Slechte after service Diga4u.nl en Sony Nederland
Geplaatst: 05 mei 2005 13:17
Ik wil graag iedereen waarschuwen voor de slechte after service van
Diga4U.nl en Sony Nederland
Nadat men eerst een kapot apparaat had geleverd en ik daar melding van had gemaakt, kreeg ik per e-mail het bericht dat ik het apparaat naar de Sony moest sturen. Hiervoor moest ik dus verzendkosten maken.
Vervolgens was Sony niet in staat het apparaat te repareren. Ze konden zogenaamd het defect niet vinden Ze waren zelfs niet in staat om netjes mijn adres over te nemen waardoor het apparaat weken op het postkantoor bleef omdat het niet beorgd kon worden. Pas nadat ik zelf het nodige speurwerk had uitgevoerd kwam ik er achter dat Sony een verkeerd adres had vermeld op de verpakking. Hoe moeilijk is het om een adres over te schrijven. Erg slordig en tekend van Sony. Na
ontvangst werkte het apparaat nog steeds niet.
Vervolgens ben ik naar een officiele Sony dealer in de buurt gegaan die het apparaat in een dag repareerde. Nu weigert de leverancier van het apparaat (Diga4u.nl) de kosten te vergoeden en verwijst naar
voorwaarden die tegenstrijdig zijn met die in de eerder gestuurde e-mail. Sony Nederland is helemaal arrogant, per slot van rekening hebben ze geen defect kunnen constareren dus is er geen defect. Zowel Diga4u.nl als Sony willen graag wat verkopen maar sturen je voor after service van het kastje naar de muur en nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wil dus iedereen hiervoor waarschuwen.
Vanzelfsprekend zal de zaak aan een aantal consumentenorganisaties worden voorgelegd.
Diga4U.nl en Sony Nederland
Nadat men eerst een kapot apparaat had geleverd en ik daar melding van had gemaakt, kreeg ik per e-mail het bericht dat ik het apparaat naar de Sony moest sturen. Hiervoor moest ik dus verzendkosten maken.
Vervolgens was Sony niet in staat het apparaat te repareren. Ze konden zogenaamd het defect niet vinden Ze waren zelfs niet in staat om netjes mijn adres over te nemen waardoor het apparaat weken op het postkantoor bleef omdat het niet beorgd kon worden. Pas nadat ik zelf het nodige speurwerk had uitgevoerd kwam ik er achter dat Sony een verkeerd adres had vermeld op de verpakking. Hoe moeilijk is het om een adres over te schrijven. Erg slordig en tekend van Sony. Na
ontvangst werkte het apparaat nog steeds niet.
Vervolgens ben ik naar een officiele Sony dealer in de buurt gegaan die het apparaat in een dag repareerde. Nu weigert de leverancier van het apparaat (Diga4u.nl) de kosten te vergoeden en verwijst naar
voorwaarden die tegenstrijdig zijn met die in de eerder gestuurde e-mail. Sony Nederland is helemaal arrogant, per slot van rekening hebben ze geen defect kunnen constareren dus is er geen defect. Zowel Diga4u.nl als Sony willen graag wat verkopen maar sturen je voor after service van het kastje naar de muur en nemen geen verantwoordelijkheid. Ik wil dus iedereen hiervoor waarschuwen.
Vanzelfsprekend zal de zaak aan een aantal consumentenorganisaties worden voorgelegd.