| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meld je nu aan bij leaseverlies, dit wordt het grootste proc
-
jack
Meld je nu aan bij leaseverlies, dit wordt het grootste proc
Meld je nu aan bij stichting leaseverlies (zie elders op deze site) van de 600.000 Legio klanten zullen er toch zeker wel 100.000 te vinden zijn die hun geld terug willen na alles wat Legio ze heeft aangedaan. Dit wordt het grootste proces tegen een financiele dienstverlener uit de geschiedenis. Let maar 'ns op!
-
mart
Re: Meld je nu aan bij leaseverlies, dit wordt het grootste proc
ik lijd ook verlies mijn contrakt is juni afgelopen
-
chris van der stelt
ik zou graag meer informatie willen hoe ik mijn verlies zo klein mogelijk kan houden of mijn inleg minimaal terug te krijgen mijn lease constuctie loopt in juli af.
-
Astrid
Mijn winstverdriedubbelaar loopt in juli 2002 af met een hoop verlies. Als ik mij aanmeld bij de stichting ben ik dan niet te laat? Wat moet ik dan voor keuze maken verlengen of stoppen? Kan je achteraf ook nog schade verhalen?
-
A. Schoenmaker
Waar en hoe kan je je aanmelden bij stichting lease verlies?
-
Marcel
Je kunt je aanmelden op www.leaseverlies.nl Er zijn trouwens wel kosten aan verbonden. Deelnemers betalen als eerste bijdrage in de kosten 45 euro, leden van de Consumentenbond 40 euro.
Ik lijd zelf ook verlies door mijn winstverdriedubbelaar.
Twee weken geleden moest ik 350 euro bijbetalen. Dat is nu alleen nog maar opgelopen. Samen met mijn inleg van totaal 1635 euro ben ik straks dus zo'n 2000-2500 euro kwijt!!
Fijn hoor, dat ze je zo lekker maken in die brochures met dikke winsten!!
Maar dat je er ook flink op achteruit kan gaan wordt niet (duidelijk) verteld.
Hopelijk wordt er wat bereikt door het aanmelden bij Leaseverlies!!
Ik lijd zelf ook verlies door mijn winstverdriedubbelaar.
Twee weken geleden moest ik 350 euro bijbetalen. Dat is nu alleen nog maar opgelopen. Samen met mijn inleg van totaal 1635 euro ben ik straks dus zo'n 2000-2500 euro kwijt!!
Fijn hoor, dat ze je zo lekker maken in die brochures met dikke winsten!!
Maar dat je er ook flink op achteruit kan gaan wordt niet (duidelijk) verteld.
Hopelijk wordt er wat bereikt door het aanmelden bij Leaseverlies!!
-
Veertje
Natuurlijk wordt er wat bereikt Marcel: Schonewille is weer 600.000 gulden rijker.
Allemaal inschrijven!
Veertje
Allemaal inschrijven!
Veertje
-
Saskia
Ik ben ook vet de ***. Mijn contract verloopt pas over 11 maanden. (ƒ 250 per maand). Ik wilde me aanmelden bij de Stichting Leaseverlies, maar lees te veel negatieve geluiden in dit forum. Wil deze man snel rijk worden of heeft hij het beste met ons voor? Zijn er al mensen die vragen beantwoord hebben gekregen van hem?
-
kees
Beste Saskia,
Mijn vragen aan Leaseverlies zijn nog niet beantwoord. Het feit dat ze geen telefoonnummer en/ of een huisadres opgeven vind ik erg verdacht. Je kan dus nergens verhaal halen.
Groeten Kees
Mijn vragen aan Leaseverlies zijn nog niet beantwoord. Het feit dat ze geen telefoonnummer en/ of een huisadres opgeven vind ik erg verdacht. Je kan dus nergens verhaal halen.
Groeten Kees
-
inge
beste saskia laat je niet gek maken door kees of veertje die maken alleen de boel maar gek zolang ik hier op internet zit zie ik niets anders dan die twee namen .Volgens mij zijn het er twee van de legiolease juist omdat radar het naar buiten heeft gebracht en aangeboden heeft om te helpen met deze vreemde zaak .ga met de grootte massa mee .Met veel sta je sterk .en let maar op hierna volg weer veertje of kees met iets negatief.groetjes inge
-
Pepijn
Yo ! Inge for president !
Tuurlijk moet iedereen zich gewoon bij de Stichting Leaseverlies aanmelden. Dacht je nou echt dat Tros Radar (wat aanmelding bij deze Stichting aanbeveeld) je nu ook loopt te belazeren ? Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in de mensheid een stuk minder is geworden maar waarom zou je je niet aanmelden en die 45 euro dokken als je daardoor een kans maakt mogelijk een hoop geld terug te krijgen ? Veertje en Kees lopen alleen maar mensen te gallen en onzeker te maken, ach ieder zo zijn hobby.
Pepijn
Tuurlijk moet iedereen zich gewoon bij de Stichting Leaseverlies aanmelden. Dacht je nou echt dat Tros Radar (wat aanmelding bij deze Stichting aanbeveeld) je nu ook loopt te belazeren ? Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in de mensheid een stuk minder is geworden maar waarom zou je je niet aanmelden en die 45 euro dokken als je daardoor een kans maakt mogelijk een hoop geld terug te krijgen ? Veertje en Kees lopen alleen maar mensen te gallen en onzeker te maken, ach ieder zo zijn hobby.
Pepijn
-
Marija
Jack,
Na alles wat Legio hen (mensen) heeft aangedaan, zeg je???
Heb ik iets gemist?
Heeft Legio mensen vanalles aangedaan, en zijn dit nu door een gerechtelijke uitspraak als vaststaande FEITEN , komen vast te staan?
Als bovenstaande (gerechtelijke uitspraak) een FEIT is, kan ik goed begrijpen, dat jij stelt : "na alles wat Legio hen heeft aangedaan".
ECHTER
Is er nog helemaal NIETS door de rechter uitgesproken (m.b.t. de stichting en haar clienten),
Dan vind ik je uitspraak misleidend! (en derhalve ook zeer dom!).
Marija.
Na alles wat Legio hen (mensen) heeft aangedaan, zeg je???
Heb ik iets gemist?
Heeft Legio mensen vanalles aangedaan, en zijn dit nu door een gerechtelijke uitspraak als vaststaande FEITEN , komen vast te staan?
Als bovenstaande (gerechtelijke uitspraak) een FEIT is, kan ik goed begrijpen, dat jij stelt : "na alles wat Legio hen heeft aangedaan".
ECHTER
Is er nog helemaal NIETS door de rechter uitgesproken (m.b.t. de stichting en haar clienten),
Dan vind ik je uitspraak misleidend! (en derhalve ook zeer dom!).
Marija.
-
Marco
Marije,
Ik ben het helemaal met je eens. Maar aanmelden bij leaseverlies heeft wel degelijk zin, omdat hoe meer "gedupeerden" zich aanmelden, hoe sterker ze zullen staan. Ik vraag me ook af of ze succes zullen hebben, maar niet geschoten is altijd mis. Dat gokje van 45 Euro heb ik daar wel voor over.
Stel ze hebben straks inderdaad succes, dan sla je jezelf toch voor je kop dat je je niet hebt aangemeld? Dus mensen, gewoon aanmelden.
Marco
Ik ben het helemaal met je eens. Maar aanmelden bij leaseverlies heeft wel degelijk zin, omdat hoe meer "gedupeerden" zich aanmelden, hoe sterker ze zullen staan. Ik vraag me ook af of ze succes zullen hebben, maar niet geschoten is altijd mis. Dat gokje van 45 Euro heb ik daar wel voor over.
Stel ze hebben straks inderdaad succes, dan sla je jezelf toch voor je kop dat je je niet hebt aangemeld? Dus mensen, gewoon aanmelden.
Marco
-
j.a.jongerius
ik sluit mij aan bij de rest,mijn kontrakt loopt af in maart 2003 en zoals het nu gaat voorzie ik een groot verlies
-
LEASEVERLIES
LEASEVERLIES MOET WEL MIJN TEVEEL BETAALDE CONTRIBUTIE (2 X TIEN EURO i.p.v. een keer) terugbetalen !!