problemen problemen
Geplaatst: 11 mei 2005 14:12
Ik dacht dat ik alleen was die negatieve ervaringen had met speedlinq.
Wij zijn een firma in Rotterdam dat wordt gemanaged vanuit Brussel (B) Je moet weten dat die dure 0900 lijnen vanuit Brussel niet te bereiken zijn. Dus moest ik speciaal helemaal naar Rotterdam voor een stom telefoontje te plegen.
Ik wou een simpele aanpassing maken betreft mx records doorsturen naar een extern IPadres maar na 20minuten wachttijd kreeg ik te horen dat speedlinq dat soort operaties niet uitvoerd. Elke provider wereldwijd kan dat, waarom zij niet. Ik hoop dat de opzegging van ons contract iets snellen verloopt dan wat hierboven wordt vermeld.
Wij zijn een firma in Rotterdam dat wordt gemanaged vanuit Brussel (B) Je moet weten dat die dure 0900 lijnen vanuit Brussel niet te bereiken zijn. Dus moest ik speciaal helemaal naar Rotterdam voor een stom telefoontje te plegen.
Ik wou een simpele aanpassing maken betreft mx records doorsturen naar een extern IPadres maar na 20minuten wachttijd kreeg ik te horen dat speedlinq dat soort operaties niet uitvoerd. Elke provider wereldwijd kan dat, waarom zij niet. Ik hoop dat de opzegging van ons contract iets snellen verloopt dan wat hierboven wordt vermeld.