ik heb een jaarafrekening gehad van evolta
Geplaatst: 09 mei 2005 23:27
Help waarom wist ik niet dat we zijn bedrogen!
Vorige week hebben wij een jaarrekening gehad van evolta met daaronder het bericht binnen 14 dagen word het begrag van €. 1691.01 van uw rekening afgeschreven. Meteen in de digitale pen geklommen en een brief geschreven met daarin de uitleg gevraagt van hoe en wat, leuke standaard brief teruggekregen met daarin het verhaal van het bankroet gaan van de vorige leverancier. De jaarrekening is van 16-02-2003 tot 05-01-2005. ze hebben wel toegegeven dat het geschatte verbruiken zijn. Maar wat heb ik daar aan ik heb geen 1691.01 op de rekenig staan mijn man verdient het niet eens per maand. RADAR help ons en alle anderen die de dupe zijn van dit rare bedrijf.
Arianna van den Dorpel-Visser
Vorige week hebben wij een jaarrekening gehad van evolta met daaronder het bericht binnen 14 dagen word het begrag van €. 1691.01 van uw rekening afgeschreven. Meteen in de digitale pen geklommen en een brief geschreven met daarin de uitleg gevraagt van hoe en wat, leuke standaard brief teruggekregen met daarin het verhaal van het bankroet gaan van de vorige leverancier. De jaarrekening is van 16-02-2003 tot 05-01-2005. ze hebben wel toegegeven dat het geschatte verbruiken zijn. Maar wat heb ik daar aan ik heb geen 1691.01 op de rekenig staan mijn man verdient het niet eens per maand. RADAR help ons en alle anderen die de dupe zijn van dit rare bedrijf.
Arianna van den Dorpel-Visser