UPC Algemeen Digitale Telefonie + Chello
Geplaatst: 28 apr 2005 17:06
Hoi Allemaal,
Ik ben sinds 15 maart 2005 overgestapt van analoge telefonie van UPC naar digitale telefonie.
Echter zijn er alleen maar problemen, 3 weken geen telefonie gehad en mijn internetsnelheid ( chello plus ) werkt niet meer.
Ik ben vervolgens na 3 weken kwaad naar een UPC center geweest en daar was er gelukkig een medewerker die wel tijd en begrip voor de mij had. Ze heeft naar UPC Amsterdam gebeld en na 1,5 uur bellen werkte mijn digitale telefoon weer.
Het probleem was dat : 1 tijdelijk nummer en mijn eigen nummer was gekoppeld aan 1 lijn en dat was het probleem van de storing. Waarom heeft men dat niet eerder gezien ????
Probleem nummer 2 !!
Mijn chello Plus werkt niet meer. ipv Chello plus zit ik nu op een standaard waarde Chello Light of lager
( 128 / 128 ipv 8000 / 1000 ) !!! pfffffffff
Het probleem nu is dat in het achter of back server staan mijn gegevens niet meer. Volgens mij is dit ook een handeling van een paar minuten.
Eigenlijk hoop ik dat iemand die bij UPC werkt even wil kijken naar het probleem en misschien wel wil kijken en eventueel het probleem wil verhelpen.
Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad ??
Greetz
ps. Als je de juiste UPC medewerkers aan de lijn krijgt dan is het probleem snel opgelost, helaas krijg je vaak de verkeerde UPC medewerkers aan de lijn en word je vaak aan het lijntje gehouden!!
UPC heeft mooie producten echter ben ik van mening dat er veel verkeerde medewerkers werken bij UPC en hoop dat ze ook wat meer tijd en geld willen stoppen in de opleiding of in de aanname van medewerkers.
Als het werkt dan werkt het ook goed, maar voordat het werkt............
Ik ben sinds 15 maart 2005 overgestapt van analoge telefonie van UPC naar digitale telefonie.
Echter zijn er alleen maar problemen, 3 weken geen telefonie gehad en mijn internetsnelheid ( chello plus ) werkt niet meer.
Ik ben vervolgens na 3 weken kwaad naar een UPC center geweest en daar was er gelukkig een medewerker die wel tijd en begrip voor de mij had. Ze heeft naar UPC Amsterdam gebeld en na 1,5 uur bellen werkte mijn digitale telefoon weer.
Het probleem was dat : 1 tijdelijk nummer en mijn eigen nummer was gekoppeld aan 1 lijn en dat was het probleem van de storing. Waarom heeft men dat niet eerder gezien ????
Probleem nummer 2 !!
Mijn chello Plus werkt niet meer. ipv Chello plus zit ik nu op een standaard waarde Chello Light of lager
( 128 / 128 ipv 8000 / 1000 ) !!! pfffffffff
Het probleem nu is dat in het achter of back server staan mijn gegevens niet meer. Volgens mij is dit ook een handeling van een paar minuten.
Eigenlijk hoop ik dat iemand die bij UPC werkt even wil kijken naar het probleem en misschien wel wil kijken en eventueel het probleem wil verhelpen.
Zijn er nog meer mensen die het zelfde probleem hebben of hebben gehad ??
Greetz
ps. Als je de juiste UPC medewerkers aan de lijn krijgt dan is het probleem snel opgelost, helaas krijg je vaak de verkeerde UPC medewerkers aan de lijn en word je vaak aan het lijntje gehouden!!
UPC heeft mooie producten echter ben ik van mening dat er veel verkeerde medewerkers werken bij UPC en hoop dat ze ook wat meer tijd en geld willen stoppen in de opleiding of in de aanname van medewerkers.
Als het werkt dan werkt het ook goed, maar voordat het werkt............