Pagina 1 van 1

problemen problemen

Geplaatst: 11 mei 2005 14:12
door Gast
Ik dacht dat ik alleen was die negatieve ervaringen had met speedlinq.

Wij zijn een firma in Rotterdam dat wordt gemanaged vanuit Brussel (B) Je moet weten dat die dure 0900 lijnen vanuit Brussel niet te bereiken zijn. Dus moest ik speciaal helemaal naar Rotterdam voor een stom telefoontje te plegen.

Ik wou een simpele aanpassing maken betreft mx records doorsturen naar een extern IPadres maar na 20minuten wachttijd kreeg ik te horen dat speedlinq dat soort operaties niet uitvoerd. Elke provider wereldwijd kan dat, waarom zij niet. Ik hoop dat de opzegging van ons contract iets snellen verloopt dan wat hierboven wordt vermeld.

Re: problemen problemen

Geplaatst: 11 mei 2005 14:21
door Tosbaga
Je kan dat stomme telefoontje ook net over de grens bellen, zit er trouwens niemand in r'dam die voor u kan bellen??

U wist toch dat u die functie nodig had voor u het abo met speedlinq aanging, wrom heeft u dit dan niet na gevraagd?

Hoe weet u trouwens dat elke provider in de wereld die functie wel onder steunt, heeft u die allemaal gebelt om te vragen of ze dat ondersteunen en bent u toen speedlinq vergeten?

Wrom stelt u een vraag waarop speedling het antwoord kan geven aan ditr forum, het is toch ene product van speedlinq, als hun al niet weten wrom, wrom zou iemand het hier dan weten??

Is dit niet een bevestiging van het cliche, Belgen zijn dom?

Re: problemen problemen

Geplaatst: 12 mei 2005 10:37
door Radar
Het onderwerp over Speedlinq bestaat al. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie