Caiway, de provider met Oosteuropese service.
Geplaatst: 30 apr 2005 18:05
Als je problemen hebt met je Caiway verbinding en je geeft het door zonder erbij te zeggen dat je graag een oplossing wilt, doen ze dus helemaal niks!
Vraag je wanneer ze eindelijk je probleem verhelpen beloven ze van alles, maar een week later zit je nog steeds zonder verbinding.
Bel je hen dan vertikken ze het om te zeggen waar het aan ligt, hoe lang het nog duurt enz.
Daarvoor verwijzen ze je naar de helpdesk waar ze je probleem ook niet op kunnen lossen. Ik heb al voor 20 euro verbeld naar die helpdesk maar helpen kunnen ze je niet.
Dat je betaalt voor 24 uur per dag verbinding, dit niet krijgt en daarom alleen via de telefoon kunt internetten boeit hun niet.
Je telefoontikken vergoeden is er niet bij, terwijl ik dankzij hen niet via de kabel kan internetten.
Al met al ben ik zeer ontevreden over Kwelway.
Oh ja, op fatsoenlijke mailtjes met vragen krijg je zelden antwoord, alleen als het hen uitkomt.
Verder houden ze je steeds aan het lijntje. De een zegt dat er een kabelbreuk in de buurt is, een dag later zegt de andere medewerker weer dat het ergens anders aan ligt, de volgende zegt dat het aan mijn computer ligt en ik Windows maar opnieuw moet installeren.
En altijd als je belt zijn ze zogenaamd hard bezig met je probleem en duurt de oplossing niet lang meer.
En dan ben ik vast nog wat dingen vergeten.
Bah, wat een ellende met die lui.
Vraag je wanneer ze eindelijk je probleem verhelpen beloven ze van alles, maar een week later zit je nog steeds zonder verbinding.
Bel je hen dan vertikken ze het om te zeggen waar het aan ligt, hoe lang het nog duurt enz.
Daarvoor verwijzen ze je naar de helpdesk waar ze je probleem ook niet op kunnen lossen. Ik heb al voor 20 euro verbeld naar die helpdesk maar helpen kunnen ze je niet.
Dat je betaalt voor 24 uur per dag verbinding, dit niet krijgt en daarom alleen via de telefoon kunt internetten boeit hun niet.
Je telefoontikken vergoeden is er niet bij, terwijl ik dankzij hen niet via de kabel kan internetten.
Al met al ben ik zeer ontevreden over Kwelway.
Oh ja, op fatsoenlijke mailtjes met vragen krijg je zelden antwoord, alleen als het hen uitkomt.
Verder houden ze je steeds aan het lijntje. De een zegt dat er een kabelbreuk in de buurt is, een dag later zegt de andere medewerker weer dat het ergens anders aan ligt, de volgende zegt dat het aan mijn computer ligt en ik Windows maar opnieuw moet installeren.
En altijd als je belt zijn ze zogenaamd hard bezig met je probleem en duurt de oplossing niet lang meer.
En dan ben ik vast nog wat dingen vergeten.
Bah, wat een ellende met die lui.