LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe opzeggen?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Aly

Hoe opzeggen?

Ongelezen bericht door Aly »

ik had even een vraag.

Ik heb me net aangemeld voor xs4ll.

Nu heb ik nog een abonnement lopen bij Chello (UPC). Dat wil ik dus afzeggen.

Moet ik dat aangetekend opsturen of kan dat zo?
Kan het ook via het internet? Ik had al even op hun site zitten kijken, maar kon daar niks over vinden.

Alvast bedankt, als jullie me hierbij even kunnen helpen. Kon ook hier niks van terug vinden op dit forum over opzeggen UPC. Daarom mijn vraag!

hoffie2

Re: Hoe opzeggen?

Ongelezen bericht door hoffie2 »

hier downloaden:

http://upc.nl/pdf/Opzegformulier_nw05.pdf

trouwens perfecte keuze gemaakt ;-)

wel op je bankafschriften kijken, want ze blijven meestal vrolijk doorgaan met afschrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan Horst

Ongelezen bericht door Jan Horst »

Hallo Hoffie,

Ik zie dat jij behoorlijk veel verstand hebt van computers, wil jij je mening geven over het volgenden :
Geplaatst op 25 Apr 2005 19:14 door Jan Horst

--------------------------------------------------------------------------------

Gaarne een advies : Ik heb sinds bijna een jaar een ADSL abonnement bij Planet, kan dit opzeggen met een maand opzegtermijn.

Omdat ik een analfabeet ben met computers ik zie de reclame van Versatel met voetbalwedstrijden etc. en van Scarlet dan kun je dus internetten, bellen, TV-kijken etc.

Is dat verstandig om bij één van deze providers zo'n abonnement af te sluiten. Het is natuurlijk wel stukken goedkoper !!

Wie wil mij dit uitleggen ?

Jan Horst.
Bedankt alvast.

hoffie 2

Ongelezen bericht door hoffie 2 »

hoi Jan,

Begin eerst eens met kijken wat er voor je beschikbaar

dat kan je hier doen:

http://www.breedbandshop.nl/

Begin dan gewoon eens te vergelijken

wat wil je? snelheid? basis abo?
dat verhaal met gratis voetbal is leuk, maar momenteel bijna nergens te krijgen, en wie weet wat de prijs daarna wordt......

Dus gewoon vergelijken, tel daarbij de kosten op die je nu uitgeeft aan eventuele meegeleverde diensten, en kijk hier en op andere forums eens hoeveel klachten er zijn over de provider naar keuze

Aly

Hoffie bedankt.

Ik kan om de èèn of andere reden die pagina niet uitprinten, mar heb wel het voorbeeld over genomen.

En voor afchrijvingen bij UPC hoef ik niet bang te zijn.Ik betaal al jaren met acceptgiro, dus heb alles onder controle. ( Hopenlijk )

Jan Horst

Ongelezen bericht door Jan Horst »

Hoffie geweldig en bedankt voor de tip. :wink:

hoffie2

Ik kan om de èèn of andere reden die pagina niet uitprinten, mar heb wel het voorbeeld over genomen.

pagina opend zich met acrobat reading, net onder je adres balk zie je printertje staan die zou moeten werken

Aly

Dat klopt Hoffie, maar als ik daar op druk, dan geeft die een melding aan.

Er staat dan van, troubleshoot printing enz.enz.

Kan ik het ook beter aangetekend versturen? Ik wou dat in ieder geval vandaag gaan doen.

Bedankt weer voor zover.

hoffie2

Ik zelf heb het niet aangetekend verzonden, maar moet er wel bij zeggen dat ik ook nog geen nieuw contract had afgesloten met een andere provider...

Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat je een kalendermaand opzegtermijn hebt, en aangezien de nieuwe maand net weer is begonnen, kan je pas opzeggen per 30 juni!!!!!!

Aansluiting van XS4ALL duurt ongeveer 3 weken, dus betekend dat je 1 maand dubbele kosten hebt, dus zou proberen als ik jou was om XS4ALL nog ff uit te stellen, scheelt je toch gauw een euro of 40!

Groetjes
Hoffie

hoffie2

Wat betreft dat niet kunnen printen, weet ik zo snel ook niet hoe je dat kan oplossen, maar neem aan dat UPC je ook zo'n formulier moet kunnen opsturen.....

Aly

Nu Hoffie, ik heb zelf al een formulier samengesteld en ben van plan om het straks in mijn geval, toch maar wel, aangetekent te versturen.

En ja, XS4ALL kan ik niet meer uitstellen, omdat ik me daar al aangemeld heb. Nouja, dan maar voor een keer dubbele kosten.

Je hoort nog van me. Bedankt weer!

hoffie2

Hoi Aly,

Als je het via internet gedaan hebt, is het in principe makkelijk uit te stellen, want is koop op afstand.

Maar waarom bel je niet ff met de helpdesk van XS4ALL, is een nr tegen lokaal tarief, dus wat vriendelijker dan die van UPC ;-)

E-mail: [email protected]
Gebruik voor spoedeisende zaken de telefoon.

Telefoon: 020 3987666
maandag t/m vrijdag 9-20 uur
zaterdag en zondag 12-17 uur

Als je met een mailtje of telefoontje +/- 40 euro in je zak kan houden lijkt me altijd interessant ;-)

magda

Ongelezen bericht door magda »

UPC ALTIJD aangetekend opzeggen, liefst met ontvangst-bevestiging. Ik heb hier de ervaring.

M[/b]

Aly

Wat ben jij goed Hoffie.

Ik had me gistermiddag opgegeven voor XS4ALL bij de Primafoon alhier en die Mevrouw zei ook dat het ongeveer 3 weken kon duren, al naar gelang de drukte.

Maar ik ga ze zo ff bellen, om uitstel te vragen.

hoffie2

laat ff weten of het gelukt is ;-)

magda

Ongelezen bericht door magda »

Een goede keuze is ook InterNLnet. Dit is een hosting provider en je sluit dus 1 tussenpersoon uit. Kijk maar op hun website.

M

Aly

@ Hoffie.

Ik had een paar keer geprobeert te bellen, maar steeds te druk, dus heb nu maar een mail aan ze gestuurd met de vraag voor uitstelling.

Ik hou je op de hoogte. Heb ook de opzegging UPC aangetekend de deur uit!

hoffie2

Wachtrij per SMS
SMS 'xs helpdesk' naar 4411 (gratis) voor actuele informatie over de telefonische wachtrij. Bij drukte ontvangt u bovendien een gratis SMS als het weer rustig is.

Aly

Dat had ik begrepen Hoffie, maar ik moest ook gaan werken en mag daar geen telefoon bij me hebben.

Maar per mail kan toch ook? Ik wacht op hun bericht terug.

hoffie2

vast wel, ze zullen toch wel een betere beantwoording van mail hebben dan Chello???? ;-)

Gesloten