LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dreigende taal

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door leeuwen »

Piet, laten we het hopen maar ik heb er een hard hoofd in! Die lui zijn zo verschrikkelijk uitgekookt! Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggen op dit forum, maar die Bruneel moeten ze afschieten :evil: Wat een zak is dat. Ik schrijf dit uit pure woede en onmacht maar neem mijn woorden absoluut niet terug.
Piet, we gaan 1 juni met velen naar Den Haag en zullen ze dan laten zien hoe wij denken over deze zogenaamde mooie schikking. Laten we hopen dat de pers nu ook eens na gaat denken en niet zomaar klakkeloos opschrijft wat de heren van de stichtingen L & L hen voorschotelen. Heb trouwens onmiddellijk mijn lidmaatschap opgezegd.
Groet van Ineke

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door aert0001 »

Goh Piet, ik dacht dat Dirk onze vriend was?

Ton :lol: :wink:

keessie
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 nov 2003 00:41

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door keessie »

Ik ben het voor de volle 100% eens met Piet Koremans.
Ook ik ga NIET naar het programma RADAR.

Kees

matje
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 apr 2005 15:18

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door matje »

hallo piet ff een vraag in je posting hier meld je dat er voorwaarden zijn voor a.s. maandag. Nu ben ik nogal nieuwsgierig van aard dus zou je deze voorwaarden hier eens willen plaatsen :lol:

Gast

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Gast »

Willems, bent u niet bang dat u naar adem hapt als bruneel u een geweldige trap in het kruis geeft?

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door trudy »

Pas maar op Jules Degrel

Anders krijg jij een lel

Snotneus

Gast

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Gast »

trudy, I asked the organgrinder not his monkey.

xmore
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2005 21:48

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door xmore »

:twisted: Ik geef nog liever een Cobra een handreiking,dan Dexia
Als eegaleaser,komt het er op neer dat Deaxia er op uit is om mensen financieel kapot te procederen ,c.q zeer zwaar te belasten
machtsmisbruik van de eerste orde

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 01 Mei 2005 18:05 door Jules Degrelle


--------------------------------------------------------------------------------

trudy, I asked the organgrinder not his monkey.
Dit heb ik vaker gehoord. Onder een nieuwe naam hier? Verzin dan eens iets leukers.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Kor S »

hoi die trudy
lekker strandje gepakt vandaag? fijn he
[laat dat apie van dexia maar .ullen]
h.g kor.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door bokkie »

de onbetrouwbare hoofdpiet schreef:Mijn verhaal tegen Bruneel na de persconferentie is duidelijkovergekomen gezien zijn reactie in de Gelderlander.

Ik heb hem duidelijk gemaakt dat wij de schikking niet accepteren en door zullen gaan met procedren.
Ik heb hem ook gewezen op het vonnis van 7 april waar de gedupeerde al zijn geld heeft teruggekregen.
Hij verteld dat Dexia tot het einde zou procederen en tot het gaatje zal gaan, "wij hebben geld gemoeg" zei hij.

Gelukkig is de realiteit anders en is Dexia nog geen enkele keer in hoger beroep gegaan in een individuele zaak.
ik heb al eerder contact gehad met Bruneel en hij is er ook de oorzaak van dat ik maandag niet in het programma Radar aanwezig ben.

Groeten,
Piet

ZEG NEE !! tegen de schikking van Duisenberg.
Uitspraak rechtbank in Amsterdam op 7 april: Gedupeerde krijgt de volledige inleg van ruim 100.000 euro terug!
Piet, laat de gedupeerden lekker zelf beslissen of ze al dan niet akkoord gaan met het voorstel. Probeer je nu iedereen in je advocatenmoeras te lokken? Je lijkt Croosjes wel. En daarnaast, vind jij jezelf niet wat al te belangrijk worden? Alsof Bruneel van jou met je circa 300 sekteleden ook maar een seconde wakker ligt. De grootheidswaanzin begint steeds meer uit je verhalen naar voren te komen. Het wordt echt tijd dat je in je volkstuin gaat werken; de schade die je daar kunt aanrichten is beduidend geringer dan de schade die je aanricht door mensen te adviseren (zonder dat je hun situatie kent) niet akkoord te gaan met het voorstel.

Pas op met Piet, hij is zo verblind door haat tegen Dexia en grootheidswaanzin dat hij niet meer weet wat hij zegt.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

"We reiken de gedupeerde beleggers nu de hand. Als ze die niet willen aannemen, zullen wij weer een vuist maken en deze beleggers in de rechtzaal hard aanpakken."
Dexia spreekt nog steeds met 2 monden.
Gedupeerden da hand reiken en gedupeerden hard aanpakken.
Waarom hard aanpakken?
Omdat hun advocaatkosten lager zijn dan de som die zij via de rechter terug van Dexia gaan krijgen?
Hoe wil Bruneel ons hard aanpakken?
Zijn wil ons te pakken is er dus nog steeds, alleen denken de rechters daar anders over, 100 % terug !!!!!
De "reikende hand" van Dexia is niet meer dan een wolfspoot in schapenvacht, een heeeeeeeeeeeel klein beetje geven en dreigen om niet naar de rechter te stappen omdat hij weet dat de rechter Dexia zal veroordelen wegens verzaken zorgplicht etc en DExia tot 100%
terugbetaling zal veroordelen.

Eigenlijk ontoelaatbaar zo'n uitspraak van "hard aanpakken",
intimidatie noem ik dat, heeft niets met een vrijwillige schikking te maken....
O.D.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zo! Toe maar brokkie!

dexia is echt bang geworden zeg!

Het druipt er gewoon vanaf!


Maar om SLV samen met hun nieuwe (?) vriendje dexa op TV te laten zeggen hoe goed dit wel allemaal is, gaat met toch echt te ver.

Dat vind ik (machts)misbruik maken van het medium TV.

Van de bijna 300.000 dexia klanten is slechts 100.000 aangesloten bij SLV en van die 100.000 hebben een heleboel mensen (zoals ik omdat ik mijn restschuld niet heb betaald) helemaal niets meer aan die stichting.

SLV vertegenwoordigde in ieder geval minder dan de helft van de mensen die onder de schikking zouden vallen.

Dus er is onderhandeld tussen dexia en welliswaar de grootste groep, maar nog altijd een minderheid en dat zou dan beslissend moeten zjin voor iedereen?

Rare jongens die dexianen en nu ook nog die SLV-ers.

Trouwens O.D., helemaal met je eens.
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 01 mei 2005 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door bokkie »

Ik ben het met de meesten hier eens dat het aanbod niet ruimhartig is, maar had iemand dat hier dan verwacht? Het gaat erom dat door dit aanbod weer een flink aantal mensen zal toehappen, het is gewoon pure onderhandeling. Een flink aantal mensen (zonder Piets oogkleppen) zal tevreden zijn, anderen (nog) niet of nooit. Voor Dexia is het een spelletje met flink wat geld als inzet. Als er nog 10.000 mensen naar de rechter gaan stappen (en ik vermoed dat het er veel minder zijn) komt er wel weer een nieuw bod, zo gaat dat nou eenmaal. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat Dexia iedereen zijn inleg terigbetaalde, restschuld kwijtschold en de gederfde rente en schadevergoeding voor het ongemak zou bieden? Wees aub realistischer dan Piet en denk zelfstandig na.
En neeeeheeee, ikwaseenbeetjedom, ik heb niets met Dexia te maken maar blijkbaar heb jij de oogkleppen van Piet geleend

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Kor S »

piet is ok
en laat ieder in zijn of haar waarde.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ja ja bokkie..
We reiken de gedupeerde beleggers nu de hand. Als ze die niet willen aannemen, zullen wij weer een vuist maken en deze beleggers in de rechtzaal hard aanpakken
heel veel mensen hebben moeite om nog logisch na te kunnen denken na dit soort taal.

Maar het schikkingsvoorstel geeft het al aan..

diegene die het dexia aanbod toen hebben aangenomen moeten nog altijd twee maal zo veel betalen als diegene die toen de moed hadden om te weigeren !!!!!

Gast

Re: dreigende taal

Ongelezen bericht door Gast »

Zal Bruneel zijn bedreigingen in de uitzending herhalen?

Gesloten