LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefonisch contact met upc over internetverbinding
telefonisch contact met upc over internetverbinding
ik heb ff in het forum gekeken over problemen die anderen hebben met chello maar na blz 13 had ik geen zin meer maar mij gaat het over het volgende ( dat ben ik bij de eerste 13 blz niet tegengekomen) Omdat ik nl dacht dat telefonisch contact sneller zou gaan deed ik dat bij mijn eerste problemen (want die heb je regelmatig als je abonnee bij chello bent) En dat is helemaal geldklopperij. Ten eerste vragen ze je klantnr of postcode ik deed postcode en had vrij snel contact, maar altijd krijg je bij chello iemand aan de lijn die geen of een heel gebrekkige kennis heeft over het onderwerp. Toen probeerde ik het met klantnr. kreeg eerst het hele verhaaltje van hoeveel het kost en dan moet je wachten en dan komt er een vrouw die zegt dat het momenteel heel druk is en dat de wachttijd meer dan 5 min bedraagt( tegen de tijd dat je dat te horen krijgt dan ben je tussen de 3,80 en 4,20 kwijt. Nadat ik door de vele problemen die je nu eenmaal schijnt te hebben als je iets van upc afneemt kwam ik erachter dat dat dus steevast gebeurt als je je klantnr intoetst, steeds precies hetzelfde en als je je poastcode intoetst dan krijg je dus wel contact. Maar als je dan eenmaal contact hebt dan wil ik de klanten van UPC waarschuwen vraag en noteer altijd de naam van de medewerker van UPC want er zitten nl mensen achter de telefoon die puur voo zichzelf werken want je hebt duidelijk 2 soorten nl 1: de lui die puur en alleen zitten om je zolang mogelijk aan de lijn te houden zonder ook maar iets nuttigs te vertellen ( dat komt het meest voor bij UPC zo'n 90% van de telefonisten) 2: dat zijn de telefonisten die je daadwerkelijk te woord staan en je kort en bondig proberen te helpen ( maar dat zijn er jammer genoeg maar heel weinig ) maar die vinden het in ieder geval belangrijker te laten horen dat ze verstand hebben over hetgeen je aan hen vraagt, de rest zijn puur stommelingen die niet eens weten of begrijpen wat je hun vraagt
Re: telefonisch contact met upc over internetverbinding
" tegen de tijd dat je dat te horen krijgt dan ben je tussen de 3,80 en 4,20 kwijt"
€ 4,20 / € 0,10 = 42... dus tussen "Dit informatienummer kost 10 cent per minuut" en "het is zeer druk etc" heb je 42 minuten aan de lijn gezeten? Ok dan...
"kwam ik erachter dat dat dus steevast gebeurt als je je klantnr intoetst, steeds precies hetzelfde en als je je poastcode intoetst dan krijg je dus wel contact."
De enige reden waarom het klantnummer of postcode wordt gevraagd is zodat deze gegevens al bij de medewerker op het schermstaat als hij de telefoon aanneemt. Het heeft dus niets te maken met verschillende wachtrijen.
"...want er zitten nl mensen achter de telefoon die puur voo zichzelf werken want je hebt duidelijk 2 soorten nl 1: de lui die puur en alleen zitten om je zolang mogelijk aan de lijn te houden zonder ook maar iets nuttigs te vertellen ( dat komt het meest voor bij UPC zo'n 90% van de telefonisten)"
Medewerkers krijgen juist een betere beoordeling als ze je minder lang aan de lijn houden. Dat 'medewerkers voor zichzelf werken' komt een beetje raar over...die € 0,10 gaan immers niet naar de bankrekening van de medewerker.
€ 4,20 / € 0,10 = 42... dus tussen "Dit informatienummer kost 10 cent per minuut" en "het is zeer druk etc" heb je 42 minuten aan de lijn gezeten? Ok dan...
"kwam ik erachter dat dat dus steevast gebeurt als je je klantnr intoetst, steeds precies hetzelfde en als je je poastcode intoetst dan krijg je dus wel contact."
De enige reden waarom het klantnummer of postcode wordt gevraagd is zodat deze gegevens al bij de medewerker op het schermstaat als hij de telefoon aanneemt. Het heeft dus niets te maken met verschillende wachtrijen.
"...want er zitten nl mensen achter de telefoon die puur voo zichzelf werken want je hebt duidelijk 2 soorten nl 1: de lui die puur en alleen zitten om je zolang mogelijk aan de lijn te houden zonder ook maar iets nuttigs te vertellen ( dat komt het meest voor bij UPC zo'n 90% van de telefonisten)"
Medewerkers krijgen juist een betere beoordeling als ze je minder lang aan de lijn houden. Dat 'medewerkers voor zichzelf werken' komt een beetje raar over...die € 0,10 gaan immers niet naar de bankrekening van de medewerker.
Als deze meneer en met hem vele andere zogenaamde klagers eens een keer hun klantnummer in een forum zouden durven plaatsen lijkt het mij leuk als er een medewerker van UPC de bel historie van zo'n persoon hier neer zou zetten.
Maar dat durven ze natuurlijk niet....
Ken iemand die bij een vergelijkbaar bedrijf werkt en die in zijn vrije tijd af en toe op het forum kijkt.
Zielig doen op het forum ,maar intussen blijkt dat de klant zelf vanalles verkeerd gedaan heeft of gewoonweg niet bgetaald heeft en daarom een dienst niet meer krijgt.
Maar dat durven ze natuurlijk niet....
Ken iemand die bij een vergelijkbaar bedrijf werkt en die in zijn vrije tijd af en toe op het forum kijkt.
Zielig doen op het forum ,maar intussen blijkt dat de klant zelf vanalles verkeerd gedaan heeft of gewoonweg niet bgetaald heeft en daarom een dienst niet meer krijgt.
upc doet al niks met de klantnummers laat staan de medewerkers in hun eigen tijd!!
Geplaatst op 27 Apr 2005 08:32 door l.hoogendoorn2
--------------------------------------------------------------------------------
Geacht Radar team,
Ik heb sinds 13 dagen digitale telefonie van UPC.
Ik heb gekozen voor het Free Time abonnement.
Ik heb dit gecombineerd met mijn Chello kabel internet in een zogenaamd pakket.
"Pakketten
Met een abonnement van UPC voor digitale telefonie bent u altijd voordelig uit. Elke maand weer.
Wilt u nog meer voordeel? Combineer uw digitale telefonie abonnement dan met een abonnement op breedband internet van chello. Met chello kunt u voordelig en razendsnel internetten. Extra handig. Extra voordeel. En dat kan oplopen tot maar liefst Euro 7,- per maand. "
Maar sinds de aansluiting van mijn telefoonlijn is mijn internet snelheid terug gegaan naar Chello Easy.
Terwijl mijn abonnement een Chello Classic is.
Dit geeft een prijsverschil van euro 20,- p/m
En het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb al vele malen met de helpdesk gebeld a euro 0,10 per minuut.
En ook gemailt.
Maar dan komen er automatische antwoorden terug.
Zie onderstaande kopie van een mail,
GEACHTE MIJNHEER MICHEL VAN DER VLAG.
HELPDESK DEZE E-MAIL ALSTUBLIEFT FORWARDEN AAN MIJNHEER MICHEL VAN DER VLAG.
WANT IK WORD SUF VAN ALLE NIET RELEVANTE REACTIES VAN DE HELPDESK.
ALS MIJN PROBLEEM NU NIET NAAR BEHOREN WORD OPGELOST DAN ZAL IK MIJ OOK MAAR EENS MELDEN BIJ TV PROGRAMMA'S ZOALS RADAR EN KASSA MET MIJN KLACHT.
IK WAS ALTIJD GOED TEVREDEN OVER UPC.
MAAR SINDS DE INSTALLATIE VAN UPC TELEFOON IS DAAR EEN FLINKE DEUK IN GEKOMEN.
IN REACTIE OP UW E-MAIL VAN 24 APRIL.
IK HEB GEEN PROBLEMEN MET MIJN TELEFOONLIJN.
MAAR IK HEB SINDS DE INSTALLATIE VAN UPC TELEFOONLIJN EEN GROOT PROBLEEM MET MIJN UPC / CHELLO INTERNET SNELHEID.
IK HEB WEL VERBINDING MAAR OP EEN VEEL LAGERE SNELHEID ALS DAT MIJN CLASSIC ABONNEMENT HEEFT.
IK WIL MIJN OUDE SNELHEID WEER HEBBEN.
EN DAT IS TOT HEDEN NIET HET GEVAL.
DUS S.V.P. SPOEDIGE EEN PRETTIGE OPLOSSING VOOR DIT NU AL SINDS 11 DAGEN HEERSENDE PROBLEEM OP ZEER KORTE TERMIJN.
DUS GEEN ANTWOORD DAT IK EEN PROBLEEM HEB MET MIJN TELEFOONLIJN.
IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN INTERNETSNELHEID.
Ten aanzien van Dhr. Michel v/d Vlag.
Geachte Mijnheer v/d Vlag.
Naar aanleiding van onze gesprekken op 15 april en 21 april om 21.30 uur.
En tussendoor heb ik ook Dhr. Evert Jan Fernhout, Dhr. Hans van Zanten, Dhr. Harry Weij, Dhr. Werner v/d Zanden gesproken van de helpdesk.
Ik heb geprobeerd de dingen zo te doen zoals door uw gezegd.
naar VOIP.UPC.NL gegaan.
Maar hier kwam niet, zoals uw verwachte, een URL met 10 beginnend.
Maar er kwam gewoon het normale Uw chello service installeren in beeld.
Op start gedrukt.
Toen mijn gebruikersnaam en wachtwoord in gevoerd.
Maar er was geen optie om zoals uw er van uit ging voor fysiek aan te melden.
Dus ik kon niet handmatig het CMAC en MTA invoeren.
Er kwam het CMAC en het PC MAC adres in beeld.
Dus niet de gehoopte MTA gegevens.
Toen weer volgens standaard de PC uitgezet en de Touchstone telefoonmodem uit de wandcontactdoos gehaald voor 1 minuut.
Modem weer aan gezet.
Nadat modem weer helemaal gebruiksklaar was de PC weer gestart.
En toen naar PROV.UPC.NL gegaan.
En hier ook weer gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd.
En dan komt ook hier na start gedrukt te hebben zoals hier wel verwacht het CMAC en het PC MAC adres.
Toen dus weer de PC en modem uitgezet.
Ik heb nu hedenmorgen 22 april ook nog volgens het advies van Dhr. Werner v/d Zanden, 21 april, een nieuwe installatie gedaan met i.p.v. mijn gebruikersnaam met het zogenaamde INT00168091
Dit alles is door mij gedaan direct aangesloten op de modem.
Dus de router er tussen uit gelaten.
Maar helaas alles met als resultaat nog steeds dezelfde lage Chello Starter / Easy snelheid (
Dus ik ben aan het eind van mijn kunde.
Dus ik zou nu toch wel graag zien dat UPC dit probleem voor mij op gaat lossen.
Want het is duidelijk fout gegaan na installatie op 15 april van mijn digitale telefonie door UPC.
Dus ik wil ook van mijn rechten uit garantieplan maken.
Dat er dus een restitutie op het abonnementsgeld word gedaan.
Hopende op uw spoedige antwoord.
Met vriendelijk groet en het voordeel van de twijfel voor een goede oplossing van dit probleem aan uw te geven.
Automatisch antwoord mail van UPC,
Uit uw melding begrijpen wij dat u minder goede ervaringen heeft opgedaan met onze diensten. Dit is niet in overeenstemming met de service die wij u als abonnee willen verlenen. Uiteraard streven wij op korte en lange termijn naar optimale kwaliteit, zowel op technisch- alsook op serviceniveau.
U geeft aan dat u geen of een instabiele verbinding heeft met de telefoon. Via deze weg is echter niet te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. U kunt proberen om de modem te resetten voor 30 secondes en het telefoon toestel direct op de modem aan te sluiten (aansluitpunt Tel/Line 1).
Is het probleem nog steeds actueel, dan adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers kan dan samen met u naar een oplossing zoeken. Onze afdeling Customer Service is te bereiken van 8.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut).
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u voor meer informatie terecht op <http://www.upc.nl>.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via <http://quickfix.chello.nl>.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op <http://www.upc.nl>
--------------------------------------------------------------------------------
Geacht Radar team,
Ik heb sinds 13 dagen digitale telefonie van UPC.
Ik heb gekozen voor het Free Time abonnement.
Ik heb dit gecombineerd met mijn Chello kabel internet in een zogenaamd pakket.
"Pakketten
Met een abonnement van UPC voor digitale telefonie bent u altijd voordelig uit. Elke maand weer.
Wilt u nog meer voordeel? Combineer uw digitale telefonie abonnement dan met een abonnement op breedband internet van chello. Met chello kunt u voordelig en razendsnel internetten. Extra handig. Extra voordeel. En dat kan oplopen tot maar liefst Euro 7,- per maand. "
Maar sinds de aansluiting van mijn telefoonlijn is mijn internet snelheid terug gegaan naar Chello Easy.
Terwijl mijn abonnement een Chello Classic is.
Dit geeft een prijsverschil van euro 20,- p/m
En het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb al vele malen met de helpdesk gebeld a euro 0,10 per minuut.
En ook gemailt.
Maar dan komen er automatische antwoorden terug.
Zie onderstaande kopie van een mail,
GEACHTE MIJNHEER MICHEL VAN DER VLAG.
HELPDESK DEZE E-MAIL ALSTUBLIEFT FORWARDEN AAN MIJNHEER MICHEL VAN DER VLAG.
WANT IK WORD SUF VAN ALLE NIET RELEVANTE REACTIES VAN DE HELPDESK.
ALS MIJN PROBLEEM NU NIET NAAR BEHOREN WORD OPGELOST DAN ZAL IK MIJ OOK MAAR EENS MELDEN BIJ TV PROGRAMMA'S ZOALS RADAR EN KASSA MET MIJN KLACHT.
IK WAS ALTIJD GOED TEVREDEN OVER UPC.
MAAR SINDS DE INSTALLATIE VAN UPC TELEFOON IS DAAR EEN FLINKE DEUK IN GEKOMEN.
IN REACTIE OP UW E-MAIL VAN 24 APRIL.
IK HEB GEEN PROBLEMEN MET MIJN TELEFOONLIJN.
MAAR IK HEB SINDS DE INSTALLATIE VAN UPC TELEFOONLIJN EEN GROOT PROBLEEM MET MIJN UPC / CHELLO INTERNET SNELHEID.
IK HEB WEL VERBINDING MAAR OP EEN VEEL LAGERE SNELHEID ALS DAT MIJN CLASSIC ABONNEMENT HEEFT.
IK WIL MIJN OUDE SNELHEID WEER HEBBEN.
EN DAT IS TOT HEDEN NIET HET GEVAL.
DUS S.V.P. SPOEDIGE EEN PRETTIGE OPLOSSING VOOR DIT NU AL SINDS 11 DAGEN HEERSENDE PROBLEEM OP ZEER KORTE TERMIJN.
DUS GEEN ANTWOORD DAT IK EEN PROBLEEM HEB MET MIJN TELEFOONLIJN.
IK HEB EEN PROBLEEM MET MIJN INTERNETSNELHEID.
Ten aanzien van Dhr. Michel v/d Vlag.
Geachte Mijnheer v/d Vlag.
Naar aanleiding van onze gesprekken op 15 april en 21 april om 21.30 uur.
En tussendoor heb ik ook Dhr. Evert Jan Fernhout, Dhr. Hans van Zanten, Dhr. Harry Weij, Dhr. Werner v/d Zanden gesproken van de helpdesk.
Ik heb geprobeerd de dingen zo te doen zoals door uw gezegd.
naar VOIP.UPC.NL gegaan.
Maar hier kwam niet, zoals uw verwachte, een URL met 10 beginnend.
Maar er kwam gewoon het normale Uw chello service installeren in beeld.
Op start gedrukt.
Toen mijn gebruikersnaam en wachtwoord in gevoerd.
Maar er was geen optie om zoals uw er van uit ging voor fysiek aan te melden.
Dus ik kon niet handmatig het CMAC en MTA invoeren.
Er kwam het CMAC en het PC MAC adres in beeld.
Dus niet de gehoopte MTA gegevens.
Toen weer volgens standaard de PC uitgezet en de Touchstone telefoonmodem uit de wandcontactdoos gehaald voor 1 minuut.
Modem weer aan gezet.
Nadat modem weer helemaal gebruiksklaar was de PC weer gestart.
En toen naar PROV.UPC.NL gegaan.
En hier ook weer gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd.
En dan komt ook hier na start gedrukt te hebben zoals hier wel verwacht het CMAC en het PC MAC adres.
Toen dus weer de PC en modem uitgezet.
Ik heb nu hedenmorgen 22 april ook nog volgens het advies van Dhr. Werner v/d Zanden, 21 april, een nieuwe installatie gedaan met i.p.v. mijn gebruikersnaam met het zogenaamde INT00168091
Dit alles is door mij gedaan direct aangesloten op de modem.
Dus de router er tussen uit gelaten.
Maar helaas alles met als resultaat nog steeds dezelfde lage Chello Starter / Easy snelheid (
Dus ik ben aan het eind van mijn kunde.
Dus ik zou nu toch wel graag zien dat UPC dit probleem voor mij op gaat lossen.
Want het is duidelijk fout gegaan na installatie op 15 april van mijn digitale telefonie door UPC.
Dus ik wil ook van mijn rechten uit garantieplan maken.
Dat er dus een restitutie op het abonnementsgeld word gedaan.
Hopende op uw spoedige antwoord.
Met vriendelijk groet en het voordeel van de twijfel voor een goede oplossing van dit probleem aan uw te geven.
Automatisch antwoord mail van UPC,
Uit uw melding begrijpen wij dat u minder goede ervaringen heeft opgedaan met onze diensten. Dit is niet in overeenstemming met de service die wij u als abonnee willen verlenen. Uiteraard streven wij op korte en lange termijn naar optimale kwaliteit, zowel op technisch- alsook op serviceniveau.
U geeft aan dat u geen of een instabiele verbinding heeft met de telefoon. Via deze weg is echter niet te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. U kunt proberen om de modem te resetten voor 30 secondes en het telefoon toestel direct op de modem aan te sluiten (aansluitpunt Tel/Line 1).
Is het probleem nog steeds actueel, dan adviseren wij u telefonisch contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers kan dan samen met u naar een oplossing zoeken. Onze afdeling Customer Service is te bereiken van 8.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut).
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u voor meer informatie terecht op <http://www.upc.nl>.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via <http://quickfix.chello.nl>.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op <http://www.upc.nl>
Tja dat heb je nu eenmaal met upc.
Ik ben ook zo'n klant met problemen met Freetime + Chello Plus.
Bellen kan gelukkig weer, alleen is mijn snelheid ook minimaal.
Wat voor zin heeft om je klantnummer door te geven.
Ik ben sinds vandaag het forum aan het lezen. En ja.. sommige klachten vind ik ook niet gepast. Maar ik heb dus echt veel klachten.
En ik ben van menig dat sommige medewerkers niet geschikt zijn.
Vandaag ben ik naar een UPC center geweest en ben weer kwaad geworden op zo'n medewerker. Ik kom met een klacht wat al maanden loopt. Krijg ik te horen, dat hij daar ook last van heeft. Ik hoef zijn klacht toch niet aan te horen. Ik wil dat mijn probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ook kreeg ik te horen dat ze niemand mogen doorverbinden of bellen met de afdeling ANS. Zelfs niet in een UPC center. Want daar worden ze op afgerekend. Ze mogen alleen de klachten aannemen.
Er zijn fouten gemaakt door het omzetten van analoog naar VOip modem. En als men gewoon alles netjes had gewerkt. Dan waren er geen problemen.
Maar goed. Misschien kunnen ze beter wat meer geld investeren in de medewerkers, want ik heb het gevoel dat sommige niet eens weten waar ze het over hebben. 3 weken lang smoesjes en praatjes. En ik maar bellen met mijn mobiel. Totdat ik een medewerker kreeg die wel tijd had op mij te helpen. Ze heeft stiekum gebeld met ANS en ja hoor binnen 1,5 uur werkte mijn telefoon weer. Maar mijn internet snelheid is nog om te huilen. Helaas was ze er vandaag niet. Ik heb nog 1 probleem mijn snelheid is minimaal. En nu maar hopen dat het snel wordt opgelost. Misschien lees je dit HELPDESK 1.
Bellen kan gelukkig weer, alleen is mijn snelheid ook minimaal.
Wat voor zin heeft om je klantnummer door te geven.
Ik ben sinds vandaag het forum aan het lezen. En ja.. sommige klachten vind ik ook niet gepast. Maar ik heb dus echt veel klachten.
En ik ben van menig dat sommige medewerkers niet geschikt zijn.
Vandaag ben ik naar een UPC center geweest en ben weer kwaad geworden op zo'n medewerker. Ik kom met een klacht wat al maanden loopt. Krijg ik te horen, dat hij daar ook last van heeft. Ik hoef zijn klacht toch niet aan te horen. Ik wil dat mijn probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ook kreeg ik te horen dat ze niemand mogen doorverbinden of bellen met de afdeling ANS. Zelfs niet in een UPC center. Want daar worden ze op afgerekend. Ze mogen alleen de klachten aannemen.
Er zijn fouten gemaakt door het omzetten van analoog naar VOip modem. En als men gewoon alles netjes had gewerkt. Dan waren er geen problemen.
Maar goed. Misschien kunnen ze beter wat meer geld investeren in de medewerkers, want ik heb het gevoel dat sommige niet eens weten waar ze het over hebben. 3 weken lang smoesjes en praatjes. En ik maar bellen met mijn mobiel. Totdat ik een medewerker kreeg die wel tijd had op mij te helpen. Ze heeft stiekum gebeld met ANS en ja hoor binnen 1,5 uur werkte mijn telefoon weer. Maar mijn internet snelheid is nog om te huilen. Helaas was ze er vandaag niet. Ik heb nog 1 probleem mijn snelheid is minimaal. En nu maar hopen dat het snel wordt opgelost. Misschien lees je dit HELPDESK 1.
Ook ik heb klachten over UPC. Een pakket chello light/freetime telefonie leek mij heel redelijk in prijs, en ben dus overgestapt (ik had eerst chello easy) de snelheid werd steeds trager, en na tientallen keren bellen, snapte ze het eindelijk, maar de snelheid die ze beloven klopt niet als ik het controleer op speedtest.nl.
Ook zijn we een aantal dagen onbereikbaar geweest met de telefoon (telkens in gesprek)en de nummermelder werkt niet eens met de telefoon die we er (gratis) bij kregen!!!(moet je weer een apparaat aanschaffen)
De rekeningen vind ik ook heel erg onduidelijk, het pakket kost nu ineens 34.95 terwijl het een paar maand geleden 40,95 kostte.
Op e-mail reageren ze niet eens!
Ik heb grote spijt dat ik de KPN heb laten vallen, en voor UPC heb gekozen. Ik weet niet of het mogelijk is om onder het contract uit te komen, (want ze komen hun afspraken niet na) en een andere provider te kiezen, en gewoon weer met KPN te bellen.
Ook zijn we een aantal dagen onbereikbaar geweest met de telefoon (telkens in gesprek)en de nummermelder werkt niet eens met de telefoon die we er (gratis) bij kregen!!!(moet je weer een apparaat aanschaffen)
De rekeningen vind ik ook heel erg onduidelijk, het pakket kost nu ineens 34.95 terwijl het een paar maand geleden 40,95 kostte.
Op e-mail reageren ze niet eens!
Ik heb grote spijt dat ik de KPN heb laten vallen, en voor UPC heb gekozen. Ik weet niet of het mogelijk is om onder het contract uit te komen, (want ze komen hun afspraken niet na) en een andere provider te kiezen, en gewoon weer met KPN te bellen.
Als deze meneer en met hem vele andere zogenaamde klagers eens een keer hun klantnummer in een forum zouden durven plaatsen lijkt het mij leuk als er een medewerker van UPC de bel historie van zo'n persoon hier neer zou zetten.
Vaak wordt er geen notitie gemaakt van alsmensen bellen of op een andere manier contact zoeken, dus deze suggestie is helaas een hele domme!
Vaak wordt er geen notitie gemaakt van alsmensen bellen of op een andere manier contact zoeken, dus deze suggestie is helaas een hele domme!
ik heb dit probleem dus ook met chello light ( maar zo als jij nu zegt
doen ze er niks mee of aan ?
----------------------------------
laten ze je aleen maar lulen
--------------------------------
ik heb nog niet gebeld maar las dit dus ging ff reageren
en ik heb dus ook speedtest gedaan maar die snelheid klopt niet
---------------------------------------------------------------------------------
hoe heb jij dit veder aan gepakt ?
---------------------------------------
over gestapt naar kpn of zoiets?
------------------------------------
ik zit op de forum ( chello light deugt dat niet.of zo ? ? melvinc
-------------------------------------------------------------------------------
doen ze er niks mee of aan ?
----------------------------------
laten ze je aleen maar lulen
--------------------------------
ik heb nog niet gebeld maar las dit dus ging ff reageren
en ik heb dus ook speedtest gedaan maar die snelheid klopt niet
---------------------------------------------------------------------------------
hoe heb jij dit veder aan gepakt ?
---------------------------------------
over gestapt naar kpn of zoiets?
------------------------------------
ik zit op de forum ( chello light deugt dat niet.of zo ? ? melvinc
-------------------------------------------------------------------------------
En maar roepen dat ze niet bij UPC werken........Als deze meneer en met hem vele andere zogenaamde klagers eens een keer hun klantnummer in een forum zouden durven plaatsen lijkt het mij leuk als er een medewerker van UPC de bel historie van zo'n persoon hier neer zou zetten.
Misschien kan je me uitleggen als je niet bij UPC werkt, wat je in hemelsnaam aan een klantnummer hebt????????
Wat heb je aan een klantnummer als je hier niet namens de baas aan het posten bent????????????????????????
Hieruit blijkt maar weer wat voor bedrijf UPC is
Hoffie....
het lijkt me een goed plan om eens te praten met een psychiater. Ik bekijk dit forum al een tijdje en kom tot 1 conlucssie...
Buiten UPC om heb je geen leven.
Jouw wereld bestaat louter en alleen uit UPC.
Elke dag loop je te raaskallen over jouw problemen met dit bedrijf.
Alsof iemand dat interesseert.
Misschien kan je een UPC tattoo laten zetten, misschien dat je gezwalk dan eens op houdt!
Ja ik werk bij UPC en ben de hoogste direkteur van de afdeling Zeikelientjes en jij bent de bekendste bij ons!
het lijkt me een goed plan om eens te praten met een psychiater. Ik bekijk dit forum al een tijdje en kom tot 1 conlucssie...
Buiten UPC om heb je geen leven.
Jouw wereld bestaat louter en alleen uit UPC.
Elke dag loop je te raaskallen over jouw problemen met dit bedrijf.
Alsof iemand dat interesseert.
Misschien kan je een UPC tattoo laten zetten, misschien dat je gezwalk dan eens op houdt!
Ja ik werk bij UPC en ben de hoogste direkteur van de afdeling Zeikelientjes en jij bent de bekendste bij ons!
Goh en ik werk niet eens bij jullieJa ik werk bij UPC en ben de hoogste direkteur van de afdeling Zeikelientjes
Maar weet je wat ik ga ff mijn HDD formateren, wie weet gaat mijn modem dan weer online :s
Misschien kun je je hoofd ook gelijk formateren!
Scheelt weer een bezoek aan die psychiater.
Die heb jij ECHT wel nodig!
Reactie van Hoffie:
UPC is zo gemeen, ze hebben me zo geplaagd. Het is niet eerlijk.
Scheelt weer een bezoek aan die psychiater.
Die heb jij ECHT wel nodig!
Reactie van Hoffie:
UPC is zo gemeen, ze hebben me zo geplaagd. Het is niet eerlijk.