Pagina 1 van 1

Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 10 mei 2005 17:29
door Roemer
Een simpele draadloze muis, inclusief oplaadbare NiMH batterijen/oplader, en dat voor maar 13 euro bij de Aldi... In september dacht ik, daar kan ik me hoe dan ook geen buil aan vallen, de batterijen alleen zijn dat al bijna waard. Begin mei laat de Medion muis het ineens afweten. Midden in het werk gaf het ding geen sjoege meer. Ik bellen met Medion: heb ik garantie? Ja, 36 maanden. Maar eerst verbinden we je door met de technische dienst, misschien kunnen zij je helpen. Binnen anderhalve minuut had de goede man door de telefoon de muis weer werkend. Geen gedoe, direct resultaat, geen wachtrijen aan de telefoon en dat bij zo'n goedkope muis. PERFECT. :lol: :P :wink: :D

Re: Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 17 mei 2005 11:20
door R.A.J. van den Berg
Deze week gaf de dvd-brander van mijn 1½ jaar oude Medion computer het op. Tijdens het branden van een cd kwam er plotseling een ratelend en schurend geluid uit de brander. De lade gaat nog open en dicht, maar meer beweging is er sindsdien niet meer in te krijgen. Naar alle waarschijnlijkheid dus een mechanisch probleem.Hedenmorgen met Medion Service Centre gebeld. Ene Marc deelde mij mee, dat Medion niet van plan is iets te ondernemen, voordat ik mijn harde schijf gewist heb en alle fabrieksinstellingen heb hersteld. Dat ik daarbij al mijn bestanden kwijtraak, omdat ik met de brander niets meer kan veiligstellen, daar heeft Medion geen boodschap aan.Schandalig slechte service dus.Ik kan alleen maar iedereen aanraden: Blijf ver uit de buurt van Medion producten. Dit was in ieder geval mijn laatste ALDI computer.

Re: Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 19 mei 2005 00:03
door gsm-it
Als de brander de schijf niet meer start (geen zoefend geluid maakt) dan heeft dat NIETS met de aanwezige programma's te maken.
Dus gewoon opnieuw Medion bellen en hopen dat je wel een goede medewerker te pakken krijgt.
Overigens, wees altijd aardig :) aan de telefoon. Het zijn bij de helpdesk ook maar mensen en je kunt er van uitgaan dat ze in principe graag bereid zijn om te helpen. Tenzij natuurlijk, wanneer ze zich niet netjes behandeld :evil: voelen aan de telefoon. Dat kan ook door de vorige klant :x veroorzaakt zijn. Dus misschien is het een goed idee om 's ochtends vroeg te bellen. Probeer ook zo precies mogelijk :roll: te omschrijven hoe de DVD brander zich gedraagt.

Groeten,
GSM-IT :D

Re: Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 19 mei 2005 00:37
door FerdinandX
Kan iemand mij vertellen wat het nummer en/of de website van Medion is?
Mij e-mail is [email protected]
Zodra ik een klein stukje software open gaat de stofzuiger al aan in mijn pc. Bij voorbaat dank.

Groet,
Ferry

Re: Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 25 mei 2005 16:10
door Laarhoven
Ik heb Medion gebeld dat mijn ventilator van de computer zo'n herrie maakte. Werd keurig te woord gestaan en een afspraak gemaakt voor vervanging. Dit is inmiddels gebeurd en geen lawaai meer.
Ook totaal geen kosten,dus ook geen 25 euro.
Dus alleen maar positief over Medion.

Re: Medion garantie/helpdesk VERADEMING

Geplaatst: 24 mar 2006 21:20
door felicia
Mijn Medion TFT monitor kreeg na bijna 3 jaar kuren: rose vlekken in wit etc. Eerst is er een monteur geweest om de videokaart te vervangen. Bleek helaas niet de oplossing. Vervolgens de 15 inch monitor zonder kosten opgestuurd. Binnen een week had ik een nieuwe 17 inch in huis. Ik kan niet anders zeggen dan dat dat uitstekende service is! :D