LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange Country Resort Kemer Turkije

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
fam schoenmakers

Orange Country Resort Kemer Turkije

Ongelezen bericht door fam schoenmakers »

Kras Reizen.

Wij hebben in januari een ries geboekt naar Turkije kemer Orange County resort nieuw zou 1 paril klaar zijn.
Al divere keren met Kras gebeld , opening steeds uitgesteld dus nogniet klaar Kijk maar eens op reiswijzer naar de vele mailtjes . Dus vavandaag 02.05.2005 weer gebeld met Kras mt het verzoek of we de reis niet om konden zetten naar september , was geen reden voor volgens kras want het hotel is klaar donderdag a.s. Ik vroeg of ze dat antwoord wat ik nu kreeg dus dat het donderdag a.s. klaar is schriftelijk te bevestigen vonden ze niet nodig want het is allemaal klaar misschien nog en paar kleine dingetjes. Ik zei toen, dat ik dat, echt niet meer geloofde , en vroeg of we dan naar een ander hotel, naar eigen keuze konden gaan. Maar steeds weer hetzelde antwoord dat vinden wij niet nogdig want het is KLAAR Het lijkt wel of ze daar bij kras een recorder aan hebben staan.
Ik begrijp het allemaal niet meer , zo komen ze toch negatief uit de bus
In plaats dat ze de klanten op een fasoenlijke manier te woord staan.
en een oplossing bieden.
Ik ben radeloos waar moet ik nu mijn verhaal halen. Er moet tocht iets aan te doen zijn AL ZOVEEL MENSEN DIE GEDUPEERD ZIJN
HELP HELP HELP IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN .
iK WORDT ZELFS NIET DOORGESCHAKKELD , NAAR IEMAND MET EEN HOGERE FUNCTIE BINNEN KRAS REIZEN , DIE NATUURLIJK WEL PRECIES WEET OF ER NOG VEEL WERKZAAMHEDEN MOETEN GEBEUREN IN kemer

Radar
Site Admin

Re: Orange Country Resort Kemer Turkije

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten