energiedirect doet wat ze zelf willen
Geplaatst: 02 mei 2005 16:04
hallo
ik heb informatie gehad van energie direct aan de hand van een telefoontje dat hun een stuk goedkoper waren als eneco
in die brief stond een afmeldingsnummer anders werd je automatisch na hun overgezet
heb dezelfde dag dat nummer gebeld en gezegd dat ik niet over wilde maar gewoon bij eneco wilde blijven
geen probleem volgens energiedirect.
tot ik een mailtje kreeg van energie direct dat de vorrtgang van de registratie goed ging.
ik weer bellen na hun dat ik dit echt niet wilde en dat ook binnen de tijd had doorgegeven heb dat ook nog even via een mailtje gedaan voor alle duidelijkheid
kreeg daarop een mailtje terug met sorry had ook niet gemoeten een foutje van hun ik had netjes alles op tijd gedaan en zou dus ook niks meer horen
wat schets mijn verbazing een afrekening van het gasbedrijf van eneco
ik bellen met eneco waarom weer een afrekening heb net de eindrekening gehad ja zeggen hun u bent over na ernergie direct
weer bellen en mailen na energiedirect weer exuses maar ja hun kunnen er verder niks mee ook niet met die afrekening die ik niet wens te betalen omdat ik helemaal niks heb gedaan en gewoon volgend jaar weer een afrekening hoor te krijgen
dit alles heb ik ook op mail dus op papier nu maar kijken of iemand er iets mee kan
het is een mooi zooitje die energie direct dat kan ik wel vertellen als alles goed gaat heb ik nu van af 11 mei weer gas van eneco
groetjes marina uit amersfoort
ik heb informatie gehad van energie direct aan de hand van een telefoontje dat hun een stuk goedkoper waren als eneco
in die brief stond een afmeldingsnummer anders werd je automatisch na hun overgezet
heb dezelfde dag dat nummer gebeld en gezegd dat ik niet over wilde maar gewoon bij eneco wilde blijven
geen probleem volgens energiedirect.
tot ik een mailtje kreeg van energie direct dat de vorrtgang van de registratie goed ging.
ik weer bellen na hun dat ik dit echt niet wilde en dat ook binnen de tijd had doorgegeven heb dat ook nog even via een mailtje gedaan voor alle duidelijkheid
kreeg daarop een mailtje terug met sorry had ook niet gemoeten een foutje van hun ik had netjes alles op tijd gedaan en zou dus ook niks meer horen
wat schets mijn verbazing een afrekening van het gasbedrijf van eneco
ik bellen met eneco waarom weer een afrekening heb net de eindrekening gehad ja zeggen hun u bent over na ernergie direct
weer bellen en mailen na energiedirect weer exuses maar ja hun kunnen er verder niks mee ook niet met die afrekening die ik niet wens te betalen omdat ik helemaal niks heb gedaan en gewoon volgend jaar weer een afrekening hoor te krijgen
dit alles heb ik ook op mail dus op papier nu maar kijken of iemand er iets mee kan
het is een mooi zooitje die energie direct dat kan ik wel vertellen als alles goed gaat heb ik nu van af 11 mei weer gas van eneco
groetjes marina uit amersfoort