LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN???? BONUSPLAN van Aegon/Spaarbeleg
WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN???? BONUSPLAN van Aegon/Spaarbeleg
Ook ik heb een Bonusplan lopen. Nu is mijn vraag: Is dit van hetzelfde soort als Koersplan?? Ik kom er nioet meer uit. Heb ook 2 sprintplannen en een Overwaarde effect van Dexia. Ik ben de wanhoop nabij. Wie kan mij hierin raden???
Re: WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN???? BONUSPLAN van Aegon/Spaarbeleg
Bonusplan werkt precies hetzelfde als Koersplan. Het enige verschil is dat u bij Bonusplan het eindbedrag niet ineens in handen krijgt, maar in termijnen. Zo kunt u dan een aanvulling op uw pensioen ontvangen. Belangrijk bij Bonusplan is dat het een aftrekpost bij de belasting oplevert (ik weet niet of dat nu nog zo is).
Maar daar staat tegenover dat te zijner tijd de termijnen opgegeven moeten worden bij de belasting.
Maar daar staat tegenover dat te zijner tijd de termijnen opgegeven moeten worden bij de belasting.
Re: WIE KAN MIJ ADVIES GEVEN???? BONUSPLAN van Aegon/Spaarbeleg
Er blijken meerdere gedupeerden van Aegon in meer dan één opzicht. Ook het Bonusspaarplan heeft 'slachtoffers' gemaakt.
Langs deze weg wil ik ieder die door middel van dit zoveelste bedrog van Aegon is getroffen, vragen te reageren.
Verwijzen naar 'Koersplan de weg kwijt helpt niet veel omdat zij zich tot hun eigen onderwerp beperken.'
Wellicht dat er een nieuw platform voor gedupeerden is op te richten rond dit thema.
Reacties zijn dan ook van harte welkom: [email protected].
Samen staan we sterker!
Langs deze weg wil ik ieder die door middel van dit zoveelste bedrog van Aegon is getroffen, vragen te reageren.
Verwijzen naar 'Koersplan de weg kwijt helpt niet veel omdat zij zich tot hun eigen onderwerp beperken.'
Wellicht dat er een nieuw platform voor gedupeerden is op te richten rond dit thema.
Reacties zijn dan ook van harte welkom: [email protected].
Samen staan we sterker!