Pagina 1 van 1

OPzeggen Voordeel-urenkaart klantonvreindelijk

Geplaatst: 29 apr 2005 09:42
door Tover
Ik heb mijn voordeelurenkaart opgezegd en heb daar netjes een bevestiging van gekregen . In die brief staat ook dat ik niet moet vergeten om in de week van 6 maart tot 13 maart 2006 mijn kaartje moet terugsturen naar de NS omdat anders het bedrag voor een heel nieuw jaar wordt afgeschreven van mijn rekening.
Dat ik een jaar opzegtermijn heb is tot daar aan toe (dat wist ik wel) maar dat ik dan tot 6 maart 2006 moet onthouden dat ik dat kaartje moet terugsturen vind ik wel heel klantonvriendelijk. Een simpele oplossing lijkt het me om een week voor het aflopen van het contract een retourenvelopje of een briefje te sturen. Maar ja....dat kunnen ze vast niet betalen nu ik ben opgestapt.

Re: OPzeggen Voordeel-urenkaart klantonvreindelijk

Geplaatst: 29 apr 2005 10:04
door Gast
Alweer zo'n onderwerp?
Er zijn al meerdere topics hierover.
Probeer eens de zoekfunctie bovenaan.

Hier alvast een van die topics: http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... enkaart+ns

:evil:

Re: OPzeggen Voordeel-urenkaart klantonvreindelijk

Geplaatst: 29 apr 2005 13:26
door Dilbert29
De woorden NS en klantvriendelijk passen ook niet in dezelfde zin. De NS is per definitie niet klantvriendelijk.