Ik ben het er ook mee eens!
Ik ben benieuwd wat voor reactie wij krijgen van ons reisbureau met de vraag of we kunnen omboeken naar een andere luchtvaartmaatschappij.
Het kan toch niet zo zijn dat deze luchtvaartmaatschappij niet meer wordt aanbevolen bij reizigers, maar dat degene die al geboekt hebben toch in deze zogenaamde 'gerenommeerde' toestellen moet stappen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phuket Air
Re: Phuket Air
Sjonge, er zijn ook pas een stok of 10 topics over Phuket Air.
je kan er best nog eentje openen.
Is het nu echt zo moeilijk om op een bestaande topic te reageren?
je kan er best nog eentje openen.
Is het nu echt zo moeilijk om op een bestaande topic te reageren?
Twee keer hetzelfde reactie op twee topics zeten is teveel. Wordt wakker gast,en open geen nieuwe topic van Phuket als er al een ander
actief is. Trek je luiken open of ga wieberen en verder slapen.Maar open geen nieuwe topic.Radar sluiten deze maar weer .Er is er al een !!!!!!!!!
actief is. Trek je luiken open of ga wieberen en verder slapen.Maar open geen nieuwe topic.Radar sluiten deze maar weer .Er is er al een !!!!!!!!!
Deze weg dan zijn er 3 gesloten en een open.Ik heb het net na gekeken." 2 zijn er gesloten en er zijn er 2 open.- Nu deze sluiten dan is er nog een open.Wat een gedoe met de topics.Radar kan u er 3 verwijderen dan hebben wij nog op een zicht.Je zou er van in de stress schieten.Een moet er open blijven en de rest WEG ERMEE
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie