LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn Maarten en Simone???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
info

Waar zijn Maarten en Simone???

Ongelezen bericht door info »

Maarten en Simone die een zeer belangrijke bijdrage aan dit Forum waren zie ik helaas niet meer? wat is er aan de hand.

Leen

Re: Waar zijn Maarten en Simone???

Ongelezen bericht door Leen »

Ik heb van horen zeggen dat ze trouw plannen hadden maar het samen nog niet eens kunnen worden over de huwelijksevoorwaarden...
I.v.m. die voorwaarden zitten ze nu te bekvechten of het Lid 11 b.w. is of Lid hopeloos.
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Maarten nu last heeft van z'n Lid.

Ja, kan dus nog wel ff duren...

mvg
Leen

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Leen,
Ik vind je opmerkingen helemaal niet leuk. Wat mij betreft ga je je jezelf nu ook eens een poosje inhouden. Eén bericht van Maarten of Simone had meer inhoud dan honderd van jou. Zei niet eerder in dit forum tegen jou: ga naar een chatbox!

rob v.d.

Nog maar eens een keer, nu foutloos (kwam doordat ik me een beetje kwaad maakte):

Leen,
Ik vind je opmerkingen helemaal niet leuk. Wat mij betreft ga je jezelf nu ook eens een poosje inhouden. Eén bericht van Maarten of Simone had meer inhoud dan honderd van jou. Zei niet eerder iemand in dit forum tegen jou: ga naar een chatbox!

joost

Ongelezen bericht door joost »

Mischien kan Maarten of Simone eens kijken naar de strekking bvan artikel 1576 BW 7a

IK bewonderde altijd de visie en uitleg van beide.

Joost

info

zijn erredenen waarom maarten en simone niet meer reageren

rob v.d.

Goede vraag!

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

[email protected]??????????????? Gaat je niets aan waar ze zijn.

info

waarom niet zij waren een van de beste zeg maar het zout in de pap op dit forum.

Karin

info ben jij de zoekmug ????????? Zoek stok???????????

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

nee echt niet.
prettige avond karin.

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

In eerdere berichten schreef Maarten dat hij wat afstand van het forum wilde nemen, en dat kan ik wel begrijpen. Als ik voor mezelf spreek ging er nogal veel tijd (en een hoge telefoonrekening!) in zitten. Voor mij wordt het nu eerst wachten op de reacties van Dexia op mijn laatste 2 brieven. Ik was dus hetzelfde van plan.

Groetjes,
Agnes

rob v.d.

Dat is waar, nu herinner ik me die opmerking van Maarten ook weer.
En van jou, Agnes, vind ik het ook begrijpelijk dat je wat afstand neemt van het forum. Je hebt tot dusver een fijne, lezenswaardige bijdrage geleverd aan het forum en veel mensen op weg geholpen. Toch hoop ik van tijd tot tijd nog eens een berichtje van je te zien.
Groetjes,
rob v.d.

Karin

Agnes hoge telefoonrekening is niet nodig. Tip kijk eens op onetelnet.nl daar worden surfpakketten aangeboden b.v.

15-uur internetten voor € 10,00 per maand inclusief telefoontikken of 25-uur per maand voor € 15,00 per maand excl.BTW

Jouw provider is 12move hou je b.v. dit als mailadres.

Jouw bijdragen aan dit forum zijn bijzonder goed dus laat de telefoonrekening niet het probleem zijn.

Groetjes,

Karin.

Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Ik blijf het forum wel in de gaten houden hoor, alleen iets minder intensief. Vooral tijdsgebrek is de reden, m’n andere werkzaamheden stapelen zich op! Maar ik zal ook eens naar onetel kijken...

Gesloten