LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] guus geluk

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

guus geluk

Ongelezen bericht door docent »

Guus,

Wees eens een echte vent en maak je ergens bekend! Je hebt al genoeg schade aangericht in het verleden door voor die bloedhonden te werken. Sterker nog, vanuit je postings begrijp ik dat je van meet af aan op de hoogte geweest bent van de zwendelpraktijken van Dexia. Dat je jezelf nu pas opwerpt als een soort spijtoptant gaat er bij mij niet in. Je handelt puur vanuit eigen belang.
Het voorstel 600.000 mensen ieder 10 euro aan je te laten betalen kun je wat mij betreft dan ook op je buik schrijven. Zeker beetje de patser uithangen over mijn rug. Dat was eens, maar nooit weer. Nee, Guus, je geluk is op wat mij betreft. Kruip dus snel terug in dat hol van je, smerige profiteur die je bent. Zonder jou komen we er ook wel!
:twisted:

groen
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2005 13:24

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door groen »

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Die guus hebben we niet nodig. En die 10 euro krijgt van mij al helemaal niet. Betaal geen euro maar aan dexia, en zeker niet aan die hufters die daar gewerkt hebben. Als je echt een man zou zijn, dan had je dit veel eerder aangeven.

Denk je nu echt dat wij op onze blote knieen gaan voor je.

Dus rot alsjeblieft op. Kom als je druft naar het malieveld. Heb dan alsjeblieft daar praatjes. Dan zal ik de eerste zijn, die je aanpakt. Daarna mag de rest.

Er zitten hier op dit forum een hoop mensen die slapenloze nachten hebben door dexia. Hoe we ook zo stom zijn geweest om die troep te kopen. Maar de rechters gaan ons gelijk geven. Dexia gaat ons lekker terug betalen.(al moet ik 5 jaar wachten) maakt me een reet uit.

En als we ons geld terug krijgen, is zalm en het kabinet (van Harry Potter) die volgende.

Dus Guus rot op.

Anders krijg je met verkeerde mensen te maken.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door impact »

Docent en Groen, that's the spirit! Laten we bij het referendum over de EU-grondwet op 1 juni a.s. gezamenlijk NEE stemmen. Dan hebben Bakellende, Zalm, Brinkhorst, de Geus en hun trawanten als vast een voorproefje van wat ze bij de volgende verkiezingen te wachten staat.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door Janny »

Guus geluk.

gevonden op radar forum over de gehele breedte.

===863 resultaten gevonden==== met de naam guus geluk.

Dus deze persoon is gewoon een fladderaar. die overal zijn sporen nalaat, een gewoon treiter figuurtje uit Donald Duck, waar hij ook zijn naam heeft gejat.

Janny

Geplaatst op 26 Apr 2005 11:15 door Janny


--------------------------------------------------------------------------------

Guus Geluk.

Is dat dat figuurtje uit de Donald Duck?

Vereenzelvigd u zich daarmee?

Dan moet me van het hart, dat u alleen uit bent op eigen gewin, net als dat figuurtje. en zeker niet de noden van ons gedupeerden op het oog hebt.

Dus mensen, maak je niet blij, hij heeft niet eens het lef om naar het OM te stappen. Hij wil alleen maar grote woorden brallen.

Hij houd ons een een luchtballon voor.

Loes,

Ik denk dat je gelijk hebt en zal als hij zich inderdaad meld bij het OM en gaat getuigen na jouw mijn excuses aanbieden. maar niet alleer.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 27 apr 2005 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door Hollander »

Toch is Guus wel populair. Hij schrijft een berichtje: "Dexia heeft GEEN aandelen gekocht", en er komen gelijk 8 pagina's met reacties. Als je hem niet serieus neemt moet je 'm gewoon doodzwijgen, maar zijn gefantaseerde berichten vallen kennelijk goed in de smaak.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door Janny »

we zijn drenkelingen, die in elk touwtje een reddingslijn zien.

en daardoor, vanuit die situatie vaak niet kunnen oordelen of het echt is.

janny

guus-geluk
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 apr 2005 09:27

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door guus-geluk »

maar het is de werkelijkheid dat dexia geen aandelen heeft gekocht of denk je dat dat anders is en dat ze alle verplichten zijn nagekomen????

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door ad snoeren »

ETTERBUIl

geldweg
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2004 12:41

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door geldweg »

guus in welke periode en welke afdeling werkte je dan en was dat bij legio, LB of dexia?
Begin met deze vragen eens te beantwoorden.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Geldweg.

Je neemt dat gespuis toch niet echt serieus hé. :?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door trudy »

Het voorstel 600.000 mensen ieder 10 euro aan je te laten betalen kun je wat mij betreft dan ook op je buik schrijven.
Mis ik hier iets? :cry:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door Elias »

Ja, z'n bankrekeningnummer !

Ziet er naar uit dat dit ook niet meer komt.

Als hij nou eens een duidelijke uitleg gaf van de (administratieve) werkwijze van Dexia dan had de ECD ( en wij ) daar wat aan, maar kennelijk is hij ook (geluk-)zoekende.

Elias.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door rust »

bedrog komt altijd uit, daar heb je guus geluk(kig) niet voor nodig.

neem ondertussen een beirtje en een worst. De vaselinevloot komt ook bij JOU langs.


cheers,

DIRK

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: guus geluk

Ongelezen bericht door pluutje »

Dirk B eindelijk op het forum :?: :roll:

Consumentenbond veel Geluk met Guus. 8)

Gesloten