant
maar ik betwijfel ten zeerste of jij uberhaupt weet wat overboeking is

Re: BBned

Geplaatst: 20 apr 2005 10:25
door magda
Laten we het daar dan maar op houden, Gast. Ik ga hier verder met jou niet over in discussie. Ik weet echter meer dan jij denkt, maar dat doet hier niet ter zake. Het gaat om mensen, die via dit netwerk grote problemen hebben. (Wanadoo-Scarlet-HCCnet). Maar misschien ben je zelf wel medewerker bij BBnet. Doe dan je werk eens beter.

M

Re: BBned

Geplaatst: 20 apr 2005 22:29
door Gast
Ik lees hier het woord "gehad", maar ik praat hier over de huidige situatie.


gehad ja, twee maanden geleden zijn we verhuisd en konden we het helaas niet meenemen. Maar zoals ik al eerder zei, nooit problemen! En je maakt mij niet wijs dat een bedrijf binnen twee maanden zo vreselijk veranderd! De één heeft goede ervaringen met een product, een paar uitzonderingen hebben slechte ervaringen. En omdat jij toevallig een slechte ervaring hebt, is BBned niet gelijk vreselijk!

Re: BBned

Geplaatst: 20 apr 2005 22:51
door magda
IK een slechte ervaring? Ik zelf gelukkig niet. Maar lees de verhalen eens over Wanadoo, Scarlet, HCCnet, Demon en nog wel een paar. Dan heb IK er verder niets mee te maken. DUS HET GAAT NIET OVER 'IK'.

M

Re: BBned

Geplaatst: 20 apr 2005 23:35
door Gast
Demon? te grappig
das nog steeds de beste provider van nederland hoor

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 10:52
door Gast
IK een slechte ervaring? Ik zelf gelukkig niet.
waar maak je dan zo'n heisa over?

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 11:31
door magda
Ik heisa???? Ik waarschuw alleen maar, omdat ik de problemen (in ander verband) aan de lijve ondervonden heb en nog. Ook hiervoor is dit forum bedoeld. :P

M

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 12:45
door Gast
Je waarschuwd niet je maakt stemming. Als je namelijk zou waarschuwen dat zou je onderbouwen waarom je dit zegt maar dat weiger je keer op keer zoals ik bij het doorlezen van dit forum gezien heb.

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 14:02
door ??
Ik zou het, als ik Magda was, ook niet onderbouwen. Ik krijg namelijk sterk de indruk dat Magda geen idee heeft waar hij / zij over praat.

Re: BBned

Geplaatst: 21 apr 2005 14:22
door Gast
Maar toch leuk om te zien dat iemand zo'n groot probleem van iets maakt, terwijl hij/zij met dat zelfde nooit een probleem heeft gehad...
Snapt u het nog? :roll: