speedlinq contract
Geplaatst: 03 mei 2005 10:21
ik ben zelf al zon jaar of 3 lid bij speedlinq en moet je zeggen dat het bij mij allemaal goed werkt en de snelheid ook top is!
Maar waar ik nou mee zit is het volgende:
er staat altijd op de site dat je contractvrijheid hebt na 12 maanden, ik heb mijn snelheid gewijzigd van 2048 naar 3072 kb afgelopen december opzich prima.
Door omstandigheden wilde ik mijn abbo opzeggen en had aangetekend een brief opgestuurd in januari waar zij dan ook niet op reageerde, nog maar een aangetekende brief dan.
Later kreeg ik een mailtje terug dat zij mijn opzegging ontvangen hadden en dat zij het niet leuk vonden dat ik wegging en zij nog een hele leuke aanbieding wilden doen.
ik hoorde niks meer en ben toen maar eens gaan bellen met speedling wat dan ook 15 minuten duurde voordat ik iemand aan de lijn had.
Hij vertelde mij dat ik niet kon opzeggen en weer een jaartje meemoest met mijn abbo omdat ik de snelheid gewijzigd had en ik dan ook niet kon opzeggen.
Ik vraag mij af of dat wel mag, tenslotte ga ik gewoon meer betalen in de maand en heb dan ook niks getekend ergens voor zoals ze op de site vermelden dat ik een snelheidswijzigingsformulier moet uitprinten en moet opsturen, ik had hetzelf via e-mail gevraagd om wat meer snelheid te mogen.
Bovendien stond onderaan de e-mail dit:
Op basis van communicatie via de e-mail kunnen nooit namens Speedlinq contracten worden gesloten
WAT NU? moet ik ze gelijk geven om nog een jaar te blijven of kan ik er toch vanaf komen?
wie helpt mij?
gr rob
Maar waar ik nou mee zit is het volgende:
er staat altijd op de site dat je contractvrijheid hebt na 12 maanden, ik heb mijn snelheid gewijzigd van 2048 naar 3072 kb afgelopen december opzich prima.
Door omstandigheden wilde ik mijn abbo opzeggen en had aangetekend een brief opgestuurd in januari waar zij dan ook niet op reageerde, nog maar een aangetekende brief dan.
Later kreeg ik een mailtje terug dat zij mijn opzegging ontvangen hadden en dat zij het niet leuk vonden dat ik wegging en zij nog een hele leuke aanbieding wilden doen.
ik hoorde niks meer en ben toen maar eens gaan bellen met speedling wat dan ook 15 minuten duurde voordat ik iemand aan de lijn had.
Hij vertelde mij dat ik niet kon opzeggen en weer een jaartje meemoest met mijn abbo omdat ik de snelheid gewijzigd had en ik dan ook niet kon opzeggen.
Ik vraag mij af of dat wel mag, tenslotte ga ik gewoon meer betalen in de maand en heb dan ook niks getekend ergens voor zoals ze op de site vermelden dat ik een snelheidswijzigingsformulier moet uitprinten en moet opsturen, ik had hetzelf via e-mail gevraagd om wat meer snelheid te mogen.
Bovendien stond onderaan de e-mail dit:
Op basis van communicatie via de e-mail kunnen nooit namens Speedlinq contracten worden gesloten
WAT NU? moet ik ze gelijk geven om nog een jaar te blijven of kan ik er toch vanaf komen?
wie helpt mij?
gr rob