Pagina 1 van 1

Slechte after service Diga4u.nl en Sony Nederland

Geplaatst: 05 mei 2005 13:17
door r.warning
Ik wil graag iedereen waarschuwen voor de slechte after service van
Diga4U.nl en Sony Nederland

Nadat men eerst een kapot apparaat had geleverd en ik daar melding van had gemaakt, kreeg ik per e-mail het bericht dat ik het apparaat naar de Sony moest sturen. Hiervoor moest ik dus verzendkosten maken.

Vervolgens was Sony niet in staat het apparaat te repareren. Ze konden zogenaamd het defect niet vinden :evil: Ze waren zelfs niet in staat om netjes mijn adres over te nemen waardoor het apparaat weken op het postkantoor bleef omdat het niet beorgd kon worden. Pas nadat ik zelf het nodige speurwerk had uitgevoerd kwam ik er achter dat Sony een verkeerd adres had vermeld op de verpakking. Hoe moeilijk is het om een adres over te schrijven. Erg slordig en tekend van Sony. Na
ontvangst werkte het apparaat nog steeds niet.

Vervolgens ben ik naar een officiele Sony dealer in de buurt gegaan die het apparaat in een dag repareerde. Nu weigert de leverancier van het apparaat (Diga4u.nl) de kosten te vergoeden en verwijst naar
voorwaarden die tegenstrijdig zijn met die in de eerder gestuurde e-mail. Sony Nederland is helemaal arrogant, per slot van rekening hebben ze geen defect kunnen constareren dus is er geen defect. Zowel Diga4u.nl als Sony willen graag wat verkopen maar sturen je voor after service van het kastje naar de muur en nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wil dus iedereen hiervoor waarschuwen.
Vanzelfsprekend zal de zaak aan een aantal consumentenorganisaties worden voorgelegd.

Re: Slechte after service Diga4u.nl en Sony Nederland

Geplaatst: 05 mei 2005 18:16
door Gast
Van Sony weet ik dat ze goede apparaten maken. Alleen jammer, en dat weet ook ik uit eigen ervaring, dat de service *** met peren is. Zelf zou ik bijvoorbeeld een sony tv aan willen schaffen. Echter wat me tegenhoud is de service die er gewoon niet is en vooral ook de daarmee gepaard gaande arrogantie.

Re: Slechte after service Diga4u.nl en Sony Nederland

Geplaatst: 07 mei 2005 23:29
door kignh
ik zal nog uitgebreider terug komen op mijn ellende, maar hier kun je een aantal zeer slechte ervaringingen vinden in het forum : http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... 3E1415.htm
gaat om Diga4u, Philips DVDR 725 met harddisk en de "after sales"... van de """service""" centres van Philips. :(
ik moet nu weer terug naar Diga4u, dus ik ben benieuwd hoe zij gaan reageren.... de site maakt juist melding "klant is koning"....