LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KRAS doe iets!Ik wil niet met Phuket Air
KRAS doe iets!Ik wil niet met Phuket Air
Ik heb ook een reis geboekt naar thailand, in januari al, toen er nog niets bekend was over de problemen met Phuket Air. Kras doet niets totdat er iets gebeurt!dat is toch niet normaal?!ik heb als reiziger gewoon geen rechten als je eenmaal geboekt hebt!Ik heb gewoon schrik om op reis te gaan
Re: KRAS doe iets!Ik wil niet met Phuket Air
Vliegtuigen van Phuket zijn op Schiphol geinspecteerd. Geen zorgen.
Je kan met een gerust hart instappen omdat in n.l de inspectie hoog staat aangeschreven.En zonder goede inspectie beurten mogen ze niet vliegen.Enige vertrouwen in de inspectie van vliegtuigen op schiphol is hier wel op zijn plaats.Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.En stap met een gerust hart in het vliegtuig.Goede reis en zet het van je af!!!!!!!
Ik heb misschien iets gemist in het nieuws. Maar wat is er dan aan de hand met Phuket Air?
Ik heb zojuist de vakantie naar Thailand geannuleerd. Phuket Air heeft al 2 weken grote (technische) problemen. In zo'n oud versleten toestel stap ik niet. KRAS blijft ontkennen dat er problemen zijn!
zie ook:http://forum.indahnesia.com/Forum.php?t=1280&p=6
zie ook:http://forum.indahnesia.com/Forum.php?t=1280&p=6
Globetrotter
Er is een stukje in de krant dat er een technische mankement is bij
Phuket air toestel .En dat de reis is geannuleerd alleen er moeten mensen vanuit thailand op gehaald worden die nu vastzitten op ThailandIk heb niks op de t.v gezien of gehoord. Alleen een stukje in de ochtend krant van vandaag.
Er is een stukje in de krant dat er een technische mankement is bij
Phuket air toestel .En dat de reis is geannuleerd alleen er moeten mensen vanuit thailand op gehaald worden die nu vastzitten op ThailandIk heb niks op de t.v gezien of gehoord. Alleen een stukje in de ochtend krant van vandaag.
'k vlieg altijd met Lufthanse of Swiss en dat bevalt me uitstekend. Misschien is het wel iets duurder.
Goede tip voor Fly Brazil, misschien kunnen ze de vliegtuigen van Air phuket inhuren om nog onbetrouwbaarder te worden. Soort zoekt soort zeggen ze wel eens.
Zie dat iemand schrijft dat die vliegtuigen goed geinspecteerd zijn, dat gelooft u toch zeker zelf niet he?! Die inspectie is niet te vergelijklen met die van ons (en ook van u)! Ik zeg maar altijd zo, die mensen hebben daar soms nog geen snee droog brood te eten waar zouden ze t geld voor een inspectie vandaan moeten halen. Van die goedkope rampestamptoeristen(wij) worden ze ook nog steeds niet 'rijk'. Dus ja ze gaan ergens op bezuinigen, en wel op de inspectie, misschien 1x per week?
het zit je wel hoog he chirurgje het gaat hier over iets en jij komt weer met fly brazil
Zeg chirurg,ga aan het werk Dombo!!En hou eindelijk je je mond met je eindeloos oevergezwam.Chirurg van de koude grond??????