TIP!! om eerder van Wanadoo af te komen
Geplaatst: 29 apr 2005 22:42
Hallo,
kan mijn eerder geplaatste stukje over de problemen van klanten van Wanadoo om op sites te komen niet terug vinden,dus vandaar dit berichtje...
Door een ruzie van France Telecom (moederbedrijf van Wanadoo) en Cogent hebben ze elkaars netwerken ge de peered,zeg maar geblokkeert. Daardoor konden weken lang klanten van Wanadoo adsl veel sites niet bezoeken. Ze kregen een melding Cannot find server.
Veel klanten zochten het probleem in eigen PC. virusscannen,pc opschonen enz enz...ik dus ook.
Per toeval kwam ik erachter dat veel meer mensen problemen hadden. ZO kon ik niet meer op www.photobucket.com komen, waar ik veel fotos heb opgeslagen en die ook link naar mijn eigen site..Kon dus niet meer bij mijn fotos maar ook ALLE sites waarop fotos staan die via photobucket gelinkt waren kon ik de fotos niet zien.
Heb via een kennis gehoord van de ruzie tussen de 2 bedrijven en dat de klanten daar de dupe van waren en heb toen wanadoo gebeld, eerst technische dienst, die bleken inderdaad op de hoogte te zijn.
Toen was ik best pissed,,heb 3 keer mijn pc leeggehaald etc..niks hielp en zij wisten het al tijden.
Ik heb dan ook met die reden per direct opgezegd, moest daarvoor naar afdeling opzegging doorverbonden worden.
Die vertelden me dat ik niet kon opzeggen om de ruzie van hun moederbedrijf,,,maar ik was slim!
IK ZEG OP OMDAT JULLIE HIERVAN OP DE HOOGTE WAREN EN HET DE KLANTEN NIET HEBBEN LATEN WETEN! Terwijl klanten wel veel hinder ervan ondervinden en elke maand flink abbo betalen.
Daarbij heb ik ze ook nog op een hiaat gewezen in hun algemene voorwaarden en op de site..
In de algemene voorwaarden staat dat je zowel telefonisch als schriftelijk kan opzeggen, maar op de site staat dat je ALLEEN telefonisch kan opzeggen.
Doordat het telefonisch gebeurt heeft de klant dus NOOIT bewijs van opzegging. Je moet de mogelijkheid hebben om schriftelijk aangetekend op te zeggen.
Maar om kort te zijn, kreeg deze week telefoontje van KPN dat ze van wanadoo hebben gehoord dat ik opgezegd heb. Van wanadoo heb ik ,,heb zelf gebeld,te horen gekregen dat ze een sloop ingevoerd hebben van mijn contract!
Dus ik ben er eindelijk vanaf!!!
Anders moest k wachten tot januari 06 met opzeggen!
veel succes allemaal,,dit is echt een GELDIGE reden, laat je niet afschepen met de sites doen het weer...gooi gewoon in de boeg,,zal wel maar ik heb kosten gemaakt die achteraf niet nodig waren...
kan mijn eerder geplaatste stukje over de problemen van klanten van Wanadoo om op sites te komen niet terug vinden,dus vandaar dit berichtje...
Door een ruzie van France Telecom (moederbedrijf van Wanadoo) en Cogent hebben ze elkaars netwerken ge de peered,zeg maar geblokkeert. Daardoor konden weken lang klanten van Wanadoo adsl veel sites niet bezoeken. Ze kregen een melding Cannot find server.
Veel klanten zochten het probleem in eigen PC. virusscannen,pc opschonen enz enz...ik dus ook.
Per toeval kwam ik erachter dat veel meer mensen problemen hadden. ZO kon ik niet meer op www.photobucket.com komen, waar ik veel fotos heb opgeslagen en die ook link naar mijn eigen site..Kon dus niet meer bij mijn fotos maar ook ALLE sites waarop fotos staan die via photobucket gelinkt waren kon ik de fotos niet zien.
Heb via een kennis gehoord van de ruzie tussen de 2 bedrijven en dat de klanten daar de dupe van waren en heb toen wanadoo gebeld, eerst technische dienst, die bleken inderdaad op de hoogte te zijn.
Toen was ik best pissed,,heb 3 keer mijn pc leeggehaald etc..niks hielp en zij wisten het al tijden.
Ik heb dan ook met die reden per direct opgezegd, moest daarvoor naar afdeling opzegging doorverbonden worden.
Die vertelden me dat ik niet kon opzeggen om de ruzie van hun moederbedrijf,,,maar ik was slim!
IK ZEG OP OMDAT JULLIE HIERVAN OP DE HOOGTE WAREN EN HET DE KLANTEN NIET HEBBEN LATEN WETEN! Terwijl klanten wel veel hinder ervan ondervinden en elke maand flink abbo betalen.
Daarbij heb ik ze ook nog op een hiaat gewezen in hun algemene voorwaarden en op de site..
In de algemene voorwaarden staat dat je zowel telefonisch als schriftelijk kan opzeggen, maar op de site staat dat je ALLEEN telefonisch kan opzeggen.
Doordat het telefonisch gebeurt heeft de klant dus NOOIT bewijs van opzegging. Je moet de mogelijkheid hebben om schriftelijk aangetekend op te zeggen.
Maar om kort te zijn, kreeg deze week telefoontje van KPN dat ze van wanadoo hebben gehoord dat ik opgezegd heb. Van wanadoo heb ik ,,heb zelf gebeld,te horen gekregen dat ze een sloop ingevoerd hebben van mijn contract!
Dus ik ben er eindelijk vanaf!!!
Anders moest k wachten tot januari 06 met opzeggen!
veel succes allemaal,,dit is echt een GELDIGE reden, laat je niet afschepen met de sites doen het weer...gooi gewoon in de boeg,,zal wel maar ik heb kosten gemaakt die achteraf niet nodig waren...