teletekst pagina 109: Phuket Air mag niet meer landen in Nederland! Er zijn wederom een groot aantal mensen die vertraging oplopen. Nog steeds niets aan de hand KRAS, TUI en anderen?
Ik heb inmiddels een schadeclaim ingediend bij TUI voor mijn 4 daagse vlucht naar Bali. De reisverzekering vergoedt wel de niet genoten vakantiedagen, maar wat te denken van :
>ten onrechte opgenomen verlofuren? Die kosten ook geld!
>Europese regelgeving bij vertragingen en overboekingen? Schadevergoeding EUR 600 op deze afstand en met >8 uur vertraging wegens annulering/overboeking!
>schadevergoeding wegens misleidende voorstelling van zaken bij TUI, KRAS en anderen.Hoeveel?
Ik denk dat dit nog een hele nare affaire wordt voor de reisindustrie, maar wie A zegt moet ook B zeggen. Men moet de consequenties van de keuze voor Phuket ook maar volledig dragen.
Als u hebt kunnen overboeken, geen spijt hebben van het extra tarief, het sprookje Phuket is uit!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phuket Air mag niet meer landen in Nederland
Re: Phuket Air mag niet meer landen in Nederland
daar ben ik nog niet zo zeker van want ze zijn tijdelijk hun rechten weer kwijt dit is pas geleden ook met een maatschappij gebeurt op vliegbasis maastricht en zodra phuket weer aan alle plichten voldoet mogen ze weer landen kan wel 2 weken duren
dus ik denk dat het nog wel even duurt voor dat phuket air
echt uit beeld is want tui nederland heeft er veel belang bij dat ze snel weer gaan vliegen
en volgens kras is het ook maaar een tijdelijk probleem met phuket
dus ik denk dat het nog wel even duurt voor dat phuket air
echt uit beeld is want tui nederland heeft er veel belang bij dat ze snel weer gaan vliegen
en volgens kras is het ook maaar een tijdelijk probleem met phuket
Re: Phuket Air mag niet meer landen in Nederland
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie