Mijn vraag is of iemand een advocaat kent in het noorden van het land, die mij kan helpen met het kontrakt van legio lease. Ik ben in het bezit van een 1 winstverdubbelaar en 2 winstverdriedubbelaars.
Ik ben wel ingegaan op het dexia aanbod.
De kontrakten lopen in mei/ juni van dit jaar af en ik hou hier een behoorlijke restschuld aan over...
Ik hoop dat iemand mij zo snel mogelijk zou willen helpen!!
met vriendelijke groet,
Arjan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kan mij helpen?
Re: Wie kan mij helpen?
Dit staat te lezen op de website van PAL (www.platformaandelenlease.nl)Ik heb het Dexia Aanbod getekend, wat kan ik nog doen.
Ik heb van Dexia een brief gekregen met de mogelijkheid om de eventuele restschuld in termijnen te betalen met als voorwaarde dat ik dan zou afzien van juridische acties tegen Dexia of de tussenpersoon.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en dit Dexia Aanbod aanvaard en getekend teruggestuurd.
Door het afzien van juridische acties is het in principe niet mogelijk nog een gerechtelijke procedure op te starten.
Er loopt op het ogenblik een rechtszaak in Amsterdam waarbij vernietiging van het Dexia Aanbod wordt geëist. Als deze uitspraak positief uitvalt dan kunnen veel gedupeerden alsnog naar de rechter stappen
Advies is om deze uitspraak af te wachten om daarna te bezien of een gerechtelijke procedure tegen het Dexia Aanbod en het afgesloten aandelenlease contract een kans van slagen heeft.
Mocht de termijn betaling onvoorziene problemen opleveren, dan is er een advocatenkantoor die wel een procedure wil opstarten tegen Dexia.
Neem in dat geval contact op met [email protected] voor meer informatie.
Het verstandigste is echter om de uitspraak van de rechtbank in Amsterdam af te wachten.
De verwachting is dat er voor juli 2005 een uitspraak te verwachten valt.
Sterkte, Arjan! Piet Koremans kan je ook helpen met advies over advocaten.
Groet,
Woest
Re: Wie kan mij helpen?
Arjan, ik zag ook nog dit:
Geplaatst door Joshua in topic (sticky) 'alles op een rijtje'.Aanbod Dexia in 2003.
a: Aanvaard Wat Nu?
zie topic Aanbod Dexia 2003-EU wet is Onredelijk en vernietigbaar
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=20296
- Er is een procedure gestart om rechts geldigheid van " afgedwongen" acceptatie AANBOD onrechtmatig te laten verklaren.
Artikel 236
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding
a. dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen;
b. dat de aan de wederpartij toekomende bevoegdheid tot ontbinding, zoals deze in afdeling 5 van titel 5 is geregeld, uitsluit of beperkt