Ruilen en garantie bij Bart Smit
Geplaatst: 05 mei 2005 17:58
Ik erger me dood aan de klachten over het ruilen bij Bart Smit hier op het forum.
Voor ik jullie de garantie en ruilingsregels nog maar eens uitleg wil ik even zeggen dat deze voorwaarden BIJ DE KASSA OP EEN BORDJE STAAT GESCHREVEN en ook nog eens OP DE ACHTERKANT VAN DE BON STAAN en MEESTAL OOK NOG EENS DOOR DE VERKOOPSTER AAN U WORDT VERTELD
Dus u wordt van te voren ingelicht.
Op ALLE artikelen die gekocht zijn bij Bart Smit zit 14 dagen garantie MITS U DE BON HEEFT.
Ruilen mag binnen 14 dagen in de ORIGINELE VERPAKKING, MITS U DE BON HEEFT
Multimedia (CD, DVD, PC-CDROM, PS1, PS2, GAMECUBE en XBOX spellen) mag je binnen 24 uur na aankoop ruilen voor een andere titel als je hem niet leuk vind. Geld terug of een tegoedbon is niet mogelijk. Staat angegeven met bordjes in de winkel en wordt erbij gezegd aan de kassa!
Wanneer het verzegeld wordt gelden dezelfde regels, maar mag u het binnen 14 dagen ruilen.
Verder zit hier gewoon 14 dagen garantie op als er bijvoorbeeld een fabrieksfout in zit krijgt u binnen 14 dagen gewoon een een nieuw exemplaar. Geld terug op multimedia ten alle tijden niet mogelijk.
DIT ALLES NATUURLIJK MET BON, ZONDER BON GEEN GARANTIE EN NIET RUILEN!
Wat te doen als iets na 14 dagen stuk gaat? Dan vraag of bel je even naar de winkel voor het adres/telefoonnummer van de leverancier, die regelen het verder met u.
Mobiele telefoons worden NOOIT geruild. De garantie is volledig voor de leverancier.
Dit alles is een uitgebreide uitleg voor mensen die in de winkel geen bordjes lezen, niet naar de verkopers luisteren aan de kassa, en niet op de bon kijken.
Wat staat er op de bon? Dit:
GARANTIEBEWIJS
-MET GELDIGE KASSABON KRIJGT U VAN ONS 14 DAGEN ONVOORWAARDELIJKE GARANTIE OP AL ONZE PRODUCTEN
(M.U.V. SOFTWARE, VIDEO/DVD EN TELEFOONS)
-MET GELDIGE KASSABON KUNT U BINNEN 14 DAGEN RUILEN OF GELD TERU KRIJGEN, MITS HET ARTIKEL IN DE ORIGINELE VERPAKKING ZIT
(M.U.V. SOFTWARE, VIDEO/DVD EN TELEFOONS)
-MET GELDIGE KASSABON KUNT U SOFTWARE, VIDEO'S OF DVD'S BINNEN 24 UUR NA AANKOOP EENMALIG RUILEN VOOR SOFTWARE VIDEO'S OF DVD'S (GELD TERUG IS HELAAS NIET MOGELIJK)
-WIJ GEVEN GEEN TEGOEDBONNEN
Duidelijk genoeg?? Dit is wettelijk helemaal dik in orde want dit alles wordt vooraf aangegeven in de winkel.
Mensen met klachten hebben daarom geen poot om op te staan. En zo hoort het want dit alles is heel duidelijk en zeer klantvriendelijk want iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
Dus mensen die niet aan deze voorwaarden voldoen als ze terugkomen met iets zijn bij voorbaat al kansloos. Voldoen ze wel aan de voorwaarden dan krijgen ze een uitstekende service
Ben benieuwd naar de reacties!
Voor ik jullie de garantie en ruilingsregels nog maar eens uitleg wil ik even zeggen dat deze voorwaarden BIJ DE KASSA OP EEN BORDJE STAAT GESCHREVEN en ook nog eens OP DE ACHTERKANT VAN DE BON STAAN en MEESTAL OOK NOG EENS DOOR DE VERKOOPSTER AAN U WORDT VERTELD
Dus u wordt van te voren ingelicht.
Op ALLE artikelen die gekocht zijn bij Bart Smit zit 14 dagen garantie MITS U DE BON HEEFT.
Ruilen mag binnen 14 dagen in de ORIGINELE VERPAKKING, MITS U DE BON HEEFT
Multimedia (CD, DVD, PC-CDROM, PS1, PS2, GAMECUBE en XBOX spellen) mag je binnen 24 uur na aankoop ruilen voor een andere titel als je hem niet leuk vind. Geld terug of een tegoedbon is niet mogelijk. Staat angegeven met bordjes in de winkel en wordt erbij gezegd aan de kassa!
Wanneer het verzegeld wordt gelden dezelfde regels, maar mag u het binnen 14 dagen ruilen.
Verder zit hier gewoon 14 dagen garantie op als er bijvoorbeeld een fabrieksfout in zit krijgt u binnen 14 dagen gewoon een een nieuw exemplaar. Geld terug op multimedia ten alle tijden niet mogelijk.
DIT ALLES NATUURLIJK MET BON, ZONDER BON GEEN GARANTIE EN NIET RUILEN!
Wat te doen als iets na 14 dagen stuk gaat? Dan vraag of bel je even naar de winkel voor het adres/telefoonnummer van de leverancier, die regelen het verder met u.
Mobiele telefoons worden NOOIT geruild. De garantie is volledig voor de leverancier.
Dit alles is een uitgebreide uitleg voor mensen die in de winkel geen bordjes lezen, niet naar de verkopers luisteren aan de kassa, en niet op de bon kijken.
Wat staat er op de bon? Dit:
GARANTIEBEWIJS
-MET GELDIGE KASSABON KRIJGT U VAN ONS 14 DAGEN ONVOORWAARDELIJKE GARANTIE OP AL ONZE PRODUCTEN
(M.U.V. SOFTWARE, VIDEO/DVD EN TELEFOONS)
-MET GELDIGE KASSABON KUNT U BINNEN 14 DAGEN RUILEN OF GELD TERU KRIJGEN, MITS HET ARTIKEL IN DE ORIGINELE VERPAKKING ZIT
(M.U.V. SOFTWARE, VIDEO/DVD EN TELEFOONS)
-MET GELDIGE KASSABON KUNT U SOFTWARE, VIDEO'S OF DVD'S BINNEN 24 UUR NA AANKOOP EENMALIG RUILEN VOOR SOFTWARE VIDEO'S OF DVD'S (GELD TERUG IS HELAAS NIET MOGELIJK)
-WIJ GEVEN GEEN TEGOEDBONNEN
Duidelijk genoeg?? Dit is wettelijk helemaal dik in orde want dit alles wordt vooraf aangegeven in de winkel.
Mensen met klachten hebben daarom geen poot om op te staan. En zo hoort het want dit alles is heel duidelijk en zeer klantvriendelijk want iedereen weet waar hij of zij aan toe is.
Dus mensen die niet aan deze voorwaarden voldoen als ze terugkomen met iets zijn bij voorbaat al kansloos. Voldoen ze wel aan de voorwaarden dan krijgen ze een uitstekende service
Ben benieuwd naar de reacties!