LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NOS Journaal 290405 1800 uur

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Als U interesse hebt(en het niet gezien heeft)
afgelopen avond 18.00 uur was ik op het NOS Journaal.
Wilt U het zien,
ga naar www.nos.nl
journaaluitzending 290405 1800 uur(SB)(BB).
Klik op SB (daarna niet vergroten)en U ziet het intervieuw.

Groet Rob Adank /Breda
06-53832709
:roll: :roll: :roll:

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Geplaatst op 29 Apr 2005 22:47 door Jaap Bakker


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het gezien wel een mooi huis zag ik. Jammer dat je het moet verkopen :lol:
Misschien ben je daarna wel minder ingenomen met jezelf :roll: :roll: :roll:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Dat bedoel ik maar.
Het is dus niet mijn huis.
Gewoon van een klant.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Ik moet gewoon werken hoor

Rob Adank /Breda

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door shamyrah »

Jaap en wie denk je dat jij bent ??
een eerste klas l*l

A3

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Ja je hebt gelijk A3 vandaar dat je constant onderuit wordt gehaald door PAL 8)

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Okay,



Rob.

Laten we niet verzanden in "scheldtirades".
Laten we elkaar nu absoluut steunen en bijstaan.
Mijn idee

Allen een prima weekend.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Jaap,
Geniet van het weekend.

Wellicht horen we elkaar nader.

Rob

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Jij ook Rob namens Payback en A3 :lol:

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Vreemde reactie van Jaap.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Vreemde reactie van Rob.

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ik sluit dit ff af.Morgen weer gewoon werken.

Rob


ps.Jaap doei

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Werk ze morgen Rob en ook doei :lol:

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Euro »

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia) Krijg ook de indruk dat mensen soms ook alleen maar lopen te schoppen en op geen enkel maar dan ook geen enkel punt zelf ergens verantwoording nemen (meerderheid). en niets ondernemen of kansen laten liggen. Ook als je een gerichte vraag stelt aan mensen die bij mij een positieve indruk hebben blijft een echte verklaring waar het nu mis ging uit. Men ging bij iedere vraagstelling ervanuit dat deze cynisch bedoeld was, werd later gelukkig wat minder. Mijn algehele indruk van een avondje forum is dat er kennelijk toch ernstige fouten zijn gemaakt (anders geen uitspraken) maar krijg ik ook het idee dat er mensen zijn die daar op mee liften (menselijk zou ik waarschijnlijk ook doen in jullie situatie)
Maar wat mij dus het meeste opvalt dat men deze vragen (aan wie ik het ook vraag) niet beantwoord: Men geeft de daling van de beurs (feitelijk indirect) verwijtbaar aan een bank.> Dat men dacht te sparen (dan zou men dus rente moeten ontvangen lijkt mij.)> Men niet wist met geleend geld te beleggen (stond dan geen aankoopsom in het contract???) Heb verderop gelezen dat men van dexia jaaroverzichten ontvangt (als deze voor de belastingaangifte is moeten zij toch ook schulden naast waarden opgeven zoja was men toch al in het eerste jaar bewust van schulden en schommelingen of was dit niet zichtbaar in overzicht!) Al deze vragen werden genegeerd of afgedaan als "daar heb je er weer een" of "laat maar lullen" Ik veroordeelde de gehele avond niemand Behalve die halve zolen die iemand zijn mening niet respecteren. Ongetwijfeld zitten mensen te stoken. Maar ik vind iemand als Justice_4_all echt zielig Geeft aan dat hij een andere forumbezoeker (HenkB) probeert te achterhalen via dergelijke site's. Waarom omdat hij een andere mening is toebedeeld? Hij is scherp in zijn uitspraken maar ben anderen tegengekomen die mensen echt beledigen! Vind het in en in triest dat iemand tijd gaat investeren in het zoeken van iemand op het web omdat hij een andere mening heeft op een OPENBAAR FORUM!!! Zodoende doet dat afbreuk aan jullie geloofwaardigheid met dit soort figuren waar vervolgens ook forumleden die ik wel enige geloofwaardigheid toebedeel leuk mee babbelen. Maar alsnog geen vraag die ik stelde werd beantwoord? half of vaag. Waarom??? Het geeft mij de indruk dat niet iedereen hier oprecht is over het hele gebeuren en dat er veel "mee lopers" zijn (wederom, kan ik mij voorstellen) Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette. En nu succesvol is in de rechtbank met o.a. meetekenen echtgenoot. (Als ik van plan ben iets aan te schaffen overleg ik eerst met mijn partner! omdat men het stiekem heeft gedaan krijgt een bank nu de schuld? dat is ook iets wat ik niet kan volgen.) Wens alle lezers met een restschuld/inleg een voor hen acceptabele oplossing toe. Maar een groot aantal (meerderheid) moeten maar eens in de spiegel kijken. Deze beoordeling komt puur vanwege het negeren c.q. ontwijken van normale vragen zonder enig verwijt, van mijzelf en van anderen. Dit geeft mij te denken......... Sterkte toegewenst !

Gast

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk stuk. Zelf verzonnen?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door pluutje »

In elk geval een grote oplage!!! :lol:

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door Euro »

:oops:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: NOS Journaal 290405 1800 uur

Ongelezen bericht door pluutje »

Overal euro's vandaag :!: :lol:

Gesloten