LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtsgeldigheid leaseovereenkomst: BINNEN 5 werkdagen na da

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Legiogedupeerde

Rechtsgeldigheid leaseovereenkomst: BINNEN 5 werkdagen na da

Ongelezen bericht door Legiogedupeerde »

Hoe kunnen we erachter komen WANNEER Legiolease de door ons verstuurde contracten met handtekening heeft ontvangen.

In het contract (onder punt 11) staat dat de overeenkomst niet geacht wordt tot stand te zijn gekomen als Legio het getekende contract NIET binnen 5 werkdagen heeft terugontvangen.

Mensen die hun contract aangetekend hebben verstuurd zouden met het ontvangstbewijs (als dit langer dan 5 werkdagen is) hun contract als niet rechtsgeldig kunnen laten beschouwen volgens het leasecontract.

Had ik dat toen maar gedaan. Heb op vrijdag 24 maart 2000 een ontvangstbevestiging gekregen van mijn op 14 maart 2000 gestarte lease-overeenkomst. De dagtekening van mijn contract is 15 maart 2000 en meen me te herinneren dat ik het contract pas in het weekend van 18/19 maart 2000 heb getekend en op de post heb gedaan.

Wellicht dat we hier ook nog wat mee kunnen.

Maarten

Re: Rechtsgeldigheid leaseovereenkomst: BINNEN 5 werkdagen na da

Ongelezen bericht door Maarten »

Hoi Legiogedupeerde,
Je hebt i.d.d. gelijk ik heb hier een winstver3dubbelaar liggen waarin hetzelfde staat. Echter in dit contract luiden de laatste 4 woorden van dit artikel:
"TENZIJ LEGIO ANDERS BESLIST".

Staat dit er bij jou niet bij?

groet Maarten

Bep

Ongelezen bericht door Bep »

Inderdaad, ook mijn leasecontract heb ik ruim na die 5 dagen opgestuurd. Zelfs iets van 2 weken te laat. Wie weet kunnen we hier iets mee.

Is er iemand van de stichting LV die hier antwoord op kan geven?

Bep

Ik heb deze vraag bij de stichting LV neergelegd,
hopelijk komt deze in de veelgestelde vragen lijst

Maarten

Bep heb je ook in je contract gekeken of het er ook instaat?

Maarten

Ook: "TENZIJ LEGIO ANDERS BESLIST"?

Bep

Ja exact de zelfde bewoording.

Maarten

Dan hebben we er dus niets aan, al was het contract een half jaar later opgestuurd.

groet Maarten (sorry)

bep

Ongelezen bericht door bep »

Legiogedupeerde jij hebt het over punt 11 in je contract bij mij is dat punt 10!! Nu is de vraag wat is dat extra punt wat bij jou wel in het contract staa en bij mij niet?
Wellicht zit daar nog wel iets in.

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

allemaal,""binnen 5 dagen heeft terug ontvangen"";dit staat niet in de feestplan2 loopt tot 2007.vrgr.andre de croos

kees

Ongelezen bericht door kees »

ook ik heb het te laat in gestuurd omdat mij was verteld
dat er voor 31000 euro aandelen zoe worden gekocht.Maar toen ik het contract thuis gestuurd kreeg bleek het vier keer zoveel te zijn.
Ik heb er daarom niet meer opgereageerd, want dat staat in punt 8 van de overeenkomst.
Ik dacht dat ik er gewoon niks meer van zou horen, totdat ik bericht kreeg van legio dat ze niets meer van mij hadden vernomen
Ook daar heb ik niet op gereageerd want ik vond dat het om veel te hoge bedragen ging, ik wou voor 31000 euro mee doen en niet voor vier keer zoveel.
Toen werd ik gebeld door legio, ik ben toen behoorlik onder druk gezet, want er waren reeds aandelen voor mij gekocht, en als ik niet accoord zou gaan moest legio onkosten maken
die weer op mij verhaald zouden worden,en die onkosten zouden ook behoorlijk in de papieren gaan lopen.
verder vertelde die gladjanus dat er werkelijk niets fout kon gaan en ik gek was als ik voor de gemaakte onkosten zou kiezen i.p.v veel geld te gaan verdienen want hij had zelf ook verschillende contracten,dus ik moest het maar zo snel mogelijk doen vond hij ik heb het uiteindelijk maar gedaan
want hij wees mij erop dat als ik het niet deed ik wel eens
contractbreuk kon plegen en dat dat nog veel meer zou kosten

sja

Ongelezen bericht door sja »

vraagje over handtekening, als je een huis koopt
dan staat er op het contrac de handtekening van man en vrouw
op een vel, Op het contract, van Dexia, staat er maar een
de andere staat op een ander papiertje, wat ik een keer
opgevraagd hebt,, dus dat bewijst dat je niet samen heb
getekend, althans niet met iemand van Dexia erbij,
normaal gesproken, zit je toch altijd b.v. met notaris,
en man en vrouw, en kijkt notaris toe, of de overeenkomst
goed is., dus dat is bij dexia niet gebeurd.

Gesloten