morres meubels
Geplaatst: 19 apr 2005 21:18
Wij hebben anderhalf jaar geleden een tweezits, een driezitsbank en een poef gekocht bij Morres.
Dit is een stoffenbank.
Nu is het zo dat er een paar weken terug een gat ontstond op het zitgedeelte van een kussen.
Ik had Morres gebeld en zij zouden iemand langssturen die er een foto van zou maken en ging bekijken wat er aan kon worden gedaan.
Die meneer kwam op 1 april j.l. en vertelde dat dit al snel kan ontstaat in de stof, omdat het geweven stof is. Hij vroeg of wij dat bij aankoop niet hadden gehoord van de verkoper. Nee, natuurlijk niet, wie koopt er een bank van 1500 euro als je weet dat hij na anderhalf jaar kapot is.
Hij zei dat hij een verzoek in zou dienen van drie nieuwe kussenhoezen, zodat de bank weer 1 geheel zou zijn.
Nu kreeg ik vandaag een brief van Morres (19 april) waarin zij schreven dat die type banken uit de collectie zijn gehaald en zodoende kunnen zij geen nieuwe hoezen sturen.
Wij zouden eventueel op zoek moeten naar een stoffeerder in de buurt.
En verder konden zij ons verder niet van dienst zijn.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar wie kan mij vertellen wat mijn rechten hierin zijn? Een bank hoort toch langer mee te gaan als anderhalf jaar?
Is het mogenlijk om geld terug te eisen zodat wij een andere kunnen kopen? Want dit is echt geen gezicht.
Alvast bedankt.
Dit is een stoffenbank.
Nu is het zo dat er een paar weken terug een gat ontstond op het zitgedeelte van een kussen.
Ik had Morres gebeld en zij zouden iemand langssturen die er een foto van zou maken en ging bekijken wat er aan kon worden gedaan.
Die meneer kwam op 1 april j.l. en vertelde dat dit al snel kan ontstaat in de stof, omdat het geweven stof is. Hij vroeg of wij dat bij aankoop niet hadden gehoord van de verkoper. Nee, natuurlijk niet, wie koopt er een bank van 1500 euro als je weet dat hij na anderhalf jaar kapot is.
Hij zei dat hij een verzoek in zou dienen van drie nieuwe kussenhoezen, zodat de bank weer 1 geheel zou zijn.
Nu kreeg ik vandaag een brief van Morres (19 april) waarin zij schreven dat die type banken uit de collectie zijn gehaald en zodoende kunnen zij geen nieuwe hoezen sturen.
Wij zouden eventueel op zoek moeten naar een stoffeerder in de buurt.
En verder konden zij ons verder niet van dienst zijn.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar wie kan mij vertellen wat mijn rechten hierin zijn? Een bank hoort toch langer mee te gaan als anderhalf jaar?
Is het mogenlijk om geld terug te eisen zodat wij een andere kunnen kopen? Want dit is echt geen gezicht.
Alvast bedankt.